Osaatko arvata mikä ero on 17 euron ja 180 euron hammasharjassa?
Siinä 180 euron harjassa maksaa design ja harjan merkki mutta Hesarin raadin mukaan juurikaan muuta eroa ei harjoilla ole.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Olisin otsikon perusteella arvannut brändi koska olen kokeillut monia. 20-25 euron perusmalli hoitaa saman asian. Kaikista kuolee aikanaan akku jota ei pysty vaihtamaan joten perusmalleja voi hankkia tosi monta sen 100-150 euron mallin hinnalla.
En ymmärrä mistä sinä ja Ap valitatte. Mulla on edelleen käytössä vuonna 2005 ostettu 6 euron Braunin sähkäri ka siinä akku kestää edelleen. Ei ollut silloin mikään kallis eikä ole joka vuosi tarvinnut ostaa uutta.
On niissä toiminnallista eroa, kokemusta on sekä halvasta että myöhemmin hommatusta kalliimmasta mallista. Akunkesto ja tehot on lähtökohtaisesti ihan eri luokkaa, vaikka molemmat tuotteet olisivat uusia.
Mulla on edullinen mutta ostan parempia kärkiä siihen. Hyvää jälkeä tuntuu tulevan.
Olisin otsikon perusteella arvannut brändi koska olen kokeillut monia. 20-25 euron perusmalli hoitaa saman asian. Kaikista kuolee aikanaan akku jota ei pysty vaihtamaan joten perusmalleja voi hankkia tosi monta sen 100-150 euron mallin hinnalla.