Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko vainoharhainen?

Vierailija
14.08.2021 |

Epäilen että mun ruoka on myrkytettyä välillä
Epäilen myös että mun kaverit tai vanhemmat haluaa tappaa mut.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kova stressi päällä? Se voi saada aikaan hassuja epäilyjä vähän kaikesta.

Muita, vakavampia syitä:

skitsofrenia

vainoharha

psykoosiin joutuminen kohtapuoleen

Mutta minun korvaani tekstisi kuulostaa niin normaalin ihmisen kirjoittamalta, että voisin kuvitella, että sinulla on stressiä. Ja toinen syy: eristäytyminen muista, syyllisyydentunteet, huonommuudentunteet... kaikki tällainen, joka saa sinut epävarmaksi itsestäsi, voi saada epäilemään muiden haluavan sinulle pahaa

stressiä saattaa olla juu, olen realiteeteissa though

Vierailija
22/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvin tyypilliseltä skitsofrenian oireelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvin tyypilliseltä skitsofrenian oireelta.

Mulla ei ole diagnosoitu skitsofreniaa

Vierailija
24/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista

Vierailija
25/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huut’s from every tuut’s

Vierailija
26/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kova stressi päällä? Se voi saada aikaan hassuja epäilyjä vähän kaikesta.

Muita, vakavampia syitä:

skitsofrenia

vainoharha

Mutta minun korvaani tekstisi kuulostaa niin normaalin ihmisen kirjoittamalta, että voisin kuvitella, että sinulla on stressiä. Ja toinen syy: eristäytyminen muista, syyllisyydentunteet, huonommuudentunteet... kaikki tällainen, joka saa sinut epävarmaksi itsestäsi, voi saada epäilemään muiden haluavan sinulle pahaa

arvasin! Millaista stressiä? Stressi on tila, joka muistuttaa olemukseltaan pelkoa ja kauhua. Näissä tiloissa aivojen pikkuruinen osa, mantelitumake aktivoituu ja estää mm. aivokuorta, jossa analyyttinen ajattelu ja "järki" asustavat, toimimasta. Joku psykologi asiaa selitti tyyliin, että mantelitumake hijack eli kidnappaa aivot. Olet ikään kuin mantelitumakkeesi armoilla ja koska et ajattele järkevästi, ajattelet vähän järjettömästi. Veikkaan, että olet nyt mantelitumakkeesi hijackkaama ja ehkä jo tämän asian tajuaminen saa nuo harhat ainakin helpottamaan.

Vierailija
27/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita, vakavampia syitä:

skitsofrenia

vainoharha

arvasin! Millaista stressiä? Stressi on tila, joka muistuttaa olemukseltaan pelkoa ja kauhua. Näissä tiloissa aivojen pikkuruinen osa, mantelitumake aktivoituu ja estää mm. aivokuorta, jossa analyyttinen ajattelu ja "järki" asustavat, toimimasta. Joku psykologi asiaa selitti tyyliin, että mantelitumake hijack eli kidnappaa aivot. Olet ikään kuin mantelitumakkeesi armoilla ja koska et ajattele järkevästi, ajattelet vähän järjettömästi. Veikkaan, että olet nyt mantelitumakkeesi hijackkaama ja ehkä jo tämän asian tajuaminen saa nuo harhat ainakin helpottamaan.

En tiedä millaista stressiä mu

Vierailija
28/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se aika vainoharhaiselta kuulostaa. Miksi he haluaisivat tappaa sinut? Miksi he eivät olisi vielä onnistuneet jos tosissaan haluaisivat.

Suosittelen vahvasti lääkäriä. Olen parin läheisen kohdalla seurannut vastaavaa ja tilanne vain pahenee, jos ei sille tee mitään. Ei vaikuta kovin onnelliselta elämältä kun epäilivät kaikkea ja kaikkea, kokoajan joutuu pälyilemään olkansa yli. Kumpikin sairastui lopulta psykoosiin, varmaan jo ihan pelkän unenpuutteenkin takia.

Jos käytät poltettavia yrttejä, niin lopeta. Pahentaa mielenterveyden ongelmia. Sopivia lääkkeitä on tarjolla vainoharhoihinkin. Riippuen toki tilanteestasi.

Vierailija
29/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepa ap!

Et suinkaan ole ensimmäinen hoitaja, joka varastaa nopeasti työpaikaltaan niitä lääkkeitä, joita käteen sattuu!

Seuraavan kerran sitten siltä toiselta reunalta.

Vierailija
30/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat siltä, että käytät huu meita. Et kai, edes viihdekäyttönä? Se voisi selittää nuo ajatukset. Muista, että osa ihmisistä on erittäin alttiita joutumaan psykoosiin jo ihan kevyestä kanna bi ksen käytöstä. Kaikille edes miedot huu meet eivät ole mietoja. Veikkaisin tätä vaihtoehtoa.

Vierailija
31/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat siltä, että käytät huu meita. Et kai, edes viihdekäyttönä? Se voisi selittää nuo ajatukset. Muista, että osa ihmisistä on erittäin alttiita joutumaan psykoosiin jo ihan kevyestä kanna bi ksen käytöstä. Kaikille edes miedot huu meet eivät ole mietoja. Veikkaisin tätä vaihtoehtoa.

En käytä mitään päihteitä

Vierailija
32/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se aika vainoharhaiselta kuulostaa. Miksi he haluaisivat tappaa sinut? Miksi he eivät olisi vielä onnistuneet jos tosissaan haluaisivat.

Suosittelen vahvasti lääkäriä. Olen parin läheisen kohdalla seurannut vastaavaa ja tilanne vain pahenee, jos ei sille tee mitään. Ei vaikuta kovin onnelliselta elämältä kun epäilivät kaikkea ja kaikkea, kokoajan joutuu pälyilemään olkansa yli. Kumpikin sairastui lopulta psykoosiin, varmaan jo ihan pelkän unenpuutteenkin takia.

Jos käytät poltettavia yrttejä, niin lopeta. Pahentaa mielenterveyden ongelmia. Sopivia lääkkeitä on tarjolla vainoharhoihinkin. Riippuen toki tilanteestasi.

Mitä lääkkeitä ja kenelle lääkärille kannattaa mennä

Vierailija
33/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Vierailija
34/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereista en tiedä, mutta mä pelkäsin samaa äidistä nuorena. Mut huostaanotettiin kiireellisesti muusta syystä, ja papereista selvisi, että äitini oli todella suunnitellut laajennettua it se-murhaa. Eli riippuu onko harhaista vai ei.

Vierailija
35/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle

Vierailija
36/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelle

Ite oot

Vierailija
37/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos ap hakeudut lääkäriin voit estää skitsofrenian puhkeamisen jos se on se mihin suuntaan olet menossa. Varmasti se on parempi vaihtoehto kuin odottaa niin kauan että olet oikeasti psykoosissa. Ymmärrän ettei ole kiva mietti tällaisia, tsemppiä.

Vierailija
38/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen skitsofrenian oire, tunnen yhen vastaavan. Hän on ihana ihminen ja yleensä normaali mutta just luulee välillä, että ntä yritetään myrkyttää, häneltä varastetaan, tv kerto8nhänestä samoin radio jne. Syö lääkkeitä, joutui sairaalaan oireiden pahenemisen takia. Nyt kotona ja syö lääkkeitä mut ei oo parantanu noita jaksottaisia vainoharhoja. Tsemppiä, mene psykiatriseen päivystykseen tms. Skitsofrenian kanssa voi elää. Ei skitsofrenikkoja tarvi pelätä.

Vierailija
39/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lääkkeitä ja kenelle lääkärille kannattaa mennä

No lääkärihän se lopulta määrittelee, että mitkä lääkkeet sun tilanteeseen lopulta parhaiten sopii. Psykiatri.

Aloita vaikka menemällä ihan terveyskeskuslääkärille, osaavat kyllä ohjata eteenpäin. Tai koululääkärille, jos sellaisia on enää olemassa.

Kuraattori/koulupsykologi/sosiaalityöntekijä voi myös auttaa ja ohjata eteenpäin, jos vähän jollekin ammattilaiselle avaat ajatuksia. Ihan mikä vaan taho sun elämää lähellä onkaan.

Vierailija
40/74 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos ap hakeudut lääkäriin voit estää skitsofrenian puhkeamisen jos se on se mihin suuntaan olet menossa. Varmasti se on parempi vaihtoehto kuin odottaa niin kauan että olet oikeasti psykoosissa. Ymmärrän ettei ole kiva mietti tällaisia, tsemppiä.

Mitä sanon lääkärille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi