Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäjän palkkaamat ammattitrollit keskustelupalstoilla

Vierailija
04.09.2014 |

Lukiko joku muu Sofi Oksasen kannanottoa Ukrainan ja Venäjän nykytilanteeseen. Minusta se oli aika hyvä ja kuvaava, paljon esimerkkejä. Oksanen mainitsi myös tuhannet kansan mielipideohjailua varten palkatut nettikirjoittelijat (siis Venäjällä). Mitä luulette, voiko Venäjä alentua noin huvittavan alhaiselle tasolle että palkkaavat ammattitrolleja? Oikeasti aika absurdia :P  Mutta periaatteessa miksipä ei, kun korruptio muutenkin on mitä on ja kaikki tiedotusvälineet valtion hallussa. Eikö venäläiset itse yhtään kyseenalaista sananvapauden puutetta?

Mietityttää koska täälläkin av-palstalla on viime aikoina ollut kumman paljon huonolla suomella kirjoitettuja Pro-Putin/Venäjä kommentteja. Saavat tosin Venäjän pomot tehdä melkoisesti työtä että saavat av-mammat hiljaisiksi :P

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014061518409427_ul.shtml

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:15"]

Kuin niin olen venäläinen ja kerron mielipiteni ihan avoimesti-asia on vain niin ettei täälläkään ihan kaikki selostetaan totuudenmukaisesti,se on vain niin että venäläiset ja europpalaiset ovat eri maata,kyllä me voidaan olla tekemisessa vaikka kaupatasolla,mutta äläkö puuttu meidän elämään-meidän kultturin ja arvoihiin,jättäkö meidät rauhaan,eikä meitä PASKAN VERRAN KIINNOSTAA TEIDÄN MIELIPIDE TASAARVOLIITOSTA JA MUUTA MÖMMÖ!!! Meidän maa ja me tehdän siitä just sen näköistä mitä me itse halutaan. Meidän maa IHAN TOTTA KOSKA MEIDÄN ON SIELLÄ ELÄTTÄVÄ -EI TEIDÄN!!!! OK???? ME EI HALUTAAN TEIDÄN KULTTURIA MEILLE!!!!! OK. ONKO SELVÄÄ TÄMÄ!!??? Meillä kaikilla ihmiseilla on oikeus terveydenhuollon,koulutukseen,asumiseen kuten myös työpaikkaan ja ihmissuhtesiin!!!! Ei Venäjällä niin huono elämä-katsokaa Afrikassa tällä hetkella hirveä sekasorto,siellä oikeasti apua ois kaivattu.

[/quote]

Lässyn lässyn. Mitäs pahaa tasa-arvo liitoissa on? Juntteja te vaan ootte. 

Vierailija
22/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin niin olen venäläinen ja kerron mielipiteni ihan avoimesti-asia on vain niin ettei täälläkään ihan kaikki selostetaan totuudenmukaisesti,se on vain niin että venäläiset ja europpalaiset ovat eri maata,kyllä me voidaan olla tekemisessa vaikka kaupatasolla,mutta äläkö puuttu meidän elämään-meidän kultturin ja arvoihiin,jättäkö meidät rauhaan,eikä meitä PASKAN VERRAN KIINNOSTAA TEIDÄN MIELIPIDE TASAARVOLIITOSTA JA MUUTA MÖMMÖ!!! Meidän maa ja me tehdän siitä just sen näköistä mitä me itse halutaan. Meidän maa IHAN TOTTA KOSKA MEIDÄN ON SIELLÄ ELÄTTÄVÄ -EI TEIDÄN!!!! OK???? ME EI HALUTAAN TEIDÄN KULTTURIA MEILLE!!!!! OK. ONKO SELVÄÄ TÄMÄ!!??? Meillä kaikilla ihmiseilla on oikeus terveydenhuollon,koulutukseen,asumiseen kuten myös työpaikkaan ja ihmissuhtesiin!!!! Ei Venäjällä niin huono elämä-katsokaa Afrikassa tällä hetkella hirveä sekasorto,siellä oikeasti apua ois kaivattu.

[/quote]

ongelma taitaa olla siinä että Venäjä ei itse halua pitää kulttuuriaan rajojen sisässä vaan uhkailee pikkuvaltioita, loukkaa jatkuvasti toisten ilmatiloja ja sotii nytkin Ukrainassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niin teillä taitaa olla oikeus noihin kaikkiin. Ongelma vaan taitaa olla siinä, ettei teillä taida itsellä olla paljon sananvaltaa siihen, minkä koulutuksen saatte, missä asutte tai missä teette töitä.

Meillä kaikilla ihmiseilla on oikeus terveydenhuollon,koulutukseen,asumiseen kuten myös työpaikkaan ja ihmissuhtesiin!!!! [/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän