Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalin elämisen ääni?

Vierailija
15.08.2021 |

Onko imurointi klo 9 aamulla normaalia elämisen ääntä? Olen aamu-uninen enkä jaksaisi kuunnella sitä naapurista. Joo joo tiedän, hiljaisuus on 22-06.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapuri aloittaa klo 7 imuroimisen viikonloppuna. Hän on muutenkin äänekäs ja kolisteleva yksilö, toisin kuin aiemmat asukkaat. Totesi asuntonsa äänien olevan normaaleja elämisen ääniä, oli kysynyt isännöitsijältä sen jälkeen kun asiasta ensimmäisen kerran hänelle mainitsin. Kerrostalossa saa ilmeisesti tehdä mitä vain kun ei ole hiljaisuus ja hiljaisuudenkin aikaan saa "elää normaalisti", mikä ainakin tälle naapurille tarkoittaa kovaäänistä meluamista heti klo 6 lähtien. Esitin naapurille toiveen pienentää volyymeja aikavälillä 22-07, mutta hän ei kokenut tätä tarpeelliseksi, itse olen valinnut asua kerrostalossa oli hänen kantansa asiaan.

Vierailija
22/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri kuvittelee, että kirkuminen on normaalin elämisen ääntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan rivitalossa ja naapuri laittaa koiransa kellariin, missä mulla on työhuone. Tuo pikku piski jaksaa haukkua jotain 6 tuntia putkeen. Kun sanoin naapurille tästä, niin hän oli, että haukkuuko meidän koira, en ole ikinä kuullutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä