Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Musta tuli pelinainen.

Vierailija
05.09.2014 |

Vuosia etsin ja olin etsimättä, toivoin löytäväni "sen oikean" ja aidon rakkauden. Vastaani tuli pelkkiä seksin perässä juoksijoita, niin sinkkuja kuin ukkomiehiäkin. Sydämeni särkyi liian monta kertaa, kun olin liian sinisilmäinen ja uskoin paskapuheita.

Sittenpä sain tarpeekseni ja muutin ajatusmaailman ja itseni. Nykyään olen häikäilemätön ja ilman omaatuntoa. Miehet pörrää ympärillä kuin kärpäset sokerissa ja mä nautin joka hetkestä. Flirttaan sydämeni kyllyydestä, laitan miehet tekemään kaikkensa saadakseen mut. Leikin ja pelaan. Ja luoja miten tyydyttävää tää on. Tunteita mulla ei ole niistä yhteenkään, vaikka niistä jokainen niin kuvittelee. Pelaan kunnes kyllästyn ja jätän kylmä viileästi, selittelemättä. En vaan enää vastaa puhelimeen tai viesteihin, mulla on "kiireitä".

Tämmmöinen musta sitten näköjään tuli, kiitos teille miehet. Ihanat, typerät miehet, joiden aivot sijaitsevat tyypistä riippumatta alakerrassa.

Eikä edes kaduta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tänä iltana pelailet? Mul ois maila ja kaks palloo pussissa odottamassa.

Vierailija
2/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit perustella tuota käytöstä ihan miten vaan, mutta ainut ihminen jonka hajotat tuossa, on itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä hajoita itseäni. Hajoitin silloin joskus, kun uskoin löytäväni rakkauden. Nykyään en odota yhtään mitään, mulla ei ole enää tunteita mukana aidosti, joten kaikki on nyt hyvin. Toki miesten huomio on imartelevaa ja se on helppo sekoittaa ihastumiseen, mutta nyt kun sen tiedostan niin sitäkään vaaraa ei enää ole.

Tää on oikeastaan helpotus. En haluaisi enää olla se typerä romanttinen tyttö, joka odottaa prinssiään saapuvaksi. Mä synnyin väärään satuun.

Vierailija
4/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoja sitten kun etsin parisuhdetta ja jotakuta jota rakastaa, samat kokemukset kuin aloittajalla. Lopulta pettymysten kautta suutuin ja turruin ja tässä lopputulos.

Kumma kyllä, mitä välinpitämättömämpi, sitä enemmän olen koskaan saanut huomiota, tunteidenosoituksia ja mieskiinnostusta. Mistähän tää oikein johtuu?

Vierailija
5/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:29"]

Tää on oikeastaan helpotus. En haluaisi enää olla se typerä romanttinen tyttö, joka odottaa prinssiään saapuvaksi. Mä synnyin väärään satuun.

[/quote]

Eet syntynyt. Kyllä pillua antavilla naisilla ain kysyntää, joskus se oikeakin voi löytyä. Sä oot just hyvä varmaan just tolleen, et annat pilluu.

Vierailija
6/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä mistä johtuu että pelinaiseksi muuttumisen jälkeen miehiä tunkee ovista ja ikkunoista. Ehkä miehet tosiaan nauttii kun saa saalistaa todenteolla ja vähän siipeensäkin siinä samalla?

Esim viime vkl yksi mies pyysi mua ulos, baariin. Toki mä lähdin ja meillä oli ihan hauskaa. Sitten miehen piti lähteä kesken illan pois, jolloin mä soitin yhdelle toiselle miehelle joka tuli samantien 50 kilometrin päästä taksilla luokseni baariin ;) Ja sattumoisin tää eka mies kyllä näki lopputuloksen ennen lähtöään, mut ei se sitä "hidastanut" millään tavalla. Päin vastoin, luolamiesgeenit heräsi ja ykkösmiehestä kuoriutui oikea ritari joka halusi hätistää kilpakosijat pois ennen lähtöään.

Vierailija
7/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:33"]

[/quote]

Eet syntynyt. Kyllä pillua antavilla naisilla ain kysyntää, joskus se oikeakin voi löytyä. Sä oot just hyvä varmaan just tolleen, et annat pilluu.

[/quote]

Voi muru. Mutta kun mussa ja niissä pillua jakavissa on perusteellinen ero; ne antaa, mä annan ymmärtää mutta en anna. Ja sekös saa miehet sekoamaan entisestään ja piirittämään vielä lisää ;) Vain parhaimmat saa mut sänkyyn saakka, ja voin kertoa että ne on todella harvoja.

Vierailija
8/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:37"]

[/quote]

[/quote]

Voi muru. Mutta kun mussa ja niissä pillua jakavissa on perusteellinen ero; ne antaa, mä annan ymmärtää mutta en anna. Ja sekös saa miehet sekoamaan entisestään ja piirittämään vielä lisää ;) Vain parhaimmat saa mut sänkyyn saakka, ja voin kertoa että ne on todella harvoja.

[/quote]

No mene misu pois sieltä härnäämästä, jos et mulle anna. Jos meet keskustaan niin sano ihmeessä baarin nimi. ja lopeta se pihtaaminen.

Vierailija
9/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:26"]

Voit perustella tuota käytöstä ihan miten vaan, mutta ainut ihminen jonka hajotat tuossa, on itsesi.

[/quote]

Tai sitten on käynyt niin, että on aiempien pettymysten seurauksena jo niin väsy, ettei ensinnäkään pysty enää ihastumaan kehenkään. Silloin on kuitenkin kiva viettää miesten kanssa aikaa, osaahan ne lopulta kuitenkin viihdyttää ja pitää huolta sen aikaan kun sitä jaksaa katsella.

Vierailija
10/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo arvelinkin, että jotain mätää tossa on.

Vierailija
11/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:42"]

[/quote]

Tai sitten on käynyt niin, että on aiempien pettymysten seurauksena jo niin väsy, ettei ensinnäkään pysty enää ihastumaan kehenkään. Silloin on kuitenkin kiva viettää miesten kanssa aikaa, osaahan ne lopulta kuitenkin viihdyttää ja pitää huolta sen aikaan kun sitä jaksaa katsella.

[/quote]

Sä oot aika pitkälle asian ytimessä. Mutta koska en tosiaan ihastu kehenkään (koska kukaan ei edelleenkään ole "se oikea"), tää on helpompaa. Kun mua rupee kyllästyttämään, jätän miehen kylmästi huomiotta ja siirryn eteenpäin. On oikeestaan aika hienoa elää jatkuvasti siinä aallonharjalla, jonka innostuneet miehet tarjoavat. Ja ihan sama mulle, onko ne vailla seksiä vai jotain muuta, mua ei enää kiinnosta. Mua ei myöskään enää kiinnosta pätkääkään "mitä mies ajattelee", se on mulle aivan sama.

Mä oon vihdoin vapaa siitä prinsessasadusta. Kun ei kerran rakkautta ole mua varten, niin otanpa sitten ilon irti siitä mitä jää jäljelle.

Vierailija
12/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:42"]

[/quote]

[/quote]

Sä oot aika pitkälle asian ytimessä. Mutta koska en tosiaan ihastu kehenkään (koska kukaan ei edelleenkään ole "se oikea"), tää on helpompaa. Kun mua rupee kyllästyttämään, jätän miehen kylmästi huomiotta ja siirryn eteenpäin. On oikeestaan aika hienoa elää jatkuvasti siinä aallonharjalla, jonka innostuneet miehet tarjoavat. Ja ihan sama mulle, onko ne vailla seksiä vai jotain muuta, mua ei enää kiinnosta. Mua ei myöskään enää kiinnosta pätkääkään "mitä mies ajattelee", se on mulle aivan sama.

Mä oon vihdoin vapaa siitä prinsessasadusta. Kun ei kerran rakkautta ole mua varten, niin otanpa sitten ilon irti siitä mitä jää jäljelle.

[/quote]

Parhaintahan on, että nykyisin ajattelee mitä itse haluaa. Haluanko tänään kahviseuraa, juomaseuraa, seksiä vai pelkkää hellyyttä? Ei tarvitse enää miettiä, että miten voisi miellyttää jotain miestä ja olla parhain ja ihanin, että se toinen ihastuisi ja välittäisi. Mennä ja tehdä, se siitä.

Vierailija
13/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:29"]En mä hajoita itseäni. Hajoitin silloin joskus, kun uskoin löytäväni rakkauden. Nykyään en odota yhtään mitään, mulla ei ole enää tunteita mukana aidosti, joten kaikki on nyt hyvin. Toki miesten huomio on imartelevaa ja se on helppo sekoittaa ihastumiseen, mutta nyt kun sen tiedostan niin sitäkään vaaraa ei enää ole.

[/quote]

Todella surullista. Mutta ymmärrän sinua täysin.

Vierailija
14/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmeiseti kostat niille, jotka ovat siihen vähiten syyllisiä.

Vierailija
15/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä hajoita itseäni. Hajoitin silloin joskus, kun uskoin löytäväni rakkauden. Nykyään en odota yhtään mitään, mulla ei ole enää tunteita mukana aidosti, joten kaikki on nyt hyvin. Toki miesten huomio on imartelevaa ja se on helppo sekoittaa ihastumiseen, mutta nyt kun sen tiedostan niin sitäkään vaaraa ei enää ole.

[/quote]

Sun mielestä maailma ja miehet oli sulle velkaa tuon prinsessasadun. Kasva aikuiseksi. Pariutuminen on ihmisoikeus vain lassukoiden kuvitelmissa. Kaikki muut on ymmärtänyt että on kehitettävä itseään ja myös pistettävä odotukset realistiselle tasolle. Mutta jos jää lapseksi joka kuvittele jonkun täydellisen Brad Pittin yhtäkkiä kävelevän elämään, vaikka itse on henkisesti yksi runkkariteini, on seurauksena tällainen katkeroituminen kuin ap:n tapauksessa.

Vierailija
16/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:34"]

En tosiaan tiedä mistä johtuu että pelinaiseksi muuttumisen jälkeen miehiä tunkee ovista ja ikkunoista. Ehkä miehet tosiaan nauttii kun saa saalistaa todenteolla ja vähän siipeensäkin siinä samalla?

Esim viime vkl yksi mies pyysi mua ulos, baariin. Toki mä lähdin ja meillä oli ihan hauskaa. Sitten miehen piti lähteä kesken illan pois, jolloin mä soitin yhdelle toiselle miehelle joka tuli samantien 50 kilometrin päästä taksilla luokseni baariin ;) Ja sattumoisin tää eka mies kyllä näki lopputuloksen ennen lähtöään, mut ei se sitä "hidastanut" millään tavalla. Päin vastoin, luolamiesgeenit heräsi ja ykkösmiehestä kuoriutui oikea ritari joka halusi hätistää kilpakosijat pois ennen lähtöään.

[/quote]

Ja sä sait kiksejä tuosta?

Vierailija
17/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:n miestuntemus ei ole ollut kovin korkealla tasolla, kun ei ole pystynyt erottamaan joukosta niitä, jotka kenties olisivat voineet haluta samoja asioita kuin hän? Ehkä miestuntemustakin voisi kehittää.

Vierailija
18/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:25"]

Ehkä ap:n miestuntemus ei ole ollut kovin korkealla tasolla, kun ei ole pystynyt erottamaan joukosta niitä, jotka kenties olisivat voineet haluta samoja asioita kuin hän? Ehkä miestuntemustakin voisi kehittää.

[/quote]

Tai kenties voisit sinäkin ymmärtää, että osa ihmisistä on valmiita esittämään ja valehtelemaan saadakseen mitä tahansa?

Jotkut ymmärtävät vasta avoliitossa, millaisen ihmisen kanssa on tullut mentyä yhteen.

Vierailija
19/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä ketju ja ap 

Vierailija
20/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi etten olen mennyt vain harvojen kanssa petiin. Mistä niin päättelit?