Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jumbon hairstoressa todella taitavaa kampaajaa?

Vierailija
29.08.2006 |

Mulla todella huono kokemus aina kampaajista ja nyt voisin kokeilla sitäkin, jos ei tarttis aina pettyä :(

Tai joku muu ammatitaitoinen jossain lähellä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja henkilökuntaa, ja taitojakin sitten, niin paljon ettei pysy laskuissa. Mutta kallis kuin mikä!

Vierailija
2/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan nyt ei kyllä hinta ratkaise, se että saisin itselle sopivat hiukset, muutamin ehdoin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan uteliaisuuttani kysyn, mitä haluat?

kampaaja

Vierailija
4/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtiä, tuuheutta ja kuitenkin jollain tapaa pitää saada kiinni, esin pienen pienet saparot.

ja ei ihan poika tukkaa, siis lyhyttä

mulla on kapeat kasvot, poskipäät, joten joku kasvoja myötäilevä leukaan asti, takaa voi sit olla kerroksittain lyhytkin

ap

Vierailija
5/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö.. ei se, että kampaamo on hieno ja kallis tee siitä kampaajasta sen osaavaa kuin muuallakaan:)

Tiedän Helsingin alueelta MONIA hyviä kampaajia, osa työskentelee halvemmissa paikoissa ja osa kalliimmissa. jokaisella kampaajalla on omat vahvuutensa.

Vierailija
6/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muitakin otetaan vastaan!

ap

Vierailija
7/15 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseenomaisesta liikkeestä. Itse olen käynyt pari kertaa (eri kampaajat kummallakin kerralla) ja mies useammin (leikkaukset päin mäntyä, toinen puoli lyhyempi kuin toinen jne...). No enään emme kumpikaan kanna rahojamme sinne vaikka olisi meillekin sijainniltaan paras.

Itse myös mielenkiinnolla kuuntelen jos joku osaa oikeasti suositella jotain kampaajaa?

Vierailija
8/15 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjönkadun Naps ja sieltä Jonna: loistava kampaaja!!

tai sieltä samaisesta liikkeesta pikku-henkka (tekee buusterin tukkaosuudet)

Vierailija
9/15 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi viime kerrasta niin huono maku suuhun, olisi myöhemmin tehnyt mieli valittaa, silloin olin vaan nin typertynyt koko jutusta etten tajunnut. En voi kyllää suositella kenellekään ko kampaajaa. Onhan siellä tieysti muitakin kuin tämä tapaus mutta jotenkin leimaa koko paikan yksi onneton tapaus.

Vierailija
10/15 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vähän epäselvä sepustus kun samalla telkkua katselen :)

Viime marraskuussa kävin siellä kun juuri avattu uusi osa. Ensinnäkin kampaaja myöhässä 35min, kukaan ei vaan vaivautunut kertomaan siitä saatika pahoittelemaan asiaa, itse pariin otteeseen ihmettelin vastaanotossa kun ei kukaan tule pyytämään peremmälle. Paikka oli todella törkyinen, edellisen asiakkaan hiukset tuolilla ja lattialla. Siitä sitten vähän sudilla huiski enimmät pois. Väriin ja latvojen tasaukseen meni aikaa kolme tuntia, ei ihme että oli myöhässä... Siis 45 min kesti ennen kuin sai värin valittua ja sekoitettua, sen aikaa siinä istuin ja ihmettelin mihin kampaaja hävisi. Ja tätä vois jatkaa, totuus on todellakin tarua ihmeellisempää.

Olen käynyt aikaisemminkin ja saanut ihan hyvän kampauksen mutta tästä yhdestä kampaajasta jäi niin karmiva muisto että ei enää ikinä, kiitos vaan. Onneksi olen löytänyt hyvän kampaajan vielä lähempää kotia :)

Vierailija
11/15 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastavalmistuneita kampaajia... Vaihtuvuus henkilökunnalla myös suuri (eli jostain syystä ei viihdy kmapaajatkaan hommissa).

En suosittele itsekään kokemusteni perusteella.

Vierailija
12/15 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi tosi mahtava vakikampaaja eräässä TS-Salongissa, mutta hän on jo valmiiksi niin huippusuosittu, etten viitsi enää mainostaa kenellekään.

Pitää aina ajoissa varata uusi aika. Nyt en muistanut, ja eka vapaa aika meni kuukauden päähän.

Mulla lyhyt tukka, joka tosi vaativa leikata hyvin. Siis siten, ettei tukka ole ihan lätyssä.

Tämä mun TS-Salongin kampaajani osaa leikata niin upeasti, että tukan suunnilleen voi ravistella pesun jälkeen paikalleen.

Kertokaas lisää vinkkejä etenkin naisen lyhyen tukan hyvistä leikkaajista, kiitos.

Vierailija
13/15 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbon Hairstoressa kaksi kertaa jo värjätty tukka pieleen, molemmilla kerroilla sain kun vaadin, ilmaisen korjauskerran, joihin tärväytyi tietysti aikaa.

Kerran myös varaustani ei näkynyt siellä ja mut käännytettiin kotiin. Nämä reissut sai riittää, enkä mene sinne enää lainkaan.

Vierailija
14/15 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi ihastuttava miesparturi:) Aina ystävällinen ja hymysuu. Lapset ainakin tykkää siitä. En muista sen nimeä, mutta ulkomaalais taustainen ja lyhyt. Trendikkään näköinen, mutta sille itse ainakin uskaltaisin mennä.

Vierailija
15/15 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavia varmasti osa mutta mulle sattunut varmaan joku ihan vasta valmistunut. Jotenkin tuntuu tyhmältä maksaa täysi hinta työstä joka vastaa vaan harjoittelutasoa. Ja aikaa menee tuplat ja kampaaja koko ajan kyselee että miten viimeksi tehtiin, leikatiinko näin päin vai noin päin :/

Pitäis kyllä saada alennusta hinnasta jos ei-ammattitaitoinen kampaaja, mutta tuolla jumbossa tuntuu olevan sellainen rahat pois -meininki.