Kerron teille vastauksen: "Mitä mies haluaa?"
Seksiä.
Mikään omalla parisuhderintamalla ei ole todistanut, että miehillä olisi yhtään mitään muita motivaation aiheita kuin seksi :-D
Kenties ne naiset, jotka haluaa perheen onnistuvat löytämään miehen, joille lapset ja sellainen kumppanuus naisen kanssa jossa muina arvoina on läheisyys, ystävyys ja parisuhde itsessään on myös tärkeää.
Meille lopuille naisille jää nää miehet, jotka juoksee pillun perässä kun naiset vaan vaihtuu.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:26"]Hahhah, yläpeukkuja tulee muttei kukaan vastaa. Ehkä niin tyhjentävä aloitus? :-D
[/quote]
En vastannut siksi, että tämä oli 612 osa samalla käsikirjoituksella.
Se on se tietty pieni osuus naisista, joilta ne miehet sitä seksiä haluavat. Me muut saadaankin sitten olla ihan rauhassa, eipä ole paljon seksihaluilla häiritty.
Näin on. Kunhan saa mahdollisimman useasti sillä limareiällä masturboida itseään, niin siinä on miehen elämän täyttymys nro 1. Sen kummempaan ei ko. elukka pysty. En kertakaikkiaan usko, että sellaista miestä onkaan, joka olisi kiinnostunut naisen ystävyydestä, hänen ajatuksistaan ja persoonastaan. Joka toista väittää, puhuu täyttä paskaa ja höpölöpöä ja on todennäköisesti katsonut liikaa romanttista draamaa ja lukenut turhan monta akkainlehteä.
"Näin oninen otus. Kunhan saa mahdollisimman useasti sillä limareiällä masturboida itseään, niin siinä on miehen elämän täyttymys nro 1. Sen kummempaan ei ko. elukka pysty. En kertakaikkiaan usko, että sellaista miestä onkaan, joka olisi kiinnostunut naisen ystävyydestä, hänen ajatuksistaan ja persoonastaan. Joka toista väittää, puhuu täyttä paskaa ja höpölöpöä ja on todennäköisesti katsonut liikaa romanttista draamaa ja lukenut turhan monta akkainlehteä." Oletkohan hieman enemmänkin kyyninen?
Minusta on äärimmäisen surullista, jos ajatellaan, että mies on niin yksinkertainen olio, että hän tavoittelee aina ja alituisesti sekä vain että yksinkertaisesti saadakseen naiselta, tai naisilta seksiä. Minulla itselläni on useampikin nais-puolinen kaveri ja jokunen oikein hyvä ystäväkin, enkä ole harrastanut, enkä usko harrastavani heidän kanssaan seksiä. Olen tainnut tämän kysymyksen esittää täällä ennenkin, että miten sitä koskaan saattakaa enää kehenkään tutustuakaan, jos ajatellaan että taka-ajatuksena on vain halu harrastaa seksiä. Esimerkiksi omassa työyhteisössäni oleminen kävisi aika tukalaksi, jos kaikki yli 58 vuotiaat naiset alaksiavat peräämään minulta,, että koska olen heidän kanssan istunut joitain keroja kahvilla, niin sen tähden heillä on oikeus saada minulta seksiä, koska kahvilla juonti ja mitä viellä raskauttavampaa satunnaisen rupattelun on täytyy merkitä vain sjtä, että olen halunnut heiltä seksiä. Niin ja täytyy täsmentää vielä, ennenkuin joku alkaa epäillä, niin en ole homo. - Sääliksi käy kyllä bi-seksuaaleja, koska heidän varmaankin odotetaan olevan aina valmiita seksiin kaikkien henkilöiden kanssa, joihin on tutustunut, mitä tuo tutustuminen sitten tarkoittaakaan...
Mun mies haluaa normaalia perhe elämää, lapsia, pihatöitä jne.. Itse todellakin haluaisin enemmän seksiä.. prkl...
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:55"]
Ymmärrättekö te yhtään lukemaanne vai pelkän otsikon...?
Aloituksessahan juuri painotetaan sitä, että jos ei halua lapsia ei suurella todennäköisyydellä saa niitä miehiä, joille parisuhde olisi tärkeä. Ei yleistämistä kaikkiin miehiin.
[/quote]
No ei ole ainakaan omien kokemusteni perusteella totta. Ja monet muutkin velapariskunnat kehuvat nimenomaan, miten hyvä heillä parisuhde on. Ja toisaalta täällä perheelliset valittavat yhtenään, miten mies ei osallistu tai seksi on loppunut. Eiköhän noita huonoja kumppaneita jakaannu sekä lapsellisille että lapsettomille. t. 12