Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi, mutta miksi ikkunalliset pyykinpesukoneet on kielletty lestoilta? Tuleeko siitäkin jokin mielleyhtymä seksiin?
Ei hyvää päivää. Vieläkö joku tässä maassa on niin kujalla, että uskoo tämmöistä urbaanilegendaa ja vielä tyhmänä sitä toistaa?
Väännänkö rautalangasta?
Ei, ikkunalliset pyykinpesukoneet eivät ole kiellettyjä lestoilta!Oletko asberger vai vain niin tosikko ettet tajunnut jutun viihdearvoa?
Valheiden levittäminen ei pitäisi olla kovin hauskaa, vaan arveluttavaa viihdettä minusta. Epäreiluakin, kun muut sitten jatkaa urbaanilegendoja.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Niina on käytökseltään ja olemukseltaan kun 15 vuotias.
Kyllä - ihan käsittämätön o.O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi, mutta miksi ikkunalliset pyykinpesukoneet on kielletty lestoilta? Tuleeko siitäkin jokin mielleyhtymä seksiin?
Ei hyvää päivää. Vieläkö joku tässä maassa on niin kujalla, että uskoo tämmöistä urbaanilegendaa ja vielä tyhmänä sitä toistaa?
Väännänkö rautalangasta?
Ei, ikkunalliset pyykinpesukoneet eivät ole kiellettyjä lestoilta!Mutta miksi tv on, mutta padilta tai tietokoneelta voi katsoa elokuvia ja pelata tappopelejä?
Koska tv ehdittiin kieltää, tietokonetta ei. Jälkimmäistähän käytettiin kuiviin tarkoituksiin ennen nettiä, ja siinä vaiheessa kun kaikki siirtyi nettiin, oli jo myöhäistä, koska kaikilla oli tietsikat.
Itse tunnen lestadiolaisperheen, joilta telkku oli kielletty, mutta ohjelmia sai katsoa netistä vapaasti. Kaksinaismoralistista, mutta valitettavasti heille on tärkeämpää ylhäältä tulevien ohjeiden noudattaminen kuin oma ajattelu ja itsenäinen raamatunluku :( Jos lukisivat itse, ymmärtäisivät, että tekopyhyys ei ole hyvä juttu. Ja että telkku ei ole syntiä.
Konservatiivikristitty itsekin
Lopeta jo. Ei kuulu tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Hitto mä ihailen tuota Millan itsevarmuutta.
Mä ihmettelen sitä. En pääse yli tuosta ylähuulesta. Sad but true.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, eikö noista kukaan osaa laulaa :D
Mut siis ihana ele, todellakin!!
Oli todella! Ja toi onnittelubiisi pitää aloittaa aika matalalta, että menee puhtaasti se korkein kohta. Noi oli niin täpinöissään, että sen kuin luikauttivat ja hyvä niin :)
Vierailija kirjoitti:
Tämän koko sarjan olemassaolo on itselleni täysi mysteeri. Kuka jaksaa katsoa tunnin, kun jotkut parikymppiset tyhjäpäät makaa sohvalla?
Yhtä suuri mysteeri on ihmiset, jotka tulee tällaiseen ketjuun kommentoimaan asiasta :-D Mä en oo ikinä katsonut Salkkareita muttei tulis mieleenkään mennä mihinkään fani-tms-ryhmään dissaamaan ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että Milla oli kuvassa minuta ihan mitäänsanomattoman ja oudon näköinen. Nyt kun nauraa ja on eläväinen, on paljon kauniimpi =)
Ylähuuli lähes olematon, auttaisko tuossa edes botox?
Tuskín näyttäisi hyvältä, koska Millalla pieni suu ja kasvoissa ei vai ole tilaa isommille huulille. Botoxin tuuttaus saisi ne näyttämään aivan hirveiltä.
Sama homma muuten "mulkulla". Siinäpä vasta ylähuuli kateissa big time.
Botoxia käytetään ikääntymisen merkkejä silottavasti, esimerkiksi otsaryppyihin. Huuliin sen sijaan lisätään korostavasti täyteainetta. Mielestäni ankkahuulet eivät sopisi Millan kasvojen kokonaisuuteen, koska huulet ovat kapeat ja suu muutenkin pienen näköinen... Mahtavaa, että on pitäytynyt luonnollisena - kertoo itsetunnon omaavasta naisesta! Villan miehet eivät välttämättä kiinnostu, kun on persoonallisen näköinen eikä mene klassinen kaunotar -kategoriaan, mutta luonteeltaan vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, jos vain viitsisivät tutustua... Pirtsakka pakkaus.
Noi täyteaineet on alunperin kehitelty tällaisille huulille. Tyhmät bimbot vaan kuvittelee, että ne ankkahuulet on jotenkin seksikkäät. Mun työkaverilla on olematon ylähuuli ja se käy säännöllisesti ottamassa fylliä siihen. Ottaa siis tyyliin puoli mm tjsp ja huuli on edelleen ohut mutta parempi kuin pelkkä viiva.
Botoxia käytetään ikääntymisen merkkejä silottavasti, esimerkiksi otsaryppyihin. Huuliin sen sijaan lisätään korostavasti täyteainetta. Mielestäni ankkahuulet eivät sopisi Millan kasvojen kokonaisuuteen, koska huulet ovat kapeat ja suu muutenkin pienen näköinen... Mahtavaa, että on pitäytynyt luonnollisena - kertoo itsetunnon omaavasta naisesta! Villan miehet eivät välttämättä kiinnostu, kun on persoonallisen näköinen eikä mene klassinen kaunotar -kategoriaan, mutta luonteeltaan vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, jos vain viitsisivät tutustua... Pirtsakka pakkaus.[/quote]
Noi täyteaineet on alunperin kehitelty tällaisille huulille. Tyhmät bimbot vaan kuvittelee, että ne ankkahuulet on jotenkin seksikkäät. Mun työkaverilla on olematon ylähuuli ja se käy säännöllisesti ottamassa fylliä siihen. Ottaa siis tyyliin puoli mm tjsp ja huuli on edelleen ohut mutta parempi kuin pelkkä viiva.[/quote]
ei kun ml :-D :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väännänkö rautalangasta?
Ei, ikkunalliset pyykinpesukoneet eivät ole kiellettyjä lestoilta!Mutta miksi tv on, mutta padilta tai tietokoneelta voi katsoa elokuvia ja pelata tappopelejä?
Koska tv ehdittiin kieltää, tietokonetta ei. Jälkimmäistähän käytettiin kuiviin tarkoituksiin ennen nettiä, ja siinä vaiheessa kun kaikki siirtyi nettiin, oli jo myöhäistä, koska kaikilla oli tietsikat.
Itse tunnen lestadiolaisperheen, joilta telkku oli kielletty, mutta ohjelmia sai katsoa netistä vapaasti. Kaksinaismoralistista, mutta valitettavasti heille on tärkeämpää ylhäältä tulevien ohjeiden noudattaminen kuin oma ajattelu ja itsenäinen raamatunluku :( Jos lukisivat itse, ymmärtäisivät, että tekopyhyys ei ole hyvä juttu. Ja että telkku ei ole syntiä.
Lopeta jo. Ei kuulu tähän ketjuun.
Vastasin (ekan kerran) kun kysyttiin. Nyt lopetan.
Vierailija kirjoitti:
Oona on ihanan cool. Mainio tyyppi.
Mainio pari Kimistä ja Oonasta on tullut, kun aloitusjaksossa jäivät ihan muiden jalkoihin.
Oli muuten Salli todella seksikäs eilisessä jaksossa jossa makoili Eelin kanssa ulkona ja puhuivat jostain Suomessa olevasta hämähäkistä tms. Ihana vartalo ja ne sääret ja takapuoli liikahteli todella seksikkäästi.
Voisko jo tulla uuden ukon esittely.
Milla näytti heti tosi nätiltä, kun ei ollut sitä nude huulipunaa.
Epäilin Kimin kohdalla tiest sitä, että kasvanut lestadiolaisperheessä ja kävellyt yhteisöstä ite pois..kahden asian: kohalla sviittiin mennessään sekä kukaan muu ei tainnut huomata tätä että Kimi sanoi myös "sorry äiti" myös tanssin kohalla. Eipä mitään sain jo näihin vastauksen. Tietenkään en heti päässyt mitään vastaamaan kommentteihin ku on toi klo 23 aikaraja tässä.
Vierailija kirjoitti:
Milla näytti heti tosi nätiltä, kun ei ollut sitä nude huulipunaa.
Osa tosiaan tykkää käyttää tuota nudepunaa vieläkin, vaikka se ei ole ollutkaan muodissa enää vuosikymmeneen. Oma mielipiteeni on ettei kyseinen meikki sovi kenellekään, koska ei korosta edes niitä täyteläisimpiä huulia... Kuivan näköiset huulet eivät ole näyttävät, joten kannattaisi aina hakea kiiltoa/kostean oloista tuntua. Kivempaa sitten pusutellakin!
Mielestäni uusi mies vaikutti ulkoisesti oikein pätevältä sen eilisen teaserin perusteella. Naamataulu sen kuitenkin ratkaisee, että tulevatko villan naiset olemaan lääpällään... Ensivaikutelmankin voi tehdä vain kerran, joten siihen olisi hyvä osata panostaa!
Millalle sopivan näköinen tämä uus.
Kiva että muidenkin silmät alkavat avautua Muhkun ja Niina suhteen laadusta!
Eikä tämä mielipide sulje pois sitä, että Muhku on kaunis! Niina taas on aika tavanomainen. Ei paljon tapetista eroa.
Vierailija kirjoitti:
Millalle sopivan näköinen tämä uus.
Hmm, uusi match made in heaven... Natsaisipa!