Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskinta on,että ne ketkä ovat koko kesän valittaneet helteistä, tilaavat nytten sankoin joukoin kanarian matkoja talveksi

Vierailija
15.08.2021 |

Ootte te kyllä hauskoja veitikoita

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se on vähän eri juttu kun on ilmastointi joka paikassa eikä tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
2/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuus tuntuu erilaiselta jääkaapissa, kuin miltä se tuntuu saunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan jonne, me jotka kärsimme helteistä, emme todellakaan ikipäivinä matkustaisi Kanarialle tai muualle etelään.

Me käymme kaupunkikohteissa viileään vuodenaikaan, jos jossain reissaamme.

Vierailija
4/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tilaavat vai? Mua ei saisi etelän lämpöön vaikka maksettaisiin.

Rakastan syksyä ja pimeyttä ja sateita.

Vierailija
5/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi näin ajattelet? miksi ihmeessä hellettä vihaavat menisivät helteeseen? täh? logiikka on missä

Vierailija
6/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ovat nuo hellevouhkaajat,  jotka tilailevat etelän matkoja.  Miksi maksaisin rahaa siitä, että joutuisin hikihelvettiin lomallani. 

Vierailija
7/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaksi kertaa Kanarialla. Ei siellä mitään helteitä ollut (enkä niitä kaivannutkaan), vaan lämpöä noin 20 astetta, joka oli minun mielestäni oikein miellyttävää keskellä Suomen talvea.

Vierailija
8/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialla ei ole hellettä talvella. Siksi varmaankin tilailevat.

Vierailija
9/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että kyse on samoista ihmisistä?

Kanarialla olen ollut kerran, vuonna 1988. Tammikuun ekalla viikolla Puerto de la Cruzissa. Ei siellä mitään hellelömpöä ollut, 22-26 astetta, jokunen sadepäiväkin. Ihan kiva keli.

Ja hotellissa oli ilmastointi eli kuumemmallakin säällä olisi saanut nukuttua, mikä tänä kesänä oli stadissa aika hankalaa, kun tuulettamalla öisin lämpö ei juuri laskenut kodissa alle 30 asteen.

En ole iso hellevihaaja, mutta toista kk tuota oli kyllä epämukavaa.

N54

Vierailija
10/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varaavatkin. Siellä on mukava ilma talvella. Hellehullut menee Thaimaaseen yms

Vierailija
11/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi etelänlomalle, vaikka saisin ilmaiseksi (kuten sain kerran tarjouksen, että sukulainen maksaa). Enkä menisi vaikka siitä mulle maksettaisiin.

Kuumuus on ihan yhtä p*skaa riippumatta siitä missä maassa siitä saa "nauttia".

Juuri nyt on Suomessa sopiva lämpötila ihmisen elää (15 astetta). Kunpa olisi aina ja ikuisesti tällainen sää.

t. Helteiden vihaaja

Vierailija
12/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialla on mukavan viileä ilmasto syystalvella verrattuna heinäkuun trooppiseen Suomeen.

Vierailija
13/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en menisi Kanarialle vaikka siellä olisi pakkasta (jota rakastan).

Haluan lomalla tehdä jotain kiinnostavaa, käydä museoissa ja teatterissa ja oopperassa, syödä hienoissa ravintoloissa. Ei tulisi mieleenkään lähteä makaamaan hiekalla. Sitä voin harrastaa oman kunnan sorakuopalla, jos joskus tulee yllättävä mieliteko.

Niin ja helteet on syvältä. Suomessa ja muualla.

Vierailija
14/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yleistää. Ehkä osa lähtee ulkomaille mutta ei kaikki. Itse vihaan helteitä ja olen onnellinen vain kun on syksy ja talvi. Ei tulisi mieleenkään lähteä ulkomaille :) Itseni takia toivon että golf virta pysähtyisi niin tulisi Suomesta kylmempi. Luonnon kannalta en sitä toivo mutta jos

siten kävisi niin en kuitenkaan valittaisi :)

Vierailija
15/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lta on tainnut jäädä logiikan peruskurssi suorittamatta...

Vierailija
16/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas Kanarialla:

Vierailija
17/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, että kyse on samoista ihmisistä?

Kanarialla olen ollut kerran, vuonna 1988. Tammikuun ekalla viikolla Puerto de la Cruzissa. Ei siellä mitään hellelömpöä ollut, 22-26 astetta, jokunen sadepäiväkin. Ihan kiva keli.

Ja hotellissa oli ilmastointi eli kuumemmallakin säällä olisi saanut nukuttua, mikä tänä kesänä oli stadissa aika hankalaa, kun tuulettamalla öisin lämpö ei juuri laskenut kodissa alle 30 asteen.

En ole iso hellevihaaja, mutta toista kk tuota oli kyllä epämukavaa.

N54

Meillä helteistä kärsijöille tuo 22-26 astettakin on liikaa. Ja onhan se virallinen hellerajakin 25 astetta.

Minua ei saisi mihinkään Kanarialle edes aseella uhaten. 

Syksystä kevääseen on nykyään ihmisellä elämää ja kesät silkkaa kitumista.

Vierailija
18/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa vaan samat. Mä olen valittanut helteistä enkä todellakaan ole menossa minnekään etelänmatkalle.

Jos matkalle lähtisin, katsoisin sellaisen paikan ja ajan, ettei siellä ole hellettä.

Vierailija
19/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pitäisi kirjoittaa ”ne jotka…” ei siis ”ne ketkä…”

Nyt paljastuit elämänkoululaiseksi jolla ei ole rahaa lentää etelään. Motiivisi on katkeruus.

Vierailija
20/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, pitäisi kirjoittaa ”ne jotka…” ei siis ”ne ketkä…”

Nyt paljastuit elämänkoululaiseksi jolla ei ole rahaa lentää etelään. Motiivisi on katkeruus.

Olihan siellä myös toki klassikko ”nytten”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä