Suositelkaa ravintolaruokaa nirsolle!
Vaimo haluaa ravintolaan syömään, mutta itse lähinnä yökkään jo ajatukselle, eli suositelkaa ruokaa tällaiselle jolle lähtökohtaisesti ei saa olla sipulia, ei sieniä, ei simpukoita, sushi on aivan jäätävää, pizzaan ei tonnikalan ja ananaksen lisäksi löydy täytteitä, kun esim aurajuusto ei kelpaa, kinkku siinä lötkössä puoli raa'assa muodossa on aivan jäätävää, samoin kebap pitää olla rapeaa eikä sitä pehmeää ja ällöttävän sitkeää, ei kalaa. Yleensä ravintoloiden haju esim kiinalaisten saa lähes yökkäämään. Mikä olis hyvää?
Kommentit (26)
Miksi tässä ketjussa ei jo ole trollihullua?
TOROOO! PROTTO! PORLOOLITROPPI!
0/ 50 500!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastenlistalta vaikkapa nauravat nakit
Olin juuri tulossa ehdottamaan samaa. Lihapullat voisi käydä myös.
Ei varmaan käy, lihapullissa ON sipulia 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä esim. Nämä ei kokolihapihvi hampurilaiset jää syömättä. Kaupan eineshyllyn hampparit ovat aivan jäätäviä, joskus lapsille ostin ja ajattelin että on hyvää kun tuoksu ihan ok, mutta kun kerran hukkasin, sai lopun heittää roskiin. Aivan jäätävää. Sitä pihviä ei syö kukaan.
Et selkeästikään ole käynyt kunnon hampurilaispaikassa. Siellä on ei-kokolihapihvikin ihan muuta kuin teurasjätteestä tehdyt einespihvit.
Ilmeisesti sitten en mutta monissa tunnetuissa paikoissa olen koittanut syödä ja jäätäviä ovat. Huoltoasemien, mäkkärin jne. Ne hampparit jää syömättä.
Huoltoasemat ja mäkkäri kunnon hampurilaispaikkoja? Huutonaurua ::D
Minusta on jäätävää että raavas mies on hengissä kun ei syö mitään.
Kuulostaa siltä, että ap:lle ravintola=kebula, mäkki/hese, pizzapuffa tai ABC. Ei ihme, jos ei tiedä mitään hyvästä ravintolaruuasta.
Sittenhän homma on selvä. Tilaat lasten listalta lihapullat tai nauravat nakit ja vaikkapa veneperunat. Kyllä on vaimo ylpeä!