Voiko sielunsopimusta muuttaa?
Kommentit (54)
Tähän ei voi antaa 3d-maailmassa yksiselitteisestä kyllä/ei vastausta.
Kehottaisinkin ottamaan yhteyttä Galaktiseen liiton asiakaspalveluun soittamalla numeroon 112. Kerro ensin nimesi ja osoitteesi ja esitä sen jälkeen kysymyksesi päivystäjälle. Hän on Arcturuslainen valonsoturi, yksi omista oppaistani, joka auttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa?! Vai näenkö vain pahaa unta? Siis nämä "sielunsopimus" (ei herranjumala!)-ihmiset ovat menneet suomalaisen peruskoulun läpi ja suoltavat tällaista tekstiä! Mikä "sielunsopimus"? Onko se joku kristalliuskovaisten viimeisin trendisana? Missä teitä voi käydä pällistelemässä? Tuon lapsetkin katsomaan, eivät takuulla usko, kun kerron.
Jos et tiedä edes mistä on kyse niin miksi et ota selvää. Sen sijaan tuomitset ja nostat itsesi ylemmäs vaikka todellisuudessa olet näköjään täysin tietämätön asioista jotka ovat totta meille kaikille.
Jos minä väitän sinulle, että Ukko Ylijumala on totta, niin todistustaakka on minulla. En voi sanoa, että kukaan ei ole todistanut, ettei Ukko ole totta. Jos sinä väität, että "sielunsopimus" on totta (ja että minäkin olen sellaisen tehnyt, en vaan muista, heh), niin silloin todistustaakka on sinulla. Näin se vaan menee. Eli laitahan faktat pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatusta löytyy vastaus. Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut.
Miksi uskontoja on niin monia? Mistä tiedän että kristinusko olisi se oikea? Ja on pikkasen semmonen fiilis että kirkkojen siipien alle on pesiytynyt varsinainen pahuuden pesäke. Viitaten mm. Vatikaanien pedofiilisyytöksiin.
Ap
Jumala on lähettänyt kaikille kansoille profeettoja. Ihmiset ovat profeetoiden julistuksesta ja sanoista ottaneet mitä ottivat ja on muodostunut erilaisia uskontokuntia. Osa luonnonuskonnoista on oikeiden henkien palvontaa, mutta nuo henget eivät ole Jumala vaan Jumalan luomuksia kuten me ihmisetkin. Pahat henget vaikuttavat täällä koko ajan ja jos ei aktiivisesti etsi suojaa niiltä, voi kristitty tai muslimikin joutua pahan vaikutukseen ja tulla pahaksi.
Ole hyvä.
Mormonit vihkivät nyt eläviin jo kuolleita sieluja (aika sairasta) . Sinutkin voidaan kaapata kuoltuasi etkä voi estää nimesi käyttöä.
AP oletko vuorannut talosi foliolla? olen huolissani.
Pimeyden soturit lähettävät haitallista 5G säteilyä kohdistettuna säteenä. OLKILUODON voimalasta tulee intergalaktista mustan-aukon tuottamaa energiaa joka imee kaikkien sielut ikuiseen loputtomaan tyhjyteen.... olemattomuuteen.
Suuri määrä ihmisiä on sirutettu ja tällä sirutuksella halutaan, ottaa ohjat ja luoda sieluton robottiarmeija. Uudelleenkirjoittaa heidän sielunsopimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa?! Vai näenkö vain pahaa unta? Siis nämä "sielunsopimus" (ei herranjumala!)-ihmiset ovat menneet suomalaisen peruskoulun läpi ja suoltavat tällaista tekstiä! Mikä "sielunsopimus"? Onko se joku kristalliuskovaisten viimeisin trendisana? Missä teitä voi käydä pällistelemässä? Tuon lapsetkin katsomaan, eivät takuulla usko, kun kerron.
Jos et tiedä edes mistä on kyse niin miksi et ota selvää. Sen sijaan tuomitset ja nostat itsesi ylemmäs vaikka todellisuudessa olet näköjään täysin tietämätön asioista jotka ovat totta meille kaikille.
Jos minä väitän sinulle, että Ukko Ylijumala on totta, niin todistustaakka on minulla. En voi sanoa, että kukaan ei ole todistanut, ettei Ukko ole totta. Jos sinä väität, että "sielunsopimus" on totta (ja että minäkin olen sellaisen tehnyt, en vaan muista, heh), niin silloin todistustaakka on sinulla. Näin se vaan menee. Eli laitahan faktat pöytään.
https://www.rajatieto.org/artikkelit/itsensa-kehittaminen/sielunsopimuk…
Googleta itse, tietoa löytyy rajattomasti.
Sielunsopimuksen muuttaminen on mahdollista esimerkiksi valokielihoidon avulla. Sinun täytyy ensin opetella valokieli ja harjoittaa energioiden kanavoimista, jotta opit pääsemään tarvittavaan mediaaliseen tilaan. Varsinainen muutos onnistuu syvässä transendenttisessä yhteydessä korkeimpaan itseen, jossa tilassa voit pyytää universumilta lupaa sielunsopimuksen muuttamiseen.
Suosittelen, että alat harjoitella valokieltä ja kuvaat harjoitteluasi Youtubeen. Kehityt nopeasti, kun mestarit voivat ohjata harjoitteluasi palautteilla. Pääset alkuun kun otat mallia vaikka tästä:
Esimerkin symbolinen lahjakkuus on jumalaista tasoa ja luo ympäristöönsä hyvin voimakkaita värähtelyjä.
Huoh, pitihän tämänkin ketjun mennä tappeluksi. Sielunsopimukseen ei-uskovilla on oma käsityksensä tästä maailmasta ja minulla omani. Miksi minun käsitykseni on teille uhka tai solvauksen kohde? Minä kunnioitan teidän mielipidettänne ja asennettanne asiasta. En tuputa, enkä käännytä teitä omalle kannalleni. Eihän se olisi edes mahdollistakaan. Jos minun solvaukseni antaa teille paremman mielen ja hyvät yöunet, niin se myös teille suotakoon.
Ei ole olemassa mitään sielunsopimusta. Ei sun tarvi seurata mitään tiettyä suuntaa. Unohda sopimukset, rukoile että Jeesus ohjaa sua, ei muuta.
Jos joku sulle jotain sopparia tarjoaa, käännä selkä ja pyydä Jeesusta apuun.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, pitihän tämänkin ketjun mennä tappeluksi. Sielunsopimukseen ei-uskovilla on oma käsityksensä tästä maailmasta ja minulla omani. Miksi minun käsitykseni on teille uhka tai solvauksen kohde? Minä kunnioitan teidän mielipidettänne ja asennettanne asiasta. En tuputa, enkä käännytä teitä omalle kannalleni. Eihän se olisi edes mahdollistakaan. Jos minun solvaukseni antaa teille paremman mielen ja hyvät yöunet, niin se myös teille suotakoon.
Kanattaa ajatella, että heidän sopimukseensa kuuluu nyt elo epäilevänä, ateistina ja joskus jopa urpona. Kaikkia tarvitaan. Varmasti me kaikki olemme jossain elämässä olleet edellämainittuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään sielunsopimusta. Ei sun tarvi seurata mitään tiettyä suuntaa. Unohda sopimukset, rukoile että Jeesus ohjaa sua, ei muuta.
Jos joku sulle jotain sopparia tarjoaa, käännä selkä ja pyydä Jeesusta apuun.
Muuten erityisen loistava ohje mutta jättäisin Jesselle rukoilemisen pois. Satuolentoihin uskominen menee samaan kastiin kuin sielusopimuksille pyllisteleminen.
Jos Jeesuksen apuun pyytäminen on niin turhaa ja vain satua ja sillä ei ole mitään vaikutusta, miksi niin kovasti yritätte saada tuntematonta ihmistä lopettamaan sen rukoilun?
Miksi se herättää teissä niin paljon tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on vapaa tahto, joten sielunsopimusta voi muuttaa. Joskus sopimus ei muutenkaan ota onnistuakseen. Teet ne jutut sitten seuraavassa elämässä. Sielunsopimus onkin yleensä vain suuntaa antava, ei kiveen kirjoitettu.
Olispa kuollut aamulla niin olisi säästynyt lukemasta tällaista lööperiä.