Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän siinä on,että aina sama tyyppi vie koko ajan vanhempainillassa

Vierailija
04.09.2014 |

tokaluokan vanh.ilta takana ja sama toistuu aina,yhden perheen äiti vie koko ajan (1/2h) mikä oli varattuna yleiseen keskusteluun.Jos olet tällainen äiti itse niin,etkö todella tule ajatelleeksi,että jollakin muullakin vanhemmalla saattaa olla asiaa ja aika on tarkoitettu kaikkien käyttöön??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos avaisit suusi? Ei hirveästi auta vinkua täällä.
En käsitä ihmisiä, joille on niin ylivoimaisen vaikeaa avata suunsa, mutta jotka jaksavat aina valittaa, etteivät muut lue heidän ajatuksiaan.

Vierailija
2/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei päässyt avaamaan suuta kun tämä äiti oli kokoajan äänessä,opettajakin oli vaikeuksissa,mulle on opetettu,ettei päälle saa puhua,tämä äiti kyllä puhui.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:59"]

ei päässyt avaamaan suuta kun tämä äiti oli kokoajan äänessä,opettajakin oli vaikeuksissa,mulle on opetettu,ettei päälle saa puhua,tämä äiti kyllä puhui.

ap

[/quote]

No minä varmaan olisin puhunut sitten hänen päällee ja laittanut emännän hiljaiseksi. Vedän tosin työssäni erilaisia paneelikeskusteluja aika paljon, joten löytyy ehkä keskivertoa enemmän "munaa" sanoa myös vastaan. Mutta ärsyttää tuollaiset, joilla ei ole alkeellisimpiakaan keskutelutaitoja.

Vierailija
4/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ärsyttää,ei mulla mitään sen tähdellisempää asiaa olisi ollut,mutta olisi ollut kiva kuulla muiden vanhempien kommentteja ja kommentoida tietysti itsekkin.

ap

Vierailija
5/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hänellä tärkeääkin asiaa?

Vierailija
6/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo oli jauhoi ip.kerhosta mikä ei kuulu opelle,eikä puolelle luokkaa kun ei kaikkien lapset ole siellä ja sitten toinen asia oli kun koulussa on vammaisia lapsia,niin siitä asiasta olisi pitänyt infota vanhempia etukäteen,sitten jauhoi jostain poliitikkoystävästään ja jostain homeisesta rakennuksesta

ap

Vierailija
7/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:16"]joo oli jauhoi ip.kerhosta mikä ei kuulu opelle,eikä puolelle luokkaa kun ei kaikkien lapset ole siellä ja sitten toinen asia oli kun koulussa on vammaisia lapsia,niin siitä asiasta olisi pitänyt infota vanhempia etukäteen,sitten jauhoi jostain poliitikkoystävästään ja jostain homeisesta rakennuksesta

ap
[/quote]

Mahtava tyyppi.

Vierailija
8/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:08"]

niin ärsyttää,ei mulla mitään sen tähdellisempää asiaa olisi ollut,mutta olisi ollut kiva kuulla muiden vanhempien kommentteja ja kommentoida tietysti itsekkin.

ap

[/quote]

No niin. Kun noinhan toi menee. Yksi tai kaksi uskaltaa avata suunsa. Suurin osa istuu vain tuppisuuna.

Vierailija
9/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:08"]

ap

[/quote] Miksi sinun olisi pitanyt paasta puhumaan jos sinulla ei ollut mitaan asiaa? Niiden joilla oli olisi pitanyt avata suunsa. Jos ei siihen pysty niin sitten on turha valittaa.

Vierailija
10/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja on vanhempainillan puheenjohtaja ja hänen kuuluu ottaa tilanne haltuunsa ja pitää keskustelun aiheet siinä miten on suunniteltu. Jos opettaja ei sitä pysty tekemään, ottaa joku toinen tämän tehtävän lennosta ilman valtuutusta, eli sinä ap olisit sen voinut tehdä. Olisit voinut vaikka nousta seisomaan ja sanoa, että tulitte puhumaan kutsun mukaisista asioista ja koska sinun täytyy kohta lähteä, haluat, että tärkeät asiat puhutaan ensin. Mitä luultavimmmin opettaja saa silloin kiinni taas tilanteesta ja pystytte jatkamaan siitä mihin jäitte. Jos sama toistuu, nouset taas ja sanot, että valitettavasti sinun pitää lähteä. Mut vanhemmat lähtevät siinä luultavasti myös.

Vierailija
11/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:59"]

ap

[/quote]

Että kärsitään nyt sitten koko muu porukka mieluummin, kuin puhutaan yhden suupaltin päälle ja vaaditaan omaa puheenvuoroa?
Aika nahjus kyllä opettajakin, joka ei kykene puuttumaan tollaseen.

Vierailija
12/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa, ei opettajillakaan mitään asiaa yleensä ole muuta kuin hyvää päivää kirvesvartta. Kaikki tietävät että jonkinlaisesta teatterista kyse. Ihan sama kuka esiintyjä.

Vierailija
13/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä oli toinen vanhempainilta?

Vierailija
14/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin että ketä se vie koko ajan ja mihin. Vie kaiken ajan olisi ollut vähemmän hämmentävä aloitus.

Vierailija
15/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoissa vanh.illoissa tullut oltua jo päiväkodista asti,lapsilla on ollut elämää ennen koulua

sori kirjoitusvirheet,lukihäiriö

ap

Vierailija
16/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on näitä minäminä-tyyppejä jotka vievät kaiken ajan.

Vierailija
17/17 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulu on väistössä,aika isoja muutoksia tullut kun alakoulu on sijoitettu yläkoulun yhteyteen,ei ole liikuntasalia,teknistä luokkaa ym käytössä eli ihan asiaakin olisi ollut

ap