Jos saisit valita yhden aiheen, josta ei enää saisi keskustella tällä palstalla...
Kommentit (49)
Jauhamiset tasoista ja kaikki "en kelpaa kenellekkään vaikka olen hyvä ja urheilullinen mies/nainen"-vinkumiset.
Tinder
Ylipaino
Turhat julkkikset
Nimiehdotusten kyselyt. Almanakasta löytyy, myös Margitin siskolle, hakekaa sieltä tai keksikää itse!
Sen yhden jokapäiväiset laihdutukset
Keskustella? Keskustella!? Minä TOIVON että täällä nimenomaan SAISI keskustella ilman vihapuhetta sun muuta joka pilaa oikean keskustelun tärkeistä aiheista, ja vie viestejä ja keskusteluja poistoon. Mutta ei, ihmiset ei osaa keskustella!
Olenko vanha- tyyppiset aloitukset, ai että kiehuttaa kaikki ikärasismin viljely! Ja se politiikka myös ahdetaan ihan joka yhteyteen vaikkei yhteyttä olisikaan
Vierailija kirjoitti:
Poistaisin moderaattoreilta tyhmyyden.
Tai vaihtoehtoisesti pahuuden silloin kun huono toiminta johtuu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolisekoilu, koska sukupuolia ei ole kuin kaksi.
Tästä aiheesta täällä jauhavat nimenomaan sekoilukriittiset. Käy katsomassa ketjua. Olisi psykiatrille töitä näissä.
Purran kondylooma… eiköhän aihe ole jo käsitelty jokaisesta mahdollisesta vinkkelistä.
Vuodenajat ja siihen littyvät jutut.
Rasittavaa lukea kun aikuiset ihmiset haukkuu toisia siitä että ei tykkää/tykkää jostakin vuodenajasta.
Kesää rakastavat ihmiset haukkuvat ne jotka kesästä ei tykkää maanrakoon ja niinpoispäin.
Natsittelija muuta jo Israeliin . Alija.
Kehtaatko tehdä asian X? Oikeesti, ketä kiinnostaa, ostatko elokuussa pakastemarjoja. Ei ketään.
Rokotteet, alapääjutut, tissihiet jne., politiikkajankkaus, naispoliitikot.
Mies ja nais vi ha. Silmitön ja maaninen sellainen.
Sanna Marin voitaisi jo jättää tältä palstalta pois.
Alkoholin ja kannabiksen vertaamiset toisiinsa ja kaikki muukin kannabispropaganda.
Kieltäisin kaikki "Miksi...." alkuiset aloitukset.