Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaaksi tulemisen maksimointi, GREIPPIMEHU?

Vierailija
05.09.2014 |

Heippa!

Tyhmiä kysymyksiä luvassa. Eli oon kuullut että greippimehu paksuntaa kohdun limakalvoa, ja näin parantaa raskaaksi tulon mahdollisuutta.
Onko sen oltava mehua, vai kelpaako muutkin greippiä sisältävät jutut tai pelkkä greippi?
Ja missä vaiheessa kiertoa pitää ottaa, paljonko?
Muutkin vinkit otetaan huomioon :)

Kiitos!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuota mehua saa, saako esim. CityMarketista? :)

Vierailija
2/33 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut greippimehu, mutta E vitamiini auttoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi kun stressasin oikein kunnolla 3v yrittämisen ja epäonnistuneiden hoitojen jälkeen. Ei auttanut mehut...

Vierailija
4/33 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin söin aikani greippejä aktiivisesti, mutta sitten se jäi. Lopulta oli jakso, jonka aikana seksi tuntui poikkeuksellisen hyvältä monena peräkkäisenä kertana, ja laukesin joka kerta (en saa orgasmia yhdynnässä vaan hieron sen itselleni heti perään jos se yhdyntä on ollut oikein ihanaa). Silloin tärppäsi!

Vierailija
5/33 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se greippimehu vaikuta hedelmällisyyteen, muutenhan sitä olisi kannullinen joka lapsettomuusklinikan aulassa. Ei siitä ole haittaakaan terveelle. Sillä on kyllä paljon merkitystä joidenkin lääkkeiden kanssa, se voi vahvistaa, heikentää tai jopa estää täysin lääkevaikutusta. Silloin greippiä on syytä välttää. Tuokin vaikutus menee maksan kautta, ei kohdun. 

Vierailija
6/33 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorauta vähän giniä sekaan. Johan alkaa tapahtua ja hormoonit hyrrätä!

Vierailija
7/33 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä joka päivä, tai sitten tarkka ovulaatioseuranta. Itse en usko näihin poppaskonsteihin, se on sama juttu kun puhutaan että mikä synnytyksen käynnistää. Jos nyt olet sattunut sitä greippimehua lipittämään juuri ennen raskaaksi tuloa niin tottahan toki oletat sen johtuneen juomasta!

Itse en ole greippiä syönyt vuosiin, käytin yhtäjaksoisesti hormonaalista ehkäisyä 10 vuotta ja tulin heti ehkäisyn lopetettuani raskaaksi ensimmäisellä yrittämällä. Että näin.

Elämäntavat, naisen ikä ja paino vaikuttavat paljon enemmän kuin mitkään mehut!

Vierailija
8/33 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippimehun teho perustuu sen sisältämään foolihappoon. Tuosta em. preseed-liukuvoiteesta on ilmeisesti hyötyä. Maca-jauhe kuulemma auttaa. Jotkut sanovat että yksi lasillinen punaviiniä silloin tällöin auttaa, esim. kuukautisten ja ovulaation välissä. Voi ottaa raskausajan vitamiinit käyttöön jo raskautta yrittäessä. Yhdynnän jälkeen jalat ylös ja pepun alle voi laittaa tyynyn, jotta siittiöt pääsevät sukkelammin kulkemaan oikeaan paikkaan. Siinä voi sitten maata tovin eikä emätintä kannata huuhdella sisältä ollenkaan ovulaatiopäivien aikaan, vaan ainoastaan ulkosynnyttimistä, jotta siittiöt eivät huuhtoudu pois. Seksiä ei kannata harrastaa ovulaation aikaan ihan joka päivä, sillä se vähentää siittiöiden määrää spermassa. Kannattaa harrastaa esim. kolme päivää ja kaksi päivää ennen ovulaatiota ja sitten taas ovulaatiopäivänä ja varuiksi sen jälkeisenä päivänä. Kannattaa pidättäytyä muutaman päivän ajan ennen kuin ovulaatio lähestyy.

Vierailija
9/33 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulloharja auttaa

Vierailija
10/33 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä jaksa kauheasti uskoa tollasiin, mutta pakko myöntää että itellä kyllä tärppäs puolen vuoden yrityksen jälkeen heti kun aloin juomaan greippimehua! :D Tiedä sitten liittyikö se asiaan millään tavalla, mutta ehkäpä. Toisen lapsen kohdalla tärppäsikin ilman mehuja jo ensimmäisillä yrityskerroilla.

Vierailija
11/33 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä ainakaan haittaa voi olla! Mä söin kyllä kokonaisia greippejä ja tulin raskaaksi ekasta greippikierrosta.

Vierailija
12/33 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut. :( Kaksi vuotta lapsettomuutta takana, josta vuoden ajan jaksoin sitä litkua litkiä, nyt aloitettu hoidot ja unohdettu vippaskonstit.

Vierailija
13/33 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla tuurissaan, minäkin kerkesin juomaan litran ja heti olin raskaana :D johtui varmasti mehusta! ;)

Vierailija
14/33 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokoon ken tahtoo.

Itse olin vähän epätoivoinen, kun kakkosta ei noin vuoden yrityksen jälkeen alkanut kuulumaan. Söin sitten yhdessä kierrossa menkkojen lopusta ovikseen greippejä ja join yhden purkin greippimehua. Liekö tuolla mitään taikaa, mutta raskaaksi tulin ja nyt meillä on 5kk tyttö 3v pojan lisäksi.

Vierailija
15/33 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join greippimehua kuusi kiertoa eikä raskautta kuulunut. Raskaus alkoi ensimmäisestä mehuttomasta kierrosta.

Vierailija
16/33 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä varmaan se olennaisin:)

Ja jää odottelemaan makuuasentoon, että siittiöt saa uiskennellarauhassa.

Voihan noita mehuja juoda.

Vierailija
17/33 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä mihin uskoo ja mihin ei. Meillä tärppäsi siitä kierrosta kun käytettiin preseed-liukkaria, joka ei tapa siittiöitä. Moni tuosta kirjoitti ja sitä kehui tärppikierrossa, joten testasin ja tärppäsi.

Vierailija
18/33 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejako ei toiminut, sorry

Vierailija
19/33 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei joku tietää jotain! :)

Vierailija
20/33 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, kyllä se ihan totta on :) itse ajatellut myös alkaa kokeilee et toimiiko se :)