Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, jos sanon, että olen paremman näköinen kuin kymmenen vuotta sitten?

Vierailija
05.09.2014 |

-osaan nykyisin meikata, en nypi kulmiani liian ohuiksi enkä käytä liian vaaleaa meikkivoidetta

-olen treenannut, en ole enää laiha läski

-kasvoni ovat kaventuneet iän myötä, mutta ryppyjä ei ole vielä tullut

-olen löytänyt oman pukeutumistyylini, joka tuo esiin parhaat puoleni

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon.

Vierailija
2/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Itsekin näytän mielestäni vähän paremmalta kuin 10 vuotta sitten.

Vierailija
4/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin! N37

Vierailija
5/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin uskon. Olin 10 vuotta sitten 16-vuotias epävarma lukiolainen, joka ei juuri meikannut ja pukeutui epäistuviin vaatteisiin. Nykyään olen paljon itsevarmempi, osaan pukeutua paremmin ja meikatakin ainakin vähän paremmin. Koen siis olevani nykyään kauniimpi!

Vierailija
6/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Eivät läheskään kaikki suomalaiset naiset taannu 28-vuotiaana siiderivalaiksi, kuten täällä tuntuu joku palstahahmo uskovan. Tämä palstahahmo ei vain ilmeisesti ymmärrä, että todella monet hänen näkemänsä hyvännäköiset naiset ovat huomattavasti tuota vanhempia ja mahdollisesti jo isompien lapsien äitejä. Juuri näin kaverin täggäämäänä kuvia siitä yhdestä tuntemastani teiniäidistä - oli raskaana lukiossa -, jonka esikoinen on jo täysi-ikäinen. Oli nätti jo lukioaikana, mutta melkein nelikymppisenä on jopa todella kaunis. 

Vierailija
7/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Uskon täysin. Sellainen itsensä kanssa sinut oleva, tyylinsä löytänyt nainen on yleensä vähän vanhempi nainen. Sellaiset kääntää minun pään, ei niinkään sellaiset epävarmat nuoret naiset, vaikka toki se nuoruuden raikkauskin on ihanaa ja kaunista. Mutta elämänkokemus, syvyys, oma tyyli - se jos mikä on charmikasta ja seksikästä - kaunista.

Vierailija
8/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:38"]Uskon. Itsekin näytän mielestäni vähän paremmalta kuin 10 vuotta sitten.
[/quote]

Sori vahinkoalapeukku! itsekin näytän paljon paremmalta nyt 30v:nä kuin 20v:nä. :)

Vierailija
9/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä kyllä, alasti et

Vierailija
10/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki uskon ja tiedänkin, että jotkut näyttävät paremmilta vähän vanhempina, mutta omasta mielestäni se ei johdu mainitsemistasi syistä. Esim. meikitön on mielestäni nätimpi kuin meikattu. Toisekseen en pidä treenattua vartaloa välttämättä parempana. Siihen liittyen vielä sanoisin, etten juurikaan pidä sellaista ihmistä kauniina, joka käyttää nimitystä 'laiha läski'.

Vierailija
11/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, itsekin olen! Kymmenen vuotta sitten olin lievästi ylipainoinen, taikinanaamainen opiskelija huonosti värjätyissä hiuksissa. Nyt 32- vuotiaana kunnon yöunet, alkoholin ja tupakan jättäminen ja liikunta näkyvät olemuksessani. Toki myös oman tyylin löytäminen niin hiusten, meikin, kuin pukeutumisen suhteen vaikuttaa hurjan paljon. Rahaa voi omaan ulkonäköön käyttää näin käyvänä aika tavalla enemmän...

Vierailija
12/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minäkin olin tyytyväisimmilläni ulkonäkööni pari vuotta sitten kun olin 32-34. Nyt sitä verottaa valvominen, mutta sit kun nämä yöt saa nukkua niin täältä vielä noustaan :)

Vierailija
13/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! T.29v. Olin lukiolaisenakin ihan nätti, mutta nyt on poskista lähtenyt viimeisetkin lapsen pyöreydet, ryhti on parantunut, tyyli on ihan eri tasolla ja elämäntapojen kohentumisen myötä hiukset kiiltävät ja iho hehkuu. 2v lapsesta huolimatta paino on about sama. Ja mikä tärkeintä, itsevarmuutta on paaljon enemmän. Mikä näkyy siinä että voi rauhassa olla, kuunnella ja katsella. Ei tsrvitse koko ajan söhistä ja sinkoilla ympäriinsä :D

Vierailija
14/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Nykyään olen yli 10 kiloa painavampi, vatsa roikkuu raskauksien myötä, nuo vähät tissitkin katosivat imetysten myötä, kasvot täynnä finnejä ja aknearpia.

Posiitivista on kait se, etten enää välitä miltä näytän. Kait sitä sitten voi kutsua itsetunnoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän