Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen osastolla anoreksian takia

Vierailija
04.09.2014 |

Kysyttävää?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:42"]Mitä ikäluokkaa suunnilleen olet?
[/quote] Parikymppinen. Ap

Vierailija
22/34 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? Mistä epäilet anoreksian kohtuvan kohdallasi? Johtuuko se kontrollinhalusta, eli haluat pysyä mahdollisimman laihana? Tykkäätkö Nutellasta? Mulla on just nutella -purkki edessä ja lusikalla sitä nautiskelen... Hyvää jatkoa, toivottavasti selätät sairauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sekä ap:lle että viesti numero 11:lle!

Vierailija
24/34 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun äiti mielestään lihava ja sanoi sen usein kun olit lapsi? Tsemppiä parantumiseen!!

Vierailija
25/34 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko parantua? It´s up to you.

Vierailija
26/34 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:45"]Kuinka vanha olet? Mistä epäilet anoreksian kohtuvan kohdallasi? Johtuuko se kontrollinhalusta, eli haluat pysyä mahdollisimman laihana? Tykkäätkö Nutellasta? Mulla on just nutella -purkki edessä ja lusikalla sitä nautiskelen... Hyvää jatkoa, toivottavasti selätät sairauden.
[/quote] 20v. Ei ole kontrollinhalusta, ennen sairastumista söin miten halusin ja huvitti. Uskoisin, että kotiolot ovat suurin syy sairastumiseen. Kyllä pidän nutellasta. :) ap

Vierailija
27/34 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:48"]Onko sun äiti mielestään lihava ja sanoi sen usein kun olit lapsi? Tsemppiä parantumiseen!!
[/quote] Äiti lihoi oman sairautensa vuoksi ja halusi, että lapset pysyy laihoina ja terveinä. Äitikään ei ollut täysin terve, silloin kun teki mitä teki. Ap

Vierailija
28/34 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin auttaa lähipiirin anorektikkoa? Riittääkö kuunteleminen? 

Vierailija
29/34 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Mun ystävä on parantunut anoreksiasta. Sillä käännekohta tapahtui nimenomaan, kun se hakeutui itse osastohoitoon. Toki ihanat tukevat ystävät auttoivat myös köhköh :D

Kerää ihmisiä ympärillesi, pyydä niiltä tukea, älä eristäydy. Sä pystyt parantumaan, jos vaan teet töitä sen eteen. Eka sun pitää saada paino nousemaan, ihmiset ei usein tätä tajua, mutta anoreksiassa usein mieli terveytyy painon nousun seurauksena, ei toisinpäin m

Vierailija
30/34 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairaalloisella tavalla paistaa itseinho tähän ketjuun tulleista kommenteista. "Eikö sulla oo parempaa tekemistä, ootko vähän tyhmä, haet vaan huomiota." Ei kukaan, jolla on itsellään terve kehonkuva ja itsekunnioitus, reagoi toisen syömishäiriöön tuolla tavalla. Ap sentään tajusi hakeutua hoitoon...

Älä välitä! Toivon sinulle pikaisia paranemisia, ap, ja parille muullekin tähän ketjuun kommentoineista.

Vierailija
31/34 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:11"]

Miten voisin auttaa lähipiirin anorektikkoa? Riittääkö kuunteleminen? 

[/quote] Kuunteleminen auttaa aina. Ei kannata pakottaa syömään. Tai jos ollaan syömässä niin itse ainakin ahdistun hoputtamisesta. Ap

Vierailija
32/34 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että voit parantua. Se, että olet itse hakeutunut osastolle ja haluat parantua, on erittäin hyvä lähtökohta. Tunnen ihmisen, joka sairasti vakavaa anoreksiaa sinun iässäsi, tarvitsi osostohoitoa, ja on tänään terve ja tasapainoinen äiti. Kerron tämän rohkaisuksia sinulle.

jos vain mitenkään voisit päästä terapiaan, se auttaisi myös.

Vierailija
33/34 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaunis ja hyvä koulussa? Entä rikkaasta perheestä?

Vierailija
34/34 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä