Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö liukkaria?

Vierailija
06.09.2014 |

Ihan tosissani ja mielenkiinnosta kyselen nyt, että käytätkö liukkaria ja jos niin miksi? Itsellä ikää 43 enkä ole koskaan kokeillut. Tuli mieleen toisesta ketjusta jossa joku mainitsi liukkarin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksissä tulee käytettyä, ei muutoin. Nyt myös synnytyksen jälkeen käytetään normiseksissä, mut tääki väliaikasta.

Vierailija
2/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 40 ja ei ole tarpeen käyttää kun kroppa hoitaa ihan itse liukkaudet. Synnytyksien jälkeen aikoinaan sitä on tarvinnut, mutta eipä muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerien aloituksen jälkeen meni vajaa puolivuotta liukkarilla, mutta nykyään sitä tarvitsee enää laittaa vähäsen poikaystävän mulkulle, koska tällä sattuu olemaan niin iso. En ymmärrä, mitä hävettävää liukkarin käytössä on, enkä tajunnut että jotkut oikeasti häpeävät sitä, ennenkuin luin aiheesta keskusteluja netistä. Ja ikää mulla alle 20v.

Vierailija
4/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kuin perseeseen pannessa liukkari, muuten on helpompi touhutipoilla liukastaa jos nainen ei ole tarpeeksi märkä. Lukkari muuttaa kokonaan pillun tuntua, tuntuu pikkasen samantapaiselta kuin vaseliini käsissä ja ilman. 

Vierailija
5/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:32"]

Tuo riippuu todella paljon liukkarista eli niissä on eroja. Meillä on käytössä Probe classic rich, jota valitettavasti ei enää ole saatavilla kuin netin kautta. Se muistuttaa koostumukseltaan ja tuntumaltaan hyvin paljon touhutippoja ja myös naisen omaa liukastetta. Anaaliseksiin se ei ole paras mahdollinen liukkari vaikkakin riittää hyvin sormettamiseen.

[/quote]

Täältä sitä viimeksi tilasin ja olin tyytyväinen tilaukseeni. Huomatkaa, että rahayksikkö ei ole euro vaan punta ja firma on Lontoossa eli postikulujen päälle ei tule mitään tullia tai alv:tä.

http://www.sh-womenstore.com/probe-classic-rich-250ml.html

Vierailija
6/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontaöljyä käytetään liukkarina, sillä on mukava hieroa tissejä samalla kun panee:)

Vierailija
7/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Perusseksissä vartaloni kyllä huolehtii kitkanpoistoon tarvittavien nesteiden tuottamisesta yltäkylläisesti. Anaaliseksiä varten on joskus ostettu, mutta ei se ole auttanut, silti miehen järkälemäinen penis ei vaan mahdu peppuuni, jo pelkän terskan sisäänhivuttaminen tuottaa ihan hillitöntä kipua. 

Voisi kai sitä runkkailun nopeuttamiseen käyttää, mutta unohtaisin kuitekin.

Vierailija
8/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, en ymmärrä miksi pitäisi kun en ole mummoikäinen jolla limakalvot heikkenee.

Vierailija
9/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta seksiä, mutta käytän joskus silikoniliukkaria hiusten latvasuojana. Seurustellessani käytin liukuvoidetta aina seksiä harrastaessa. Ei se liukkauden puute välttämättä ole iästä kiinni.

Vierailija
10/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytämme seksissä usein ja klitan ja peräaukon sormetuksessa lähes aina. Tämä on ihan mukavuuskysymys eli joskus tuli kokeiltua liukkarin kanssa oman liukasteen lisänä ja molemmat tykkäsivät kovasti. Dildon ja vibrojen kanssa tämä on myös ihan välttämättömyys.

Ei muuten ole iästä kiinni liukkauden puuttuminen.

http://www.tohtori.fi/?page=0953473&id=3070110

Vierailija
11/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän miehen runkkaamiseen ja eturauhashierontaan. Itse olen aina kostea, joten en tarvitse itseäni varten.

Vierailija
12/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppuseksissä kyllä, samoin jos minun sormeni hieroo miehen eturauhasta. Muuten ei ole tarvetta.

Vierailija
13/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:30"]

peppuseksissä kyllä, samoin jos minun sormeni hieroo miehen eturauhasta. Muuten ei ole tarvetta.

[/quote]

Miten tuo miehen eturauhasen hieronta tapahtuu?

Vierailija
14/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 10:14"]

En käytä kuin perseeseen pannessa liukkari, muuten on helpompi touhutipoilla liukastaa jos nainen ei ole tarpeeksi märkä. Lukkari muuttaa kokonaan pillun tuntua, tuntuu pikkasen samantapaiselta kuin vaseliini käsissä ja ilman. 

[/quote]

Tuo riippuu todella paljon liukkarista eli niissä on eroja. Meillä on käytössä Probe classic rich, jota valitettavasti ei enää ole saatavilla kuin netin kautta. Se muistuttaa koostumukseltaan ja tuntumaltaan hyvin paljon touhutippoja ja myös naisen omaa liukastetta. Anaaliseksiin se ei ole paras mahdollinen liukkari vaikkakin riittää hyvin sormettamiseen.

Anaaliseksiä varten liukkariksi meillä käytetään sekoitusta: kaupan hyllystä Protex ja hajuton Erisan käsivoide, joista tehdään sekoitus. Protexia puolet tai enemmän, Erisania puolet tai vähemmän. En käyttäisi tätä pimpan puolella mutta anaalissa ja anaalilelujen kanssa PALJON paremman tuntuista kuin pelkkä liukuvoide. Sekoitus todennäköisesti heikentää kondomia, eli jos seksitauteja pitää varoa niin ei suositella. Lelujen päällä oleva kondomi ole kyllä mennyt rikki pitkänkään anaalirupeaman kuluessa tätä käytettäessä.

Minua ei oikeastaan kiinnosta ihmisten ja vielä vähemmän av-anonyymien mielipiteet siitä, onko liukkarin käyttäminen merkki mummoudesta tai muusta puutteellisuudesta. Käytämme liukkaria siksi, että liukkarin kanssa meillä seksi on mukavampaa kuin ilman liukkaria. Kukin kokeilkoot mikä itselle parhaiten sopii ja tehkööt itse valintansa sen mukaan.