Tein sen taas. PRKL Comfort Blue Skies-huuhteluaine aivan karmean voimakastuoksuinen
Päätä särkee jo kohta tuo lemu. Muissa Comforteissa ei ongelmaa. Miks helvetti pitää yhden tuoksun olla näin voimakas?
Kommentit (11)
Ratkaisu: osta tuoksutonta huuhteluainetta ja lisää vain pieni osa tuota voimakkaalta tuoksuvaa.
Itse en uskalla enää ostaa mitään tuoksuvaa huuhteluainetta ja olen kyllä aikonut lopettaa koko aineen käytönkin. Kerran sain kaupasta ilmaislahjana jotain hirveältä eksoottiselta kukkaiselta haisevaa huuhteluainetta. En voinut käyttää, jouduin pesemään pyykitkin uudestaan kun ne haisi.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu: osta tuoksutonta huuhteluainetta ja lisää vain pieni osa tuota voimakkaalta tuoksuvaa.
Näin. Ja kun on loppu, niin ostat putelin etikkaa. Ei haise ja pyykistä tulee raikasta ja pehmoista. Luonnontuotetta halvalla.
Vierailija kirjoitti:
No miksi sä käytät sitä? Vaihda toiseen ja heitä tuo menemään.
Tänään avasin uuden pullon. Joskus vuosia sitten sama juttu enkä enää ostaessa muistanut tuota ongelmaa. No, pitää kokeilla laittaa vain vähän ensi pesukerralla.
Vuosiin en ole käyttänyt missään pyykissä huuhteluainetta.
Ihan täsmälleen samaa ainetta erehdyin kaupasta ostamaan. Haju on niin käsittämättömän voimakas, että minun piti pestä vaatteet ja lakanat kolme kertaa tämän käytön jälkeen.
Sitten katsoin sitä pulloa. Siinä sanottiin, että pitkäkestoinen tuoksu. Mitä ilmeisemmin ainakin tuo väite on totta. Sitten jos laittaa ainetta vain vähän ettei tuoksu olisi niin voimakas, niin eihän se niin vähäinen määrä pehmennä pyykkiä.
Tämä on siis oma kokemukseni asiasta.
Laitoin valmistajalle asiakaspalautetta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan täsmälleen samaa ainetta erehdyin kaupasta ostamaan. Haju on niin käsittämättömän voimakas, että minun piti pestä vaatteet ja lakanat kolme kertaa tämän käytön jälkeen.
Sitten katsoin sitä pulloa. Siinä sanottiin, että pitkäkestoinen tuoksu. Mitä ilmeisemmin ainakin tuo väite on totta. Sitten jos laittaa ainetta vain vähän ettei tuoksu olisi niin voimakas, niin eihän se niin vähäinen määrä pehmennä pyykkiä.
Kiva saada vertaistukea ;) Näin on tosiaan. Ja olen käyttänyt monia muita Comfort-tuoksuisia huuhteluaineita ilman mitään ongelmaa. Mutta tämä saakelin Blue Skies saa voimaan pahoin. Kai tuo puteli on hävitettävä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi asiakaspalautetta? Etkö voi mitenkään ostaa miedompituoksuista? Meitä on sellaisiakin, jotka tykkäävät voimakkaista tuoksuista. ja nyt joidenkin takia pitää ne kai poistaa markkinoilta? Vai haluatko kenties samaa tuoksua mutta miedompana? Sitten ymmärrän palautteen.
Ja kun siis pullossa jo kerrotaan, että on pitkäkestoinen aromi. Voihan niitä tuoteselosteitakin tietty lukea...
No miksi sä käytät sitä? Vaihda toiseen ja heitä tuo menemään.