Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisen jälkeen

Vierailija
04.09.2014 |

Kysymykset koskevat pettämisen luonnetta ja ensimmäistä vuotta pettämisen jälkeen.

1. Oliko pettäminen kertaluontonen tapahtuma, seksisuhde vai salarakas?
2. Selvisittekö tapahtuneen yli ja millä keinoin?
3. Miten pettäjä pyrki korjaamaan välinne tai miten huomasitte pettämisen jatkuvan?
4. Entä se kolmas pyörä? Olitteko yhteydessä toiseen naiseen/mieheen, miten tämä käyttäytyi käryn jälkeen?

Suuri kiitos vastauksista etukäteen ! <3

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:48"]Salarakas muutaman kuukauden ajan. Emme selvinneet, mies ei halunnut yrittää korjata välejämme ja perhettämme kiinnijäämisensä jälkeen, oli sitä mieltä ettei sellaista voi korjata. Ei yrittänyt hyvitellä mitenkään tekoaan, vaan oli hyvin ilkeä ja vihainen minulle kuukausia eromme jälkeen, lähes kuin olisin ollut se pettäjä, eikä hän. Olin yhteydessä kolmanteen osapuoleen muutaman kerran, lähinnä lapseen liittyvissä asioissa. Hän ei ollut myöskään asiallinen eikä hyvittelevä. Heidän toimintansa on ollut hyvin epäasiallista ja ikävää tämän vuoden aikana (mitä erosta aikaa), mikä minun on ollut hankalaa ymmärtää. Syyllisyys ilmeisesti saa ihmisistä hyvin ikäviä puolia esiin...
[/quote]

Kyllä ihmiset osaa olla ilkeitä. Voimia sinulle!

Vierailija
2/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäjiltä pitäs leikata vitut ja kyrvät irti ja syöttää koirille.

loppuelämä menisi kahleissa isoa väkipyörää työntäessä.

siitä sais vähä valoa katuvaloihin joissa nykyään säästetään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas. Muutaman kuukauden ajan. Kävivät mm. yhteisellä ulkomaanreissulla.

Tapahtuneesta nyt kaksi vuotta, emmekä ole selvinneet. Pistin miehen itse kertomaan lapsillemme että perhe hajoaa ja että miksi isä haluaa asua muualla. Meni sisu kaulaan, eikä pystynyt kertomaan. Jatkoi suhdetta vielä jonkin aikaa, jonka jälkeen löin eropaperit eteen ja pyysin kunnioittamaan minua sen verran että hakisi ensin eroa jos kerran pakko on muualla mennä... Ei kirjoittanut, en kirjoittanut minäkään.

3. Miten pettäjä pyrki korjaamaan välinne tai miten huomasitte pettämisen jatkuvan?

Ei mitenkään, syytti ensin minua, sitten olosuhteita, sitten omaa masentuneisuuttaan. On sanonut minulle suoraan, että olemme "yhdessä" lasten takia.

4. Entä se kolmas pyörä? Olitteko yhteydessä toiseen naiseen/mieheen, miten tämä käyttäytyi käryn jälkeen?

En ollut yhteydessä, vaikka tunsinkin ihmisen. Pysyi kaikin keinoin poissa tieltäni, emmekä ole tavanneet. Minä en vaivaudu edes katsomaan tuollaisia ihmisiä päin. Miehelleni oli luvannut odottaa. No, siinähän odottaa vielä aika monta vuotta... Kuinka alas voi nainen vajota? Minulla on talo, ihanat lapset, "picture-perfect-family" ja hänellä on... rakkaus pettäjämieheen. Ei minullakaan mitään rakkausliittoa ole, mutta hänellä... ei ole mitään.

Vierailija
4/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:43"]Kysymykset koskevat pettämisen luonnetta ja ensimmäistä vuotta pettämisen jälkeen.

Suuri kiitos vastauksista etukäteen ! <3
[/quote]
1. Salarakas miehellä, ei tosin kauan ehtinyt olla salaista. Joitain kuukausia. Mies kyllä luuli että uskoin hänen juttujaan puolisen vuotta.
2. Olisin halunnut sovitella, mies ei vaan tahtoi jättää tämän elämän uuden naisen takia. Hän olisi kyllä suostunut jatkamaan avioliittoa jos olisi saanut pitää suhteensa ja olisin pitänyt yllä perhekulissia :D
3. Pettäjä pyrki korjaamaan tilanteen aluksi keksimällä samoja valheita mistä oli aiemmin jäänyt kiinni. Pettäminen jatkui koska hölmö ei tajunnut että näen esim. missä hänen plussa ja s-bonuskorttia on käytetty.
4. En ole ollut yhteydessä kolmanteen pyörään. Lähetin hänelle yhden tiedusteluviestin aluksi, jonka se kertoi heti miehelle, joka uhkaili kaikenlaisella jos sotken tämän naikkosen eroomme. Hän kyllä taisi sen jo tehdä... En ole vieläkään ollut tekemisissä sen ihmisen kanssa. Kerran olin samoissa juhlissa eikä häntä tultu minulle esittelemään ja olin juuri lähdössä, joten näin vain paksun perseen.

Vierailija
5/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen jälkeen vedän tupakan ja lähden kotiin.

Vierailija
6/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meillä oli sellainen juttu että mitään varsinaista toista naista ei ollut. Oli pikapanonaisia treffisivuistoilta ja sihteeriopistosta. En selvinnyt tapahtuneen yli, mutta en kertonut tietäväni. En jaksa selostaa miten se käry kävi, liian pitkä tarina, mutta tiivistettynä mies ei ollut mikään nero tietyissä asioissa tai taitava valehtelija ja peitti surkeasti jälkensä. Hommasin asunnon kaikessa hiljaisuudessa ja jätin miehen puoli vuotta selville saamisen jälkeen yhtenä kesäpäivänä. Erosta on yli kolme vuotta.

En ollut niihin naisiin yhteydessä. Miksi olisin ollut?

Kyllä se yritti kiemurrella takaisin, ja oli mielin kielin, mutta ei uskottomuus ollut meidän ainoa ongelma, vaan miehen vaihtuvat mielialat ja oudot tempaukset. Bipo todettu. Mielinkielin olo lopulta loppui, kun lapset lipsautti, että äitillä on kaveri. Oli jonkun verran rähinää, nyt näyttää nielleen tosiasiat. Itse asiassa olen vähän yllättynyt, ettei sillä ole ketään uutta. Lasten osalta sujuu asiat ja tapaamiset hyvin ja olen ollut joustavampi kuin olisi paperilla tarpeen. Ihan lasten edun vuoksi.

Vierailija
7/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemust näistä asioista niin itsellä kuin ystäväpiirissä. Yhteinen tekijä on kaikissa ollut se, ettei se koskaan jää siihen yhteen kertaan.

Vierailija
8/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaluontoinen tapahtuma työpaikan pikkujouluissa viime vuonna. En tiedä mitä kaikkea on tapahtunut, mies oli todella humalassa kotiin tullessaan. Suurinpiirtein konttasi sänkyyn, joten en tiedä olisiko edes seksiin kyennyt. Kertoo ettei muista kaikkea mitä tapahtui. Saattaa olla totta tai sitten ei.

Aluksi menin ihan sekaisin. En saanut nukuttua, enkä syötyä. Hain työterveyslääkäriltä saikkua ja nukahtamislääkkeeseen reseptin. Miehen kanssa puhuttiin, puhuttiin, puhuttiin. En varsinaisesti ole ikinä ollut mustasukkainen, mulla pelotti että mies ei rakasta minua enää ja haluaa erota. Sanoinkin että jos haluaa katsella muita, ei ole järkeä olla kulissiliitossa lasten takia. Mies ei halunnut erota ja rakastaa minua. Ollaan selvitty asiasta eikä tähänkään vastaamaan aiheuta ikäviä muistoja tms. Nykyään suhtaudun aika neutraalisti asiaan.

Ei kai ole pettänyt sen jälkeen. Tai jos on, niin hyvin peittänyt jälkensä. Olisi kyllä aika tyhmä ollessaan minun kanssani jos olisi toisesta naisesta kiinnostunut. Eihän siinä olisi mitään järkeä! Miehen kanssa ollaan puhuttu paljon. Tuo tapahtuma avasi silmät oman parisuhteen kohdalla. Huomattiin että puhutaan lähinnä vain arjen ja lasten asioista, oltiin unohdettu huomioida toisemme naisena ja miehenä (vaikka seksiä olikin mutta silti). Mielestäni parisuhteemme on parempi kuin ennen. Osoitetaan rakkautta enemmän kuin ennen. On myös sovittu ulkona käymisestä ilman puolisoa.

En ollut yhteydessä. Minua ei kiinnosta mitä tämä ajattelee. On mieheni työkaveri, tosin eri työyksikössä. On ilmeisesti hyvin noloissaan asiasta. Pari kertaa on tullut vastaan päiväkodin pihalla, ilmeestä näkee että olisi mieluusti jossain muualla. En tiedä tietääkö minun tietävän.

Vierailija
10/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:14"]

Kertaluontoinen tapahtuma työpaikan pikkujouluissa viime vuonna. En tiedä mitä kaikkea on tapahtunut, mies oli todella humalassa kotiin tullessaan. Suurinpiirtein konttasi sänkyyn, joten en tiedä olisiko edes seksiin kyennyt. Kertoo ettei muista kaikkea mitä tapahtui. Saattaa olla totta tai sitten ei.

Aluksi menin ihan sekaisin. En saanut nukuttua, enkä syötyä. Hain työterveyslääkäriltä saikkua ja nukahtamislääkkeeseen reseptin. Miehen kanssa puhuttiin, puhuttiin, puhuttiin. En varsinaisesti ole ikinä ollut mustasukkainen, mulla pelotti että mies ei rakasta minua enää ja haluaa erota. Sanoinkin että jos haluaa katsella muita, ei ole järkeä olla kulissiliitossa lasten takia. Mies ei halunnut erota ja rakastaa minua. Ollaan selvitty asiasta eikä tähänkään vastaamaan aiheuta ikäviä muistoja tms. Nykyään suhtaudun aika neutraalisti asiaan.

Ei kai ole pettänyt sen jälkeen. Tai jos on, niin hyvin peittänyt jälkensä. Olisi kyllä aika tyhmä ollessaan minun kanssani jos olisi toisesta naisesta kiinnostunut. Eihän siinä olisi mitään järkeä! Miehen kanssa ollaan puhuttu paljon. Tuo tapahtuma avasi silmät oman parisuhteen kohdalla. Huomattiin että puhutaan lähinnä vain arjen ja lasten asioista, oltiin unohdettu huomioida toisemme naisena ja miehenä (vaikka seksiä olikin mutta silti). Mielestäni parisuhteemme on parempi kuin ennen. Osoitetaan rakkautta enemmän kuin ennen. On myös sovittu ulkona käymisestä ilman puolisoa.

En ollut yhteydessä. Minua ei kiinnosta mitä tämä ajattelee. On mieheni työkaveri, tosin eri työyksikössä. On ilmeisesti hyvin noloissaan asiasta. Pari kertaa on tullut vastaan päiväkodin pihalla, ilmeestä näkee että olisi mieluusti jossain muualla. En tiedä tietääkö minun tietävän.

[/quote]

Ai niin. Se jäi kertomatta että mies itse kertoi heti seuraavana päivänä pikkujoulun jälkeen. Ei yrittänyt pimittää asiaa.

Vierailija
12/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui kerran, humalassa. Mies kielsi, sain itse selville.

Ei selvitty.

Ei mitenkään, pettäminen jatkui tekstiviestein. Itse olisin ollut valmis pääsemään asian yli, mutta hän oli ihastunut tähän naiseen... Sen myöntämiseen hänellä meni kauan, ja lopulta muutti tämän naisen kanssa yhteen.

En ollut yhteydessä.... tosin syksyn aikana on minun ja eksäni yhteisen ystävän juhlat joihin exä ja tämä "kolmas pyörä" ovat tulossa sekä minä ja nykyiseni. Saa nähdä tuleeko kiusallinen ilta!:D mielenkiinnolla odotan.

Vierailija
13/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :)

Vierailija
14/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuup

Vierailija
15/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp!

Vierailija
16/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas muutaman kuukauden ajan. Emme selvinneet, mies ei halunnut yrittää korjata välejämme ja perhettämme kiinnijäämisensä jälkeen, oli sitä mieltä ettei sellaista voi korjata. Ei yrittänyt hyvitellä mitenkään tekoaan, vaan oli hyvin ilkeä ja vihainen minulle kuukausia eromme jälkeen, lähes kuin olisin ollut se pettäjä, eikä hän. Olin yhteydessä kolmanteen osapuoleen muutaman kerran, lähinnä lapseen liittyvissä asioissa. Hän ei ollut myöskään asiallinen eikä hyvittelevä. Heidän toimintansa on ollut hyvin epäasiallista ja ikävää tämän vuoden aikana (mitä erosta aikaa), mikä minun on ollut hankalaa ymmärtää. Syyllisyys ilmeisesti saa ihmisistä hyvin ikäviä puolia esiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme