Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun avioseksi loppuu; tyydyt tilanteeseen, korvaat itsetyydytyksellä, lähdet vieraisiin vai jokin muu luova ratkaisu?

15.08.2021 |

Varmasti muillakin kuin minulla on kokemuksia seksin hiipumisesta ja jopa täydellisestä loppumisesta pitkäaikaisessa parisuhteessa. Syyt, jotka ovat johtaneet tilanteeseen, ovat aina yksilöllisiä ja tapauskohtaisia. Niistäkin voit kertoa, mutta enemmän kiinnostaa, miten olet ratkaissut ei-toivotun tilanteen: tyytymällä todellisuuteen, täyttämällä tarpeesi itsetyydytyksellä, lähtemällä etsimään seksiä muualta, lähtemällä kokonaan pois parisuhteesta, jollain muulla luovalla tavalla.

Asiallisista pohdinnoista voi olla arvokasta apua ongelman ytimessä eläville. Kiitos.

Kommentit (32)

21/32 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin tyydyin vaan tilanteeseen ja korvasin sen omalla kädellä.muutaman kerran vuodessa oli oikeeta tarjolla mutta muuten hiljasta.tota jatkui monta vuotta kunnes n3v sitten erosimme.yksin meni noin 1,5v ennen kuin tapasin nykyisen kumppanini ja hänen kanssaan seksi sujuu,maistuu molemmin puolin.kirjaimellisesti!

Vierailija
22/32 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat 15 vuotta kärvistelin, sitten annoin ehdon: joko aletaan panemaan muita, tai sitten erotaan.

Nyt kumpikin käydään tahoillamme reissuillamme, ja homma toimii, nykyään myös meillä yhdessä 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onnistu sellainen ratkaisu, että kumpikin käy omissa vieraissa, sillä vaimoa ei kiinnosta seksi kenenkään kanssa. Kurjaa jättää vaimo kotiin yksin murehtimaan, kun lähtee. Mikä ratkaisu tähän, kun vaimo ei halua eroakaan. Kaikissa muissa asioissa suhde on OK.

Vierailija
24/32 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei onnistu sellainen ratkaisu, että kumpikin käy omissa vieraissa, sillä vaimoa ei kiinnosta seksi kenenkään kanssa. Kurjaa jättää vaimo kotiin yksin murehtimaan, kun lähtee. Mikä ratkaisu tähän, kun vaimo ei halua eroakaan. Kaikissa muissa asioissa suhde on OK.

Vaimo ei halua eroa? Mutta eihän siihen hänen haluaan tarvita, sinun halu riittää… Kuulostaa kuitenkin siltä, että et sinäkään oikeasti halua eroa, joten vaihtoehtoja on kai kaksi: joko petä salaa, tai syvenny avoimin mielin itsetyydytyksen ihmeelliseen maailmaan. Ensimmäisen vaihtoehdon kanssa saatat saada hyvää seksiä, mutta joudut elämään huonon omatunnon kanssa. Toisessa vaihtoehdossa joudut opettelemaan uuden tavan nauttia seksistä, mutta voit olla hyvin mielin, millä on suuri merkitys etenkin silloin jos vaimosi puhkeaakin uudestaan kukkaan joskus myöhemmin.

Vierailija
25/32 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tullut ahkera täysiverinen runkkari.

M54

Vierailija
26/32 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan vielä tullut tarvetta hakea vierasta seuraa.

Omaan käteen vetoon on tyydytty ja tuntunut riittävälle

Vierailija
27/32 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kerran puhetta että vaimo suostuisi jos haluaisin käydä muualla toteuttamassa yhtä pakkomiellettä jonka toteuttamiseen vaimo ei aio ryhtyä, en kuitenkaan halua riskeerata parisuhdetta tämän takia.

Jos minulla riittäisi into, mutta vaimolla loppuisi täysin, luulen että panisin parisuhteen kaiken edellee ja runkkaisin.

Jos vaimo nimenomaan vaatisi että otan sivusuhteen (ja toteuttaisin tuota pakkomiellettäni samanmielisen naisen kanssa) niin voisin harkita jos hän selvästi innostuisi, saisi seksuaalista mielihyvää ajatuksesta. Mutta muuten en ehkä loukkaisi rouvaa ajatuksella.

Tai jos seksi kokonaan loppuisi ja lupa olisi, voisin myös pettää salaa, vaikka työmatkalla , mutta en kertoisi mitään kotona.

Vierailija
28/32 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kohta loppusuoralla, koska vaimoa ei kiinnosta, vaikka aina asian noustua esille sanoo, että kyllä minä haluan ja meidän pitää harrastaa seksiä useammin. No sitten sitä on kerran ja se jää taas 4-5 kuukaudeksi. En edes tee enää mitään ehdotuksia, koska 99 kertaa sadasta vastaus on "ei nyt" tai "eikö voitais siirtää huomiseen...". Olen pitänyt kirjaa viimeiset 3 vuotta:

2019: 4 kertaa (tammikuu, huhtikuu, elokuu, joulu)

2020: 3 kertaa (uusi vuosi, kesälomapäivä, joulu)

2021: tähän mennessä 3 kertaa (uusi vuosi, pääsiäistorstai, huhtikuinen lauantai). 

Juuri olimme vähän pidemmällä hotellilomalla ja yritin vihjailla, mutta TV:stä tuli kuulemma jotain liian kiinnostavaa juttua ja taas lupasi, että "huomenna sitten....". No yritin seuraavana iltana taas ja vastaus oli, että "Oi ei kai nyt kun huomenna pitää lähteä aikaisin kotimatkalle. Nukutaan nyt."

Täytän ensi vuonna 40 ja jos homma ei muutu niin viimeistään ensi kesänä nelikymppisten jälkeen joko lähden tai haen seksin muualta. Melko varmasti tulen jossain vaiheessa tästä liitosta kyllä lähtemään. Ei kiinnosta enää tyhjät lupaukset.

Vierailija
29/32 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytynyt tilanteeseen, pääsee itse helpommalla eikä vituta kokoaikaa. Lasten takia olen vielä kotona, en halua heille yhtään pahaa mieltä ja haluan auttaa harrastuksissa täydellä tuella. Vaimolla saattaa olla kai toinen mutta odotan vain että se paljastuisi...

Vierailija
30/32 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin avuin mennään. Se on riittänyt toistaiseksi vaikka välillä on vähän hankalampaa olla. Kun on vuosikymmeniä oltu yhdessä niin ei erokaan ole henkisesti ihan helppo. Ja tuo toinen puolisko muilta osin on niin ihana ihminen niin sehän tekee tämän vaikeaksi. Ero olisi helppo jos se olisi koko ajan edes v-mäinen, mutta kun ei. Lisäksi jos ei olisi ollut lapsia niin asia olisi ollut helpompi. 

Vierailija
31/32 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani vedin kätern, kunnes väsyin siihen. Löysin naisen jonka kanssa kehittyi nopeadti suhde. Suhde ei vaan kantanut, koinnettä nainen haluaa liian paljon liian nopeasti: oikeaa parisuhdetta kanssani. Vaikka olin/olen menossa kohti eroa, hän ei jaksanut odottaa ja suhde päättyi 8 kk jälkeen. Sude oli kyllä muutenkin aikalailla on/off, varmasti tilanteeni vaikutti, saattoi olla myös muita syitä. Kesällä nainen taisi sitten palata ex-miehensä luo yrittämään jälleen/vielä kerran. Erostaan oli 4 v aikaa vaikka olivat eronkin aikana olleet yhdessä/tapailleet/viettäneet lomia/sekstanneet.

Vierailija
32/32 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näivetyn