Paljasta jotain, mistä sinut saatetaan tunnistaa
Kommentit (216)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:28"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:03"]Ööm... olen Kuopiolainen :D Olin viimevuonna harjoittelussa K-kaupassa, ja nyt kevällä tulen olemaan kuukauden yhdellä Kuopion koulussa sijaisena + saatan myös itsenäisesti vetää pari oppituntia :3 Siitä vaan mammat laittakaa lapsenne stalkkaamaan uusia sijaisia/harjottelijoita :'D
t. se 16-vuotias teini
[/quote]
Ikävä kytätä, mutta et valitettavasti pääse oppituntia vetämään....
[/quote]
Päätetyönä? :) Vai mikä se onkaan nimeltään.
[/quote]
Niinpä :D päätetyöhän se on... Annat makeita nauruja! (LoL? Kuten ikäisesi sanovat)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:28"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:03"]Ööm... olen Kuopiolainen :D Olin viimevuonna harjoittelussa K-kaupassa, ja nyt kevällä tulen olemaan kuukauden yhdellä Kuopion koulussa sijaisena + saatan myös itsenäisesti vetää pari oppituntia :3 Siitä vaan mammat laittakaa lapsenne stalkkaamaan uusia sijaisia/harjottelijoita :'D
t. se 16-vuotias teini
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niinpä :D päätetyöhän se on... Annat makeita nauruja! (LoL? Kuten ikäisesi sanovat)
[/quote]
Oon jo suunnitellu mitä kaikkee kerron niille kun esittelen itseni ja millä tyylillä pidän tunnit :3 Tulee kivaa :3 Kummiskin joku tulee sit av:lle haukkuu "ihan kauheen sijaisen" :Dd t. se 16-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:28"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:03"]Ööm... olen Kuopiolainen :D Olin viimevuonna harjoittelussa K-kaupassa, ja nyt kevällä tulen olemaan kuukauden yhdellä Kuopion koulussa sijaisena + saatan myös itsenäisesti vetää pari oppituntia :3 Siitä vaan mammat laittakaa lapsenne stalkkaamaan uusia sijaisia/harjottelijoita :'D
t. se 16-vuotias teini
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oon jo suunnitellu mitä kaikkee kerron niille kun esittelen itseni ja millä tyylillä pidän tunnit :3 Tulee kivaa :3 Kummiskin joku tulee sit av:lle haukkuu "ihan kauheen sijaisen" :Dd t. se 16-vuotias teini
[/quote]
Kulta pieni. Onkohan nyt kummiskaan yläasteella päätetyötä? Ei ainakaa omalla 16 veellä :D lopeta jo
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:28"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:03"]Ööm... olen Kuopiolainen :D Olin viimevuonna harjoittelussa K-kaupassa, ja nyt kevällä tulen olemaan kuukauden yhdellä Kuopion koulussa sijaisena + saatan myös itsenäisesti vetää pari oppituntia :3 Siitä vaan mammat laittakaa lapsenne stalkkaamaan uusia sijaisia/harjottelijoita :'D
t. se 16-vuotias teini
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kulta pieni. Onkohan nyt kummiskaan yläasteella päätetyötä? Ei ainakaa omalla 16 veellä :D lopeta jo
[/quote]
En ole yläasteella enää :D En ole kahteen vuoteen ollut, vaan jatko-opinnoissa :3 Kaikki eivät ole syntyneet alkuvuodesta. t. se 16-vuotias teini
Terkkuja Kemiran kahvipöytään:)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:28"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:03"]Ööm... olen Kuopiolainen :D Olin viimevuonna harjoittelussa K-kaupassa, ja nyt kevällä tulen olemaan kuukauden yhdellä Kuopion koulussa sijaisena + saatan myös itsenäisesti vetää pari oppituntia :3 Siitä vaan mammat laittakaa lapsenne stalkkaamaan uusia sijaisia/harjottelijoita :'D t. se 16-vuotias teini [/quote] Ikävä kytätä, mutta et valitettavasti pääse oppituntia vetämään.... [/quote] Päätetyönä? :) Vai mikä se onkaan nimeltään. [/quote] Niinpä :D päätetyöhän se on... Annat makeita nauruja! (LoL? Kuten ikäisesi sanovat) [/quote] Oon jo suunnitellu mitä kaikkee kerron niille kun esittelen itseni ja millä tyylillä pidän tunnit :3 Tulee kivaa :3 Kummiskin joku tulee sit av:lle haukkuu "ihan kauheen sijaisen" :Dd t. se 16-vuotias teini [/quote] Kulta pieni. Onkohan nyt kummiskaan yläasteella päätetyötä? Ei ainakaa omalla 16 veellä :D lopeta jo [/quote] En ole yläasteella enää :D En ole kahteen vuoteen ollut, vaan jatko-opinnoissa :3 Kaikki eivät ole syntyneet alkuvuodesta. t. se 16-vuotias teini
[/quote]Mitä kuuluu?
Kylläpä minun kommentti sai oudon rumat arvostelut.
-Mies 29v-
Olen 38v ja minulla 12 lasta, joista kahdet kaksoset. Olen ratsastuksenopettaja.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:28"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:03"]Ööm... olen Kuopiolainen :D Olin viimevuonna harjoittelussa K-kaupassa, ja nyt kevällä tulen olemaan kuukauden yhdellä Kuopion koulussa sijaisena + saatan myös itsenäisesti vetää pari oppituntia :3 Siitä vaan mammat laittakaa lapsenne stalkkaamaan uusia sijaisia/harjottelijoita :'D t. se 16-vuotias teini [/quote] Ikävä kytätä, mutta et valitettavasti pääse oppituntia vetämään.... [/quote] Päätetyönä? :) Vai mikä se onkaan nimeltään. [/quote] Niinpä :D päätetyöhän se on... Annat makeita nauruja! (LoL? Kuten ikäisesi sanovat) [/quote] Oon jo suunnitellu mitä kaikkee kerron niille kun esittelen itseni ja millä tyylillä pidän tunnit :3 Tulee kivaa :3 Kummiskin joku tulee sit av:lle haukkuu "ihan kauheen sijaisen" :Dd t. se 16-vuotias teini [/quote] Kulta pieni. Onkohan nyt kummiskaan yläasteella päätetyötä? Ei ainakaa omalla 16 veellä :D lopeta jo [/quote] En ole yläasteella enää :D En ole kahteen vuoteen ollut, vaan jatko-opinnoissa :3 Kaikki eivät ole syntyneet alkuvuodesta. t. se 16-vuotias teini
[/quote]Mitä kuuluu?
Kylläpä minun kommentti sai oudon rumat arvostelut.
-Mies 29v-
[/quote]
Eikä minua taaskaan uskota :3 Että olen ihan oikeasti 16-v teini ja pyörin täällä.
Mut mikäs tässä :) Loin miun hamsuille profiilin yhdelle palstalle tässä joku pv :3 Nyt pitäisi spämmää se täyteen niiden kuvia ha videoita ^^
Mitäs siulle? :)
t. se 16-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:57"]
Silmäni ovat eriväriset.
[/quote]
Suvi?
Menee hermo ihan just av:ehen -.- Kaikki ihan sekaisin. Ehkä tää on merkki, et mun pitää lopettaa tän ketjun spämmiminen :D t. se 16-vuotias teini
En ole mitenkään kuuluisa tai poikkeuksellinen, joten minua ei kyllä tunnistaisi mistään. Ei varmasti edes oma perhe.
Minullakin on eripari silmät. Toisessa ruskeaa ja vihreää toisessa ruskeaa, vihreää ja sinistä. Teen keikkahommia visualistina. Minulla on 2 lasta, 2 koiraa ja 1kissa. Asun tilavassa omakotitalossa jossa on tosi iso piha.
Mulla on koira nimeltä Zusje (ei oo ainakaan tähän mennesse tullut toista saman nimistä vastaan Suomessa :) ), ja opiskelen bio- ja elintarviketekniikkaa.
Mulla on silmälasit... Hei tutuille...
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:37"]Asun etelä-Ranskassa Nizzan lähellä
[/quote] H.H.?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:49"]
Minullakin on eripari silmät. Toisessa ruskeaa ja vihreää toisessa ruskeaa, vihreää ja sinistä. Teen keikkahommia visualistina. Minulla on 2 lasta, 2 koiraa ja 1kissa. Asun tilavassa omakotitalossa jossa on tosi iso piha.
[/quote]
Oot Jorin vanhoja oppilaita?
[/quote]
En ole.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:03"]Ööm... olen Kuopiolainen :D Olin viimevuonna harjoittelussa K-kaupassa, ja nyt kevällä tulen olemaan kuukauden yhdellä Kuopion koulussa sijaisena + saatan myös itsenäisesti vetää pari oppituntia :3 Siitä vaan mammat laittakaa lapsenne stalkkaamaan uusia sijaisia/harjottelijoita :'D
t. se 16-vuotias teini
[/quote]
[/quote]