Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just... tein ryhmätyöstä oman osuuteni ja parini suuttui

Vierailija
04.09.2014 |

Opiskellaan amk:ssa. Kirjoitin ryhmätyön pohdintaa ja toin esille omia mielipiteitä ja näkemyksiä asiasta (titenkin, kenen muunkaan mielipiteitä voisin kirjoittaa kuin omiani). Lähetin työn parilleni ja nyt oon kamalan viestitulvan kohteena. Kuulemma kirjoitukseni on henkilökohtaista vittuilua ja loukkausta häntä kohtaan, koska hän on eri mieltä ko. asiasta. Kuulemma loukkasin hänen uskontoaankin olemalla toista mieltä kuin hän. Vaivalla puurran monta tuntia ryhmätyön eteen ja tässä kiitos...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon kaveri kirjottakoon itse uusiks. Älä ainakaan sen kanssa tee enää yhtään ryhmätyötä. Tsemiä!

Vierailija
2/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmätyöt on perseestä. Syvältä ja poikittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitatte molemmat pohdintaa. Voitte tuoda molempien näkemykset vierekkäin varmasti esiin.

Vierailija
4/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:14"]

Kirjoitatte molemmat pohdintaa. Voitte tuoda molempien näkemykset vierekkäin varmasti esiin.

[/quote]

Niin oli tarkoituskin, että pari jatkaa kirjoittamista siitä, mihin minä jäin. Nyt vain näyttää siltä, että minun kirjoittamani ei kelpaakaan arvon rouvalle. Tokihan pakersin ja tuhlasin päivästä monta tuntia pohdinnan kirjoittamiseen, jotta voisin sillä henkilökohtaisesti vittuilla ja loukata pariani. HUOH!

Vierailija
5/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on selvästi stressaantunut ja kiukuttelee sinulle. Ilmeisesti hänen oma osuutensa on vielä pahasti kesken, siksi se kaataa sontalastia sun niskaan. Te kaksi ette sovi samaan ryhmään, tämä kannattaa muistaa tulevia projekteja suunnitellessa.

Vierailija
6/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ryhmätyössä voi julkasta mitään sellasta, mistä jollakin ryhmän jäsenellä on aivan erimielipide.

Vierailija
7/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen ryhmätyön vitsaus. Sovitaan tänään mitä kukin tekee huomenna yksin. Pistetään palaset peräkkäin ja ajatellaan, että näin syntyy ehjä kokonaisuus.

Minusta ryhmätyö on sitä, että työskennellään YHDESSÄ.

Vierailija
8/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:29"]

Ei ryhmätyössä voi julkasta mitään sellasta, mistä jollakin ryhmän jäsenellä on aivan erimielipide.

[/quote] 

Mielipide-erothan synnyttää parhaimmillaan vain hyvää keskustelua. Tietenkin, jos heti pitää vetää herneet nokkaan siitä, kun toinen ei olekaan samaa mieltä, niin sitten tulee vaikeuksia. Mutta noin pääsääntöisesti, erilaisten näkemysten esille tuominen voisi tuoda mehukastakin sisältöä ryhmätöihin, jos vain niitä eri näkemyksiä osattaisiin hyödyntää.

Vierailija
9/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:37"]

Suomalaisen ryhmätyön vitsaus. Sovitaan tänään mitä kukin tekee huomenna yksin. Pistetään palaset peräkkäin ja ajatellaan, että näin syntyy ehjä kokonaisuus. Minusta ryhmätyö on sitä, että työskennellään YHDESSÄ.

[/quote]

Minkäs teet, kun aikataulut ei sovi yksiin. Ei aina yksinkertaisesti löydy aikaa toljottaa yhdessä koneen ääressä. Itse ainakin keskitynkin paremmin ajatustyöhön, kun saan tehdä rauhassa kotona. Viimeistelyn ja jotkut osiot voi tehdä sitten yhdessä.

Vierailija
10/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:37"]

Suomalaisen ryhmätyön vitsaus. Sovitaan tänään mitä kukin tekee huomenna yksin. Pistetään palaset peräkkäin ja ajatellaan, että näin syntyy ehjä kokonaisuus. Minusta ryhmätyö on sitä, että työskennellään YHDESSÄ.

[/quote]

Minkäs teet, kun aikataulut ei sovi yksiin. Ei aina yksinkertaisesti löydy aikaa toljottaa yhdessä koneen ääressä. Itse ainakin keskitynkin paremmin ajatustyöhön, kun saan tehdä rauhassa kotona. Viimeistelyn ja jotkut osiot voi tehdä sitten yhdessä.

[/quote]

No sitten ei tehdä tuntitolkulla itsekseen. Ja sitä yhteistä aikaa pitää tehdä, skypet ja kollaboraatiotyökalut käyttöön! Jo ysärillä noita tehtiin irkin ja ftp-serverin avulla etänä yhdessä.

Vierailija
11/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko vähän avata, että mitä nää sun mielipiteet oikein oli jos parisi kerran siitä loukkaantui? Opinnäytetyössä ei ole tarkoitus vuodattaa samoja ajatuksia kuin av:llä, vaan mielipiteet pitää pystyä perustelemaan. 

Vierailija
12/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisi taitaa olla mamu. Se on aina rasistikortin paikka, jos mamun kanssa erimieltä.

Vierailija
13/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 17:38"]

Voitko vähän avata, että mitä nää sun mielipiteet oikein oli jos parisi kerran siitä loukkaantui? Opinnäytetyössä ei ole tarkoitus vuodattaa samoja ajatuksia kuin av:llä, vaan mielipiteet pitää pystyä perustelemaan. 

[/quote]

Kyseessä ei ole opari, vaan tavallinen ryhmätyö. Käsittelin pohdinnassa tasa-arvoista avioliittolakia, jonka kannalla siis olen. Pari ei ole muslimi, vaan perus-kristitty ja suomalainen.

Tehtiin kompromissiratkaisu, eli minä deletoin tekstini ja tehdään se pohdinta yhdessä neutraaliin sävyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän