Miten pärjätä 3000 eurolla loppukuukausi?
Tuli yllättävä meno, en kestä :( Perheessä vanhemmat ja yksi lapsi. Pitääkö mennä ruokajonoon?
Kommentit (31)
Jos mä kuljetan sulle ruokakassin?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:39"]Jos mä kuljetan sulle ruokakassin?
[/quote]Voi se olisi ihanaa! Mutta me ei sitten syödä muuta kuin Stockmannin herkusta ostettuja ruokia.
Nää on niitä valitettavia ongelmia mitä tulee kun joskus tulee matkusteltua ulkomailla ja osteltua vähän liikaa. Ei sit enää jää kun muutama tonni ruokaan kun ostaa muuta välttämätöntä. Mutta kyllä se siitä. Täältä saa ainakin hyviä vinkkejä. Me tehtiin niin että irtisanottiin kokki täksi kuuksi, syödään ennemmin ravintolassa. Eihän tää kivaa oo mut kyllä me tää yks kuukaus pärjätään.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:42"]Nää on niitä valitettavia ongelmia mitä tulee kun joskus tulee matkusteltua ulkomailla ja osteltua vähän liikaa. Ei sit enää jää kun muutama tonni ruokaan kun ostaa muuta välttämätöntä. Mutta kyllä se siitä. Täältä saa ainakin hyviä vinkkejä. Me tehtiin niin että irtisanottiin kokki täksi kuuksi, syödään ennemmin ravintolassa. Eihän tää kivaa oo mut kyllä me tää yks kuukaus pärjätään.
[/quote]Tuokin on hyvä idea! En tosin ole valmis täydelliseen kokittomuuteen, mutta jos kuukaudeksi vaihtaisi halvempaan. Saisi tuokin pitää lomaa kerran elämässään.
Älä, ap, muuta sano.. itellä sama tilanne, tuolla tarvii pärjätä kuun 13.sta, sit vasta mies saa 4000e käteen:( Ihan järkkyä, mihin tää on mennyt...
Voi törkeetä! Täälä eletty 4kk 3000 €:lla ja meilläkin menoja enemmän kun normaalisti.. pitkien odottelujen jälkeen vauva tulossa.
Pitää kato vaan jättää cant:in vaatteet ja ökyautot kauppaan
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:18"]Onko kivaa naureskella sen kustannuksella että toisilla menee huonommin kuin teillä? Kyllä elämä vielä teidätkin opettaa, esimerkiksi sairaudet eivät tule kello kaulassa.
[/quote]
Tuntuu kovin ikävältä että vähättelet meidän ongelmia :(
Hitto te ootte köyhiä! Toivon todella, etten koskaan joudu noin huonoon tilanteeseen. :(
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:39"]
Jos mä kuljetan sulle ruokakassin?
[/quote]
Onko se Louis Vuittonin kassi?
Et pärjää mitenkään loppukuukautta tuolla summalla. Viillä ranteet auki, et voi enää muutakaan.
Voisin tulla panemaan sua perseeseen