Kassa odotti kotiinpääsyä, toivottavasti voitan
Lottoamassa olin. Minulla on veikkauskortti ja siinä suosikkirivi. Pyysin sen. Tarjosin tasarahaa (1e), mutta myyjä sanoikin 3,25! Vastasin ihan ystävällisesti, että eikös se euron ole? Hän vastasi hyvin ilkeän tympääntyneen äänellä jotakin selittelyä, että hän ei tiedä, mutta se tästä tulee! Mieheni oli lähellä, kuuli ja oli ihmetellyt myyjää mielessään, ei sanonut mitään. Autossa totesi, että odottikohan jo kotiin pääsyä? Myyjä sai koneesta tulemaan oikean lapun ja kiitin kauniisti. Jäi valju olo.
Kommentit (4)
Itseasiassa sanoinkin yksi suosikkirivi lottoa ilman mitään lisiä, kuten aina sanon. Aikanaan en tiennyt, että kone iskee jokerit mukaan, vaikke olekaan suosikkinani, niin myyjä kertoi tämän ja sen jälkeen olen osannut sanoa.
En tiedä mitä tuo 3,25 olisi sisältänyt?
myyjä siinä kiukuissaan selitti jotain, että hän laittoi vain tavalliset numerot. No, hän sai sieltä haluamani lapu ulos kuitenkin.
3,25e sisältää yhden rivin lottoa (1e), yhen jokerin (2e). Kun rivin tuplaa, hinta on 1,25e. Eli siinä on ollu rivi tuplauksella ja jokeri. Veikkauskoneessa on valitettavasti oletuksena tuplaus, se pitää vaihtaa pois jos asiakas ei halua sitä. Samoin suosikkiriveissä on jokeri ja tuplaus oletuksena. 2.
Se myyjän työ kun ei siihen lopu kun ovet laitetaan kii... Opettele pelaamaan lottos..
Kannattaa sanoa että omat suosikkirivi ILMAN JOKERIA JA TUPLAUSTA, niin saat oikean lapun.
Vittu mua veikkausmyyjänä riepoo ihmiset jotka tulevat kassalle ja sanovat keno/lotto/viking lotto/eurojackpot. En ole ajatustenlukija. Länttään joka kerran kalleimman lapun minkä koneesta saa, on alkanu löytyä sitä tietoa sen jälkeen.