Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pitääkö muuttaa yhteen että tietää onko suhteesta mihinkääm

Vierailija
14.08.2021 |

Olen seurustellut kumppanini kanssa nyt 3 vuotta. Emme asu yhdessä ja asia ei olisi muuten varmaankaan noussut vielä kovin vahvasti pöydälle, mutta minut irtisanottiin vuokra-asunnostani kun asunto myytiin. Nyt mietimme että pitäisikö muttaa yhteen kun olosuhteet ovat tällaiset ja että eteneekö suhteemme mihinkään jos jatkamme erillään asumista. Muutuuko sitä yhteenmuuttoa ajatelleen jossain vaiheessa valmiimmaksi jos odottaa vai meneekö homma niin että jos ei yhdessä asuminen toimi niin se ei toimi ja parempi huomata asia ennemmin kuin myöhemmin. Minä olen meistä se joka on jarruttanut muuttoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sönköti sönköti trolli. Oho ilmiannoin.

Vierailija
2/5 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen muuttaminen on loistava tapa testata yhteensopivuutta. Minä kokeilin kahdesti: ensimmäisellä kerralla kestin kaksi viikkoa, toisella kerralla toisen miehen kanssa melkein kuukauden, mutta silloin olinkin muutaman tuhannen kilometrin päässä kotimaasta.

Kokemukset olivat niin tehokkaita, että olen edelleen, yli viisikymppisenä, sekä sinkku että yksinasuja. Opin nimittäin arvostamaan oman kodin vapautta niin, että siitä en luovu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tätä epäiltiin trolliksi, haluaisin asiallisia kommentteja kun tilanteeni on juuri kuten sen kuvasin -ap

Vierailija
4/5 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei vois kokeilla nyt, kun sopiva tilanne. Itse muutin mieheni kanssa yhteen parin kuukauden päästä. Siitä on kohta 40 vuotta.

Vierailija
5/5 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa turvaväli 2m ja maskit