Katsokaapa nämä mekot! Aiotteko pukea sellaisen alkusyksyyn, kuten Metti ehdottaa?
Kommentit (91)
Heti laittaisin! Miehellä ehkä vähän outo mutta menköön ku mette suosittelee
Vierailija kirjoitti:
Monta vuotta etsinyt tuollaista. Nytkö niitä olis tarjolla, ihanaa!
Osta monta varastoon, niin löydät aina, kun tekee mieli. Ellei sitten kokosi muutu... osta varmuudeksi muitakin kokoja.
Ei välttämättä näytä hyvältä 150 cm tyypin päällä, joten en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta vuotta etsinyt tuollaista. Nytkö niitä olis tarjolla, ihanaa!
Osta monta varastoon, niin löydät aina, kun tekee mieli. Ellei sitten kokosi muutu... osta varmuudeksi muitakin kokoja.
Koko pysynyt samana viimeiset 30 vuotta. Luotan että edelleen pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Napillinen oli ihan ok. Muut tylsiä.
Samaa olin just komentoimassa.
Näyttää hyvältä myös pluskoossa, jos on vyötärö.
Alusvaatteiden täytyy koosta riippumatta olla kunnossa, jos kehossa on yhtään pehmeyttä.
Jos löydän sopivan, jossa on pukeva pääntie, voisin hankkia. Tulee ihanasti ysäri mieleen.
N4+
Vierailija kirjoitti:
Näyttää hyvältä myös pluskoossa, jos on vyötärö.
Alusvaatteiden täytyy koosta riippumatta olla kunnossa, jos kehossa on yhtään pehmeyttä.
Jos löydän sopivan, jossa on pukeva pääntie, voisin hankkia. Tulee ihanasti ysäri mieleen.
N4+
40+ 🤦🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aion:) Tuo pitkähihainen, alas saakka napitettava mekko, on mulla jo. Tykkään Metin tyylistä, koska se on samansuuntainen kuin minulla itselläni.
Onko se napillinen neulemekko auki pidettynä kuin pitkä neuletakki? Jos on, niin olisi aika monikäyttöinen.
Metti matkii mua! Käytin jo ennen artikkelia!
En kyllä tykkää, näyttää mun silmiin halvoilta luikeroilta... Ja tosiaan vain hyvin hoikilla näyttävät edes jotenkin hyviltä. En myöskään ymmärrä tuota ehdotusta laittaa kauluspaita alle. Noin ihonmyötäisessä mekossa sen kauluspaidan helma näkyisi rumasti mekon alta, linjakas vaikutelma menisi pilalle. Mulla on jotain mekkoja, jotka ei edes ole noin tiukkoja, ja silti paita siellä alla saattaa helposti näyttää vähän tyhmältä.
No en aio tehdä aikamatkaa nuoruuteni muotiin. Ei ole kaipuuta fiorellamuotiin.
Eikö ollut yhtään väljää tunikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin neulemekon, mutta A-linjaisen ja noin puolipitoisen. Ei mitään keinokuitua. Ei siis iske nämä mallit siksi, että ei imartele nelikymppistä kroppaani ja mekossa olisi hyvä pystyä istumaan.
Puolipitoisen? Ei ollut autocorrect vaan alitajunnan outo häiriö. Tarkoitin polvipituista.
Katso Alpa, heillä on laadukasta neuletta.
No jos olisin kuin pajunvitsa varreltani ja tekisin työtä, jossa ei tarvitse turvakenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin neulemekon, mutta A-linjaisen ja noin puolipitoisen. Ei mitään keinokuitua. Ei siis iske nämä mallit siksi, että ei imartele nelikymppistä kroppaani ja mekossa olisi hyvä pystyä istumaan.
Puolipitoisen? Ei ollut autocorrect vaan alitajunnan outo häiriö. Tarkoitin polvipituista.
Katso Alpa, heillä on laadukasta neuletta.
Vieläkö haisevat homeelta? Useampana vuotena peräkkäin olen sovittanut ja aina haju pistää nenään.
Käytin tällaista ysärin lopulla, ja sain silloin kyllä paljon positiivista huomiota miehiltä, mikä olikin 18+-ikäisenä yksi keskeinen tavoite pukeutumisessa. 😀
En ollut laiha silloinkaan, mutta pitkä ja muodokas ja vyötärö oli vielä olemassa. Nyt parikymmentä vuotta ja kiloa lisää saaneena en todellakaan pukisi tuota päälleni. Näyttävät mielestäni halvoilta ja epäkäytännöllisiltä. Tyttömäinen vaate, ei keski-ikäisille.
Miten tuo päällä esim. voi pyöräillä? Entä millaiset alusvaatteet alle pitää valita, ettei tule makkaroita ja ettei näy läpi? Miten varjella tuota valkoista koko päivän ajan hammastahna- ja lounasruokalaroiskeilta. Väri on armoton.
Arvelen, että suurimman osan keski-ikälisistä naisista on käytännössä mahdotonta näyttää tyylikkäältä tuossa asussa, muuta kuin kuvanottohetken ajan (vartalotyypistä riippumatta).
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollut yhtään väljää tunikaa?
Toivepostaus Metille: hän voisi katsastaa syksyn tunikatarjonnan.
Mä en laita kesän kietaisumekkoja talvisäilöön. Jatkan syysmekkoina.
No mitäpä luulet. Eipä tänne kukaan mitään muuta kirjoittele kuin höpö höpöä.
-se, jolle vastasit