Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pidätkö naisia heikkoina "kukkasina"?

Vierailija
04.09.2014 |

Ajatteletko, että naiset ovat fyysisesti ihan heikkoja sinuun verrattuna? Kuinka usein ajattelet asiaa? Millaisissa tilanteissa ajattelet eroa sinun ja naisten fyysisessä voimassa? Tai millaisia ajatuksia naisen fyysiset voimat herättävät?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:46"]

Aika harvoin ajattelen oikeastaan. Salilla ehkä vähän, jos joku nainen pumppailee vieressä. Joskus myös vertaan itseäni maailman vahvimpiin naisiin ymmärtääkseni paremmin omia voimia. 

Olen myös vahvempi kuin useimmat miehet, mutta tunnen itseni yleensä siroksi ja pieneksi ja koen, että myös naiset ottavat holhoavan asenteen minua kohtaan tai eivät ainakaan hirveästi 'pelkää'. Jollakin tavalla se loukkaa, jollakin ei. Jos on kiltinnäköinen naama, pidetään miestä helposti varmaan myös jotenkin vetelänä ja vaarattomana. 

Jos katselen alastonta vartaloani peilistä, voin tuntea jonkinlaista tyydytystä ainakin siitä, että vartalo on jossakin mielessä objektiivisesti naisen 'yläpuolella', vaikka se ei johda huomioon kuten tavallisen naisen heikompi vartalo, josta varsinaiset vahvuudet puuttuvat tavallisesti tyystin. Mutta ehkä se vaikuttaa jollakin tavalla omaan sukupuoliseen ja seksuaaliseen itsetuntoon. 

En koskaan varsinaisesti ajattele, että naisen voimat rajoittaisivat elämää, ellei ole vanhus. 

Jos nainen on minua pitempi tai yhtä pitkä, mikä on aika harvinaista, en kuitenkaan koe sitä ongelmaksi, koska kehonkoostumus on niin erilainen. 

-Mies 29v-

[/quote]

Siis että mitä..? Kuulut maailman vahvimpien miesten joukkoon, mutta olet pieni ja siro? Vai olet iso karpaasi, mutta kuvittelet itsesi pieneksi? Miten naisten holhoaminen ilmenee?

Olen aika yllättynyt, että mies29 käy salilla. Olen pitänyt sinua enemmän sellaisena "nörttinä". Kauanko olet käynyt salilla ja millaisia tuloksia olet saanut? Kuinka pitkä olet?

Vierailija
2/44 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä ja hentona naisena (161 cm, 50 kg) olen ärsyttävän usein törmännyt tuohon että miehet pitää minua täysin avuttoman heikkona. Sitten ne yllättyy kun ihan oikeasti pystyn kantamaan täyttä ostoskassia tai nostan itse autoni takaluukkuun puutarhaliikkeestä ostamani multasäkit... Ärsyttää siksikin kun luonteeltani olen kaikkea muuta kuin hento ja herkkä mimosa, mutta pienen kokoni takia minua sellaiseksi luullaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on mukavaa olla miehiä heikompi tietyissä tilanteissa ;) Ja kyllä varmaan miehetkin osaa nauttia siitä voimantunteestaan.

Vierailija
4/44 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:44"]

Musta on mukavaa olla miehiä heikompi tietyissä tilanteissa ;) Ja kyllä varmaan miehetkin osaa nauttia siitä voimantunteestaan.

[/quote] Millaisissa tilanteissa erityisesti? :)

Vierailija
6/44 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHA, en ajattele sitä. Tuskin sinäkään koko aikaa ajattelet olevasi miehiä heikompi? 

Tietysti se on aina mukavaa jos pääsee "esittelemään" voimiaan esim. kun joku nainen pyytää apua jonkin kantamisessa. Joskus aikanaan kun kävin salilla ja sinne alkoi ilmaantua naisia, ihmettelin alkuun voiko joku aikuinen oikeasti olla niin heikko. Ero pystymetsästä revittyjen miehen ja naisen fyysisissä voimissa on valtava. 

Vierailija
7/44 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:22"]

Ajatteletko, että naiset ovat fyysisesti ihan heikkoja sinuun verrattuna? Kuinka usein ajattelet asiaa? Millaisissa tilanteissa ajattelet eroa sinun ja naisten fyysisessä voimassa? Tai millaisia ajatuksia naisen fyysiset voimat herättävät?

[/quote]

Lääkkeet?

Vierailija
8/44 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:22"]

[/quote]

Lääkkeet?

[/quote] Mitä lääkettä suosittelet? :P

Vierailija
9/44 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:46"]

Tänään tein kulmasoutua tangolla, vastaotteella 107,5kg 15 toistoa ja sitten heti perään vielä 5 toistoa maastavetoa samalla painolla. Askelkyykkyä tein 87,5kg 10 toistoa ja perään kolme tavallista kyykkyä, niin että istuin alas tangon kanssa useammaksi sekunniksi ennen ylösnousua. 

-Mies 29v-

[/quote] Huh, alkoi jotenkin panettaa kun luin tämän. :P

Vierailija
10/44 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä "mies 29v." että jos olet kerran pitkä ja lihaksikas että miksi et löydä naista itsellesi. Miehellä ei kuitenkaan naamavärkillä ole väliä kuten naisilla, luulisi että ulkonäkösi kelpaisi kenelle hyvänsä, eli et ole lyhyt mikkihiiri etkä mikään 150kg michelinukko. Ja naisetkin ottavat ryhmätöissä johdon? Hhhmm. oletko ujo? Miten käyttäydyt esim. siinä ryhmätyön alkaessa? Oletko hiljaa "tyhmän" näköisenä, torjuvan näköisenä istua pönötät? Yleensä minä toimin ryhmätöissä niin, että jos ei joku "päällepäsmäri" ota tilannetta heti haltuunsa, eli ala puhua ja johtaa puhetta, minä teen sen, muuten koko porukka istuisi tuppisuuna, suuri osa suomalaisista on ujoja, eivätkä uskalla alkaa puhua ensimmäisenä ja tuomaan mielipiteitään esiin. Minä en ole enää nykyään ujo, ja tylsistyn jos ei homma ala kulkea, minä haluan että jos osallistun ryhmätyöhön siitä tulee mahdollisimman hyvä, eikä tarvi sitten hävetä että oli huonossa ryhmässä. Ryhmätyöhän usein pitää yleensä jonkun esitellä muille ryhmille ja opettajalle, oletko siinä hommassa heti valmis ja ilmoittaudut vapaaehtoiseksi esiintymään?

Vierailija
11/44 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:40"]

HAHA, en ajattele sitä. Tuskin sinäkään koko aikaa ajattelet olevasi miehiä heikompi? 

Tietysti se on aina mukavaa jos pääsee "esittelemään" voimiaan esim. kun joku nainen pyytää apua jonkin kantamisessa. Joskus aikanaan kun kävin salilla ja sinne alkoi ilmaantua naisia, ihmettelin alkuun voiko joku aikuinen oikeasti olla niin heikko. Ero pystymetsästä revittyjen miehen ja naisen fyysisissä voimissa on valtava. 

[/quote]

Joskus aikanaan kun naispuolinen kaverini kävi salilla ja nosteli enemmän painoja kuin keskivertomiehet, miehet jupisivat selän takana keskenään luonnonvastaisuudesta ja rekkalesboista. Että näin...

Vierailija
12/44 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:46"]

Aika jännä "mies 29v." että jos olet kerran pitkä ja lihaksikas että miksi et löydä naista itsellesi. Miehellä ei kuitenkaan naamavärkillä ole väliä kuten naisilla, luulisi että ulkonäkösi kelpaisi kenelle hyvänsä, eli et ole lyhyt mikkihiiri etkä mikään 150kg michelinukko. Ja naisetkin ottavat ryhmätöissä johdon? Hhhmm. oletko ujo? Miten käyttäydyt esim. siinä ryhmätyön alkaessa? Oletko hiljaa "tyhmän" näköisenä, torjuvan näköisenä istua pönötät? Yleensä minä toimin ryhmätöissä niin, että jos ei joku "päällepäsmäri" ota tilannetta heti haltuunsa, eli ala puhua ja johtaa puhetta, minä teen sen, muuten koko porukka istuisi tuppisuuna, suuri osa suomalaisista on ujoja, eivätkä uskalla alkaa puhua ensimmäisenä ja tuomaan mielipiteitään esiin. Minä en ole enää nykyään ujo, ja tylsistyn jos ei homma ala kulkea, minä haluan että jos osallistun ryhmätyöhön siitä tulee mahdollisimman hyvä, eikä tarvi sitten hävetä että oli huonossa ryhmässä. Ryhmätyöhän usein pitää yleensä jonkun esitellä muille ryhmille ja opettajalle, oletko siinä hommassa heti valmis ja ilmoittaudut vapaaehtoiseksi esiintymään?

[/quote] En ole -Mies 29v-, mutta itse kyllä uskon sen, että miehellä voi olla vaikeuksia löytää nainen/parisuhde, vaikka hänen ulkonäössään ei olisi mitään vikaa. Esim. jos mies on sairaalloisen epävarma ja hänellä on heikko itseluottamus, voi parisuhteeseen pääseminen tuntua mahdottomalta tehtävältä. Ehkä hän voisi löytää itselleen kumppanin samankaltaisten naisten joukosta, mutta ei sekään varmasti ole helppoa. Naiset kun monesti odottavat mieheltä rohkeutta ja sanavalmiutta. :/

Vierailija
13/44 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:07"]Naiset kun monesti odottavat mieheltä rohkeutta ja sanavalmiutta. :/

[/quote]

Ihan sitä samaa naisilta odotetaan. Hissukkanaiset ei kelpaa enkä ihmettele. Tai, voinhan mä sitten olla vaan niin ruma että siitä johtuu epäonnistuminen.

Vierailija
14/44 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:07"]Naiset kun monesti odottavat mieheltä rohkeutta ja sanavalmiutta. :/

[/quote]

Ihan sitä samaa naisilta odotetaan. Hissukkanaiset ei kelpaa enkä ihmettele. Tai, voinhan mä sitten olla vaan niin ruma että siitä johtuu epäonnistuminen.

[/quote] Itse olen kyllä pistänyt merkille, että miehet iskevät silmänsä naisiin ulkonäköperustein, ja ottavat mieluummin sen aran söpön naisen kuin sosiaalista tilannetta hallitsevan, rohkean vähemmän-söpön naisen.

Vierailija
15/44 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:15"]

[/quote]

[/quote] Itse olen kyllä pistänyt merkille, että miehet iskevät silmänsä naisiin ulkonäköperustein, ja ottavat mieluummin sen aran söpön naisen kuin sosiaalista tilannetta hallitsevan, rohkean vähemmän-söpön naisen.

[/quote]

Jaa ok, olen arempi nainen ja mut on valittu, muttei mihinkään pitkäkestoiseen koskaan. Että lopputulemana on, että on sisäisesti ja ulkoisesti täysin epäkelpo :(

Vierailija
16/44 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:15"]

[/quote]

[/quote]

Jaa ok, olen arempi nainen ja mut on valittu, muttei mihinkään pitkäkestoiseen koskaan. Että lopputulemana on, että on sisäisesti ja ulkoisesti täysin epäkelpo :(

[/quote] Et varmasti ole epäkelpo! :( Mutta ymmärrän kyllä, miltä tuollainen tuntuu. :(

Vierailija
17/44 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/44 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin lihaksikkaan, mutta myös todella hyväkroppaisen naisen tekevän ATG-kyykkyjä 100 kilolla. En voinut olla tuntematta ihailua, ja oli todella vaikea olla tuijottamatta. Kyseessä oli nyrkkeilijämimmi, eikä mikään kuivakka fitness-pimu.

Vierailija
19/44 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:46"]

[/quote] En ole -Mies 29v-, mutta itse kyllä uskon sen, että miehellä voi olla vaikeuksia löytää nainen/parisuhde, vaikka hänen ulkonäössään ei olisi mitään vikaa. Esim. jos mies on sairaalloisen epävarma ja hänellä on heikko itseluottamus, voi parisuhteeseen pääseminen tuntua mahdottomalta tehtävältä. Ehkä hän voisi löytää itselleen kumppanin samankaltaisten naisten joukosta, mutta ei sekään varmasti ole helppoa. Naiset kun monesti odottavat mieheltä rohkeutta ja sanavalmiutta. :/

[/quote]

Joo, puhuin nyt vaan tästä tietystä ihmisestä, hän kun on aikaisemmin aika paljon puhunut vaikeuksistaan naisten kanssa, jotenkin on tullut sellainen mielikuva että hän on joku tyyliin Ben Zyskowiczin rumempi pikkuveli ilman veljensä puheenlahjoja ja itsevarmuutta.

Vierailija
20/44 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun eka sivu oli mahtavaa viihdettä. Päivän pelastus =D

By the way, Mies 29v, eikö ryhmätyöt yleensä ole älytehtäviä eikä voimailua vai tarkoitatko, että raksatalkoissakin naiset ottavat sinun nenäsi alta johtajan paikan? Sielläkin toki voi olla perusteltua, että heikko delgoi ja vahvat kantaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan