Nainen kehittää koko ajan draamaa eikä suostu uskomaan, että en katsoa p*rnoa
Exänsä oli mm p*rnon suurkuluttaja, jonka takia normaali seksi hänen kanssaan ei enää toiminut. Miten saisin naisen päähän taottua sen, että kaikki miehet ei ole tuollaisia? Että jotkut miehet eivät edes katso kyseistä matskua. Esimerkiksi minä olen tällainen mies, joka ei saa p*rnosta mitään irti ja kyllä, aiemmin katsoin, mutta tajusin, että se ei tunnu miltään. Teennäistä, epäaitoa jyystämistä minun mielestäni. Haluan aitoa seksiä ihan tavallisen naisen kanssa, mutta naiseni ei halua tätä uskoa vaan yrittää koko ajan saada minut "kiinni" sellaisista asioista(p*ornon katselu, alastomien naisten katselu netissä) ja turhautuu, kun ei löydä mitään ja syyttää minua mm säännöllisestä sivuhistorian poistamisesta.
Tästä on tullut todellinen ongelma, vaikka luulin, että se katoaisi ajanmittaan, koska "todistaisin" hänelle, että kaikki miehet eivät ole sellaisia kuin exänsä. Joka päivä on jotain draamaa ja syyttelyä milloin mistäkin, mustasukkaisuuskohtauksia yms.
Tätäkö tämä on? Surettaisi erota, koska nainen on muuten todella ihana ihminen hyvinä hetkinään ja meillä on hauskaa, seksikin toimii, joten ihmettelen ettei hän siltikään usko. Se on vain hänen päässään sellainen asia, joka ei tunnu muuttuvan. Mitä mun pitäisi tehdä? Tuntuu, että voimavarat alkaa olemaan loppu kohta.
Kommentit (33)
Lopeta valehtelu ja kerro totuus. Kun hämärä petoksen verho on avattu, niin tyttöystäväsi voi taas luottaa sinuun.
Selvästi viiraa päässä. Jätä se hullu sika.
Suhde hullun kanssa harvemmin onnistuu. Jätä se sika.
Nushi sitä kaikkiin reikiin ja jätä se sika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta kannattaa keskustella. Miksi hänestä tuntuu siltä, mitä asialle voisi tehdä, mitä odottaa sinun puoleltasi... Oletko tehnyt tunteesi hänelle selväksi jokaisena päivänä? Ei riitä, että on kerran sanonut tykkäävänsä. Huomioitko naistasi hellyydellä vai onko läheisyys sulle pelkästään seksiä? Omaakin käytöstä on syytä arvioida. Luotko uskottavan ilmapiirin?
Olipa av-mammamainen viesti. Nauroin ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin suhteen alkuvaiheessa tuollainen nainen. Itseasiassa ensimmäiset kaksi vuotta oli vaikeaa luottaa koska luottamus oli tullut petetyksi edellisessä suhteessa. Nyt olemme olleet 5 vuotta jo naimisissa ja luotan ihan täysin.
Ehkä vaan toivoisin että jatkat vakuuttelua ja koitat jaksaa. Voi olla että se menee ajan kanssa ohi.
Itselleni auttoi avoimuus. Tiedän että saan tähän alapeukkuja, mutta halusin vaan kertoa että se voi loppua se epäluottamus ja suhde mennä parempaan.
Onko se uusi suhde pakko aloittaa kun on psykoosissa? Onko yksin oleminen niin pelottavaa?
Piparin vuoksi on kärsittävä, jokaisen miehen tragedia.
Et ole vastuussa naisen tunteista ja käytöksestä, hän valitsee draamailun ja mustasukkaisuuden. Ei sinun tarvitse todistaa yhtään mitään ja voisit sen reippaasti myös kertoa naiselle. Et salaile, mutta normaalissa parisuhteessa ei tarvitse myöskään todistella viattomuuttaan.
Jos normaalin parisuhteen käytösmallit eivät riitä, se on naisen ongelma, joka hänen tulee ratkaista. Joko lähtemällä suhteesta tai tarttumalla omiin haasteisiinsa, mieluiten ammattilaisen avulla.
"Mitä mun pitäisi tehdä? Tuntuu, että voimavarat alkaa olemaan loppu kohta."
Joo joo, yksikään mies ei vain kirjoita noin.
Muutenkin koko aloitus maailman ilmiselvin naisen kirjoitus. Maskuliininen mieli ei ajattele ap:n kirjoituksen mukaisesti.
Mä olen sanonut tuollaisessa tilanteessa ihan suoraan että nyt on sellainen tilanne, että jos sinä et lopeta tuota, niin minä eroan sinusta. En jää suhteeseen jossa minua kiusataan, nöyryytetään ja epäillään jatkuvasti, ja jos sinä rakastat minua niin sinäkään et sellaista suhdetta minulle halua. Että olen valmis tekemään kaikkeni että tilanne muuttuu, mutta muutoksen pitää olla mahdollinen, ja todellinen.
Tämä avasi mieheni silmät ja olemme edelleen yhdessä 7v jälkeen. Kyse oli eri asiasta, mutta miehen pinttyneestä tavasta ja käytöksestä kuitenkin
Edes minä en usko noihin sun höpinöihis. Kaikki miehet katsoo muita naisia. Se pitää naisena vain hyväksyä tai olla ilman miestä. Turha yrittää muuttaa miestä.
Miksi tyhjennät sivuhistorian?
Vierailija kirjoitti:
Edes minä en usko noihin sun höpinöihis. Kaikki miehet katsoo muita naisia. Se pitää naisena vain hyväksyä tai olla ilman miestä. Turha yrittää muuttaa miestä.
Miksi tyhjennät sivuhistorian?
Täytyy olla todella tyhmä jos kuvittelee tietävänsä kaikista maailman ihmisistä miten he toimivat, ja mitä katselevat.
MOT