Minkä ikäisenä löysitte 'sen oikean' ?
Ja miten tapasitte? Olitteko jo luovuttaneet, oppineet rakastamaan itseänne, miten rakkaus muutti elämäänne?
Haluan kuulla rakkaustarinoita ♡
Olen 30v nainen ja ihan luovuttanut. En jaksa enää edes treffailla. Ihmisiä on monta miljoonaa, ja olen muuttunut vuosi vuodelta vaativammaksi seurani suhteen. Arvostan itseäni enkä tahdo enää vähempää kuin jotain aitoa. Sitä vain ei taida etsimällä löytää.
Kommentit (61)
En ole löytänyt vieläkään ja pian 50v. Muutama avoliitto on ollut ja jotain muuta säätämistä ja vääntämistä. Tässä iässä on jo aika sama löytyykö sitä oikeaa enää vai ei. Jotain sopivia uusia tuttavuuksia on toki aina mukava saada.
36-vuotiaana. Takana kaksi suhdetta, joista toinen onneton avioliitto. Tapasin nykyisen, täydellisen sielunkumppanin kun lakkasin etsimästä ja olin jo luovuttanut - treffimaailma oli täynnä pinnallisia ja itsekeskeisiä ihmisiä.
19 v. Tavattiin yhteisen ystävän kotibileissä v 1969 ja siitä asti oltu yhdessä.
48-vuotiaana. Ihan yllättäen yhteisen tutun illanvietossa. Takana juuri päättynyt kipeä 18 vuotta kestänyt avioliitto - tai pikemminkin sen irvikuva. Oli iso yllätys, en etsinyt enkä odottanut mitään ja niin vain kävi. Kiitollinen olen.
Minä 32v ja mies 37v. Ei aiempia avioliittoja tai lapsia entuudestaan. Kummallakin takana pitkiä suhteita. Ravintolassa nähtiin ja sitten alettiin tapailemaan. Se oli heti suurta rakkautta. Nyt avioliittoa takana 21v ja kaksi lasta. Edelleen ollaan yhdessä onnelliset.
Olen yli 40-vuotias mies ja olen elämäni aikana halannut naista alle viisi kertaa. Tässä ollaan aika kaukana kenenkään löytämisestä saati sen oikean.
En ole ihan varma mikä "se oikea" on joten vastaan että 18-vuotiaana. Silloin tapasin sen johon rakastuin ja hän rakastui minuun. Hän on yli 10 vuotta ollut tukena ylä- ja alamäet. Ja minä olen hänen tukenaan. Kun jotain tapahtuu olen ensimmäinen jolle hän soittaa. Pelkästään tavallisesta työpäivästäkin saa hänen kanssaan piristävän keskustelun.
Harvemmin edes puhumme lapsen asioista vaan siitä miten me voimme ja mitä teemme. Olemme myös selvinneet meidän välisistä riidoista jotka välillä äityneet kammottaviksi.
Hän on se jonka todella luotan pysyvän vierelläni loppuun asti.
Se vain ettei meidän välinen rakkaus ollutkaan romanttista ja parisuhdetta meillä ei ole ollut yhdeksään vuoteen.
Minä 26, hän 28, netissä. 15 vuotta sitten. Ihan nettitreffipalstalla siis juteltiin päivä ja sit nähtiin puistossa ja se oli siinä. Kummallakin takana yksi suhde ennestään, mutta ei lapsia. Nyt kaksi lasta yhdessä.
34-vuotiaana. Nyt kahdeksan vuotta yhdessä joista viisi naimisissa, yksi yhteinen lapsi. Ei koskaan kannata luovuttaa.
Minä 29, puolisoni 32. Kummallakin pitkät suhteet takana, minulla leikki-ikäinen lapsi.
Mitään rakkautta ensisilmäyksellä se ei ollut, kunhan hengailtiin töissä ja pian vapaa-ajallakin.
Nyt ollaan oltu aviossa 27 vuotta. Rakkaus on syvää ja hyvää. Kiva olla yhdessä.
Oltiin 18v kun tavattiin baarissa. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä, ne kolme maagista sanaa vaihdettiin heti ensimmäisenä iltana, kihloihin mentiin neljän viikon seurustelun jälkeen. Nyt ollaan nelikymppisiä ja edelleen onnellisesti yhdessä.
16-vuotiaana täältä internetin ihmeellisestä maailmasta. Ollaan oltu 14 vuotta yhdessä.
En ole löytänyt vielä. Aika hyvän löysin 21-vuotiaana, mutta nyttemmin olen sitä mieltä ettei hän ole ihan se oikea kuitenkaan. Olemme itselleni tärkeissä asioissa sitten kuitenkin liian erilaisia.
N42
Ei oo vielä löytynyt, pari kertaa on jo tuntunut, että tässä hän nyt on, mutta minä en ole sitten ollut hänelle se.
Ehkä joku kaunis päivä vielä.