Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaatko arvata mikä ero on 17 euron ja 180 euron hammasharjassa?

Vierailija
14.08.2021 |

Siinä 180 euron harjassa maksaa design ja harjan merkki mutta Hesarin raadin mukaan juurikaan muuta eroa ei harjoilla ole.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008064808.html

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin otsikon perusteella arvannut brändi koska olen kokeillut monia. 20-25 euron perusmalli hoitaa saman asian. Kaikista kuolee aikanaan akku jota ei pysty vaihtamaan joten perusmalleja voi hankkia tosi monta sen 100-150 euron mallin hinnalla.

Vierailija
2/4 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin otsikon perusteella arvannut brändi koska olen kokeillut monia. 20-25 euron perusmalli hoitaa saman asian. Kaikista kuolee aikanaan akku jota ei pysty vaihtamaan joten perusmalleja voi hankkia tosi monta sen 100-150 euron mallin hinnalla.

En ymmärrä mistä sinä ja Ap valitatte. Mulla on edelleen käytössä vuonna 2005 ostettu 6 euron Braunin sähkäri ka siinä akku kestää edelleen. Ei ollut silloin mikään kallis eikä ole joka vuosi tarvinnut ostaa uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niissä toiminnallista eroa, kokemusta on sekä halvasta että myöhemmin hommatusta kalliimmasta mallista. Akunkesto ja tehot on lähtökohtaisesti ihan eri luokkaa, vaikka molemmat tuotteet olisivat uusia.

Vierailija
4/4 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edullinen mutta ostan parempia kärkiä siihen. Hyvää jälkeä tuntuu tulevan.