Paljasta jotain, mistä sinut saatetaan tunnistaa
Kommentit (216)
Lapsellani oli syntyessään 12 sormea.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:30"]Olen työtön siltanosturinkuljettaja raahesta :)
[/quote]
Petteri???
Olen se harmaa ja ruma Siwan kassa. Töykeäksikin haukuttu.
Olen puoliksi aasialainen ja rakastan kissoja. Minulla on yksi kissa. Minulla on kaksi tatuointia.
Mulla on isot valkoiset hampaat ja muut ovat tyhmiä.
Mulla on silikonit.
Terv. kolmen pojan äiti :)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 00:20"]Annoin pakit komealle ja tunnetulle NHL-pelaajalle. Kun hänen kaverinsa tuli sanomaan ettetkö tunne herraa niin totesin vain "ai siis kuka v@tun .... ......." :D tietty kaamea känni ja vieläkin harmittaa.
[/quote]
Kuka pelaaja?
T. NHL-pelaajan vaimo :D
Kilpailen sekä hiihdossa että agilityssä.
Olen kertonut tämän aiemminkin, mutta silti kukaan ei voi tunnistaa. Olen antanut nuorena opiskelijatyttönä pakit prinssille. Ei kaduta. Mies oli sitkeä ja olisi hakenut minulle vaikka kuun taivaalta, mutta kultturieromme takia pelkäsin häntä hiukan.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:40"]
Ei mua voi tunnistaa mistää
[/quote]
Ei muakaan, olen näkymätön. ; )
Olen 15vuotias pääkaupunkiseudulta, olen tämän palstan suurkuluttja, ja jos ystäväni (nimikirjaimet S.S), lukee tätä, niin terve vaan :D
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 10:55"]
Mulla on kaksi tatuointia joista toinen on Bob Marleyn kappaleen nimi ja toinen on mun elämän miehen nimi (en ole parisuhteessa tämän miehen kanssa, enkä ole ikinä ollut)
[/quote] Elvis-tatuointi?
[/quote]
Mikä Elvis-tatuointi :D mun toinen tatuointi on mun pojan nimi!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 00:20"]Annoin pakit komealle ja tunnetulle NHL-pelaajalle. Kun hänen kaverinsa tuli sanomaan ettetkö tunne herraa niin totesin vain "ai siis kuka v@tun .... ......." :D tietty kaamea känni ja vieläkin harmittaa. [/quote] Kuka pelaaja? T. NHL-pelaajan vaimo :D
[/quote]
Helena?
Olen 13-v. ja käynyt täällä pari vuotta :DD
Minulla on koirat nimeltä yksi ja nolla