Teinin taskusta löytyi oreganoa...
tai ainakin maistuu ja haisee oreganolle, pieni pussukka sitä sekä itsetehty piipun tapainen. Oisko kyse huumekokeilusta?
Kommentit (36)
Mitä teinisi sanoi, kun kysyit asiasta?
AP:lle varmaan tosi ikävä juttu, mutta munkin pakko todeta, että onhan tää nyt aika huvittavaa :D teinipolot halunneet vähän hurjastella, joko tulleet huijatuksi tai sitten on haluttu esittää kavereille oli miten oli melko....no teiniä :D
Aloitus on varmaan yksi typerimmistä muka-hauskoista provoista palstan historiassa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:11"]
Mitä teinisi sanoi, kun kysyit asiasta?
[/quote]Ei ole poika kotona nyt, on treeneissä.
Limupullopiippuja on Helsingin metsät täynnä. Teinit asialla?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:13"]
Aloitus on varmaan yksi typerimmistä muka-hauskoista provoista palstan historiassa.
[/quote]En ymmärrä mitä hauskaa tässä olisi, jos olisi provo.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:14"]
Limupullopiippuja on Helsingin metsät täynnä. Teinit asialla?
[/quote]Mikä on limupullopiippu?
Nolo teini, jos tuli huijatuksi oreganolla :D Kannattais hommata suhteet kuntoon, jos oikeasti haluaisi hyvää kamaa. Omassakin piirissä pyörii mua vajaa 8-10v vanhempia ex-narkkeja, joiden kautta voisin saada mitä haluan, mutta ei oo tarve pyytää mtn. Kokeilunhaku on ehkä joo normaalia, mutta fiksut pysyvät kokonaan erossa. t. 16v
Ihankuin olisin lukenut tämän aloituksen täältä aijemminkin...
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:19"]
http://kuvaton.com/browse/2608/piclens.php
limupullo bongi
[/quote]Ugh....aina näköjään oppii uutta tältäkin palstalta :/
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:19"]
Nolo teini, jos tuli huijatuksi oreganolla :D Kannattais hommata suhteet kuntoon, jos oikeasti haluaisi hyvää kamaa. Omassakin piirissä pyörii mua vajaa 8-10v vanhempia ex-narkkeja, joiden kautta voisin saada mitä haluan, mutta ei oo tarve pyytää mtn. Kokeilunhaku on ehkä joo normaalia, mutta fiksut pysyvät kokonaan erossa. t. 16v
[/quote]Mikähän ihme se on, joka panee teinit kokeilemaan kaikkia älyttömiä päänsekoittamiskeinoja?
Tässä tilanteessa mä tekisin niin, että pistäisin piipun ja yrttipussin keittiön pöydälle ja katsoisin lapsen reaktion. Siitä reaktiosta voi jo päätellä paljon.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:27"]
Tässä tilanteessa mä tekisin niin, että pistäisin piipun ja yrttipussin keittiön pöydälle ja katsoisin lapsen reaktion. Siitä reaktiosta voi jo päätellä paljon.
[/quote]Kyllä, juuri näin teen. Saa poika selitellä tekemisensä perin pohjin.
Ap
Mulle tulee tästä ketjusta mieleen luokkakaveri, jolle myytiin teetä nuuskana. :D yksi kaveri myös ihan aikuisena päätti kokeilla kannabista ja tuli juurikin oreganolla huijatuksi, oli kaiken lisäksi amsterdamissa eli olisi voinut mennä ihan kahvilaankin kokeilemaan. XD