G: Ammattisi? (Teen tutkimusta, ketkä täällä viestittelee)
Sunnuntaina klo 20 lasken prosentuaalisesti, minkä alan edustajia täällä on eniten. Minä olen myymäläpäällikkö.
Kommentit (130)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:08"]
Tutkija
[/quote]et taida olla mikään tutkia, kun et osaa edes kirjottaa!! Muutkin taitaa olla vaan pelkkii lukioita,eikä sairaan hoitaia, saati mitään residenttei!! Haloo, luuletteko et joku muka uskoo teitä, kun ette osaa edes kirjottaa Suomen-kieltä! Mä olen ainakin käyny elämä-nkolun ja ole 100% fiksumpi kuin te avmammat!!mun Niko-Petteri ja yannica-jemina,sekä lumikukka-kuunkivi tulee olen akateemikoita, mihin teistä ei oo ikinä!! Vitun pellet!!!
Hih, tosi TUTKIMUS meneillään... Olen hortonomi ja naureskelen tälle:)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:08"]
Tutkija
[/quote]et taida olla mikään tutkia, kun et osaa edes kirjottaa!! Muutkin taitaa olla vaan pelkkii lukioita,eikä sairaan hoitaia, saati mitään residenttei!! Haloo, luuletteko et joku muka uskoo teitä, kun ette osaa edes kirjottaa Suomen-kieltä! Mä olen ainakin käyny elämä-nkolun ja ole 100% fiksumpi kuin te avmammat!!mun Niko-Petteri ja yannica-jemina,sekä lumikukka-kuunkivi tulee olen akateemikoita, mihin teistä ei oo ikinä!! Vitun pellet!!!
[/quote]
Oletko äidinkielen opettaja?
Yliopisto-opettaja, eräs terveystieteen ala.
Lähihoitaja (paska valinta, tiiän)
Kääntäjä, opetan joskus yliopistolla
Putkiasentaja.