Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissa karkaa välillä jo housuja laskiessa

Vierailija
14.08.2021 |

Vaikkei rakko ole edes täynnä. Ihan kuin aivot antaisivat luvan pissata heti kun ylitän vessan kynnyksen. Tätä tapahtuu pari kertaa viikossa. Ärsyttävää. Muualla esim. nukkuessa tai ponnistaessa ei karkaa vaikka rakko ihan täynnä. Onko yleistäkin? Olen 46v nainen.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Monesti alkaa vaan valumaan kun lasken vessassa housuja. Joudun siis vaihtamaan alkkarit ja housut, jos meni niihinkin. Joskus kun tulen autolla pihaan ja nousen autosta, niin en ehdi sisälle, kun alkaa vaan pissa huilata, pakko kyykistyä oven eteen ja toivoa, ettei naapurit näe.

n 50

Vierailija
42/70 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma. Monesti alkaa vaan valumaan kun lasken vessassa housuja. Joudun siis vaihtamaan alkkarit ja housut, jos meni niihinkin. Joskus kun tulen autolla pihaan ja nousen autosta, niin en ehdi sisälle, kun alkaa vaan pissa huilata, pakko kyykistyä oven eteen ja toivoa, ettei naapurit näe.

n 50

aika perverssiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle oli ihan joku hieno nimikin, varmaan mainittu noissa jonkun avuliaan aiemmin laittamissa linkeissä. Joka tapauksessa kärsin vaivasta jo parikymppisenä, eli jotenkin aivot vessaa lähestyttäessä yhtäkkiä vain päättivät, että "nyt on pakko, en kestä enää!", vaikka siihen asti ei ollut välttämättä ollut edes wc-hädän tuntua. Juuri kotiovella, wc:n kynnyksellä tai housuja laskiessa yhtäkkiä vain alkoi valua, eikä pidättää enää voinut.

Vaiva onneksi yllättäen katosi, kun aloin käydä kuntosalilla. Ainakin toistaiseksi... Aiemmin tein vain lantionpohjalihasharjoitteita netin ohjeiden mukaan, mutta niistä ei ollut mitään hyötyä. Kaipa koko lantion alueen lihaksisto oli vain niin heikossa kunnossa.

Vierailija
44/70 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla paska karkaa välillä housuihin.

Silloin kyllä toivoo, ettö karkais kauemmas

🤣

Vierailija
45/70 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urge. Yliaktiivinen rakko. Googlatkaa.

Vierailija
46/70 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle oli ihan joku hieno nimikin, varmaan mainittu noissa jonkun avuliaan aiemmin laittamissa linkeissä. Joka tapauksessa kärsin vaivasta jo parikymppisenä, eli jotenkin aivot vessaa lähestyttäessä yhtäkkiä vain päättivät, että "nyt on pakko, en kestä enää!", vaikka siihen asti ei ollut välttämättä ollut edes wc-hädän tuntua. Juuri kotiovella, wc:n kynnyksellä tai housuja laskiessa yhtäkkiä vain alkoi valua, eikä pidättää enää voinut.

Vaiva onneksi yllättäen katosi, kun aloin käydä kuntosalilla. Ainakin toistaiseksi... Aiemmin tein vain lantionpohjalihasharjoitteita netin ohjeiden mukaan, mutta niistä ei ollut mitään hyötyä. Kaipa koko lantion alueen lihaksisto oli vain niin heikossa kunnossa.

Sanoin gynelle, että on kuin Pavlovin koira, kun näkee pöntön, niin alkaa valua.

Hän sanoi, että ei pidä ajatella sitö vessaa vaan sitten vasta ajattelee, kun istuu pöntölle.

Harjoittelin ja auttoi muuten.

Vierailija
47/70 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin gynelle, että on kuin Pavlovin koira, kun näkee pöntön, niin alkaa valua.

Hän sanoi, että ei pidä ajatella sitö vessaa vaan sitten vasta ajattelee, kun istuu pöntölle.

Harjoittelin ja auttoi muuten.

Minäkin olen koettanut ajatella, että olen jossakin ihan muualla kuin vessassa, keskittää ajatukset aivan muuhun tekemiseen! 

Vierailija
48/70 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämä sama vaiva ja olen ihmetellyt kun esim aivastaessa ei koskaan lirahda vaan vain silloin kun olen menossa vessaan. Saan kuitenkin psyykattua itseni niin että ajattelen jotain muuta kuin vessaa.

Vierailija
49/70 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tämä sama vaiva ja olen ihmetellyt kun esim aivastaessa ei koskaan lirahda vaan vain silloin kun olen menossa vessaan. Saan kuitenkin psyykattua itseni niin että ajattelen jotain muuta kuin vessaa.

Mä keksin joskus harhauttaa itseäni lauleskelemalla jotakin siinä matkalla vessaan ja kiireessä housuja avatessani. Yhden kerran tosin huomasin aloitettuani, että ensimmäinen valikoitunut kappale oli jostakin lapsuuden syövereistä "aa-tuti-lulla, annapa pissan tulla". :D Ihme kyllä en muistaakseni naurulta pissannut housuun.

Vierailija
50/70 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ja löhöäminen tuo monenlaisia vaivoja.

Vierailija
51/70 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino ja löhöäminen tuo monenlaisia vaivoja.

Höpöhöpö, painoideksini on 21 ja juoksen 20 km lenkkejä.

T.pavlovin koira

Vierailija
52/70 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta

Vierailija
53/70 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitaja, joka joskus hoiti 100v ja 102v mummeleita, joilta kummaltakaan ei virtsa karannut. Toinen piti saattaa vessaan huimauksen vuoksi ja hän käytti varuilta sidettä , mutta se oli aina kuiva. Toinen ei käyttänyt mitään vaippaa / sidettä. Lisäkdi toisella, vanhemmalla oli vain 2 tablettia lääkettä päivässä, toisella 5 tablettia. Hyvin hyvin harvinaista . Erikoista että sattui kaksi näin hyvä kuntoista  yli 100vuotiasta samaan huoneeseen .

Vierailija
54/70 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vaihdevuosioireilulta mutta ikävuosien perusteella ei kai pitäisi vielä olla. Aiheellista mennä gynelle. Tuollainen varsin tavallista ikääntyessä ja siitä joutuu ottamaan ohjat omiin käsiin ettei taannu lapsuusikään, oireilee että pitäisi päästä pissalle hetikohta kun ehtii lähteä ulos, mutta se menee ohi kun vain jatkaa antamatta periksi jokaiselle mieliharhalle.

Vierailija
55/70 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppa kannattaa ap.

Vierailija
56/70 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity alkoholiin.

Vierailija
57/70 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että jokainen huolehtii päivittäisestä lantionpohjan lihastreenistä, mutta ei näköjään.

Tynnyrissä kasvaneita on yllättävän paljon.

Vierailija
58/70 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käytännössä todennut, että painon pudotus, säännöllinen lantiopohjan lihasten jumppa ja liikunta vähentävät virtsan karkailua. Itse pääsin edellä mainituilla keinoilla kokonaan eroon vaivasta.

Vierailija
59/70 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotias lapsenlapsi jutteli, on kumma kun pissaa voi pidättää mutta hississä on sitten jo kamala hätä ja  kun ehtii vessaan voi jo liraus tulla housuun.

Itse falskaamisen takia oon kyllä tena-mummu.

Vierailija
60/70 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pä tuo toivoton tilanne ole, parannettavissa.