Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rikos haukkua teiniä lehmäksi kun tämä ajaa rattaitani päin pyörällä?

Vierailija
14.08.2021 |

Otsikossa kysymys. Joitain viikkoja sitten teini ajoi kaksipäänä pyörällä niin että osui rattaisiini ja lapsi putosi kyydistä mutta ei onneksi paljon satuttanut itseään. Saatoin sanoa tytölle säikähdyksessäni muutaman ruman sanan koska tyttö ei reagoinut mitenkään tai pyytänyt anteeksi vaan yritti vain jatkaa matkaa.
Nyt ehkä 3viikkoa myöhemmin täysin tuntemattomia teinejä tuli kotipihalleni uhkailemaan minua kyseisestä tapauksesta. En tajunnut soittaa poliiseja. Nyt mietin teenkö rikosilmoituksen vai ammunko itseäni sillä vain jalkaan? kyseiset teinit ilmeisesti alle 15vuotiaita kuitenkin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rikos haukkua lehmäksi, jos toinen ei ole lehmä.

Vierailija
2/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia ihmiset ovat nykyään. Tabu josta ei puhuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Ei ehkä itselle tulisi mieleen haukkua lasta lehmäksi, mutta kukin tyylillään. Kenestä muuten tekisit rikosilmoituksen? Tuntemattomista nuorista?

Vierailija
4/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli semmonen logiikka että täysin ok satuttaa fyysisesti jonkun sit kun tämä puolustautuu niin on väärin?

Vierailija
5/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On rikos haukkua lehmäksi, jos toinen ei ole lehmä.

Eli jos teen rikosilmoituksen koska olen peloissani koska nämä täysin tuntemattomat teinit ovat jotenkin onnistuneet seuraamaan minua ja selvittämään missä asun ja tunnistavat minut kaiken lisäksi takaapäin niin olet sitä mieltä tuun itse vaan saamaan sakot tai muuta haukkumisesta? 

Vierailija
6/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Iltalehteen soitto, että olet nähnyt kaksipäisen teinin.

Vierailija
7/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt rikos ole, mutta  synti ja häpeä.

Vierailija
8/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli semmonen logiikka että täysin ok satuttaa fyysisesti jonkun sit kun tämä puolustautuu niin on väärin?

Täysin ok kirjoittaa tällaista kieltä?

Vierailija
9/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet siis rikosilmoituksen itsestäsi, että olet haukkunut teiniä lehmäksi? Juuu tota....

Vierailija
10/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rikos ole tietenkään, mutta seuraavan kerran jos tulevat vielä käymään, niin voit sanoa heille, että asia on ok, etkä tee heistä rikosilmoitusta jos pyytävät anteeksi ja lupaavat olla vastaisuudessa varovaisempia.

Vierailija
11/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras, että menet tunnustamaan tekosi polliisille, ettei häkki heilu. Voi tulla syyte vaikka eläinsuojelurikoksesta.

Vierailija
12/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on loukkaus lehmiä kohtaan.

Meidän lypsylehmät ainakin ovat maailman kilteimpiä olentoja.

Vierailija
13/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä teinejä. Luulen että poliiseista ei hirveästi ole apua ellet saa heitä paikalle silloin kun tulevat taas pihalle.

Vierailija
14/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä olet esittänyt teinistä paikkaansapitämättömän lausuman. Se on kunnianloukkaus eli rikos. Ellei teinillä ollut 4 jalkaa ja turpa, mitä epäilen koska pyöräili.

Vierailija
15/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukut viattomia lehmiä? Mitä lehmät on sulle tehneet?  

Vierailija
16/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku random teini on selvittänyt missä asut ajeltuaan ensin fillarilla rattaasi kumoon? Hahaha!

0/5

Vierailija
17/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla suurempi rikos ajaa pyörällä päin rattaita niin että lapsi putoaa.

Vierailija
18/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku random teini on selvittänyt missä asut ajeltuaan ensin fillarilla rattaasi kumoon? Hahaha!

0/5

niin mielelläni tietäisin että mistä nää teinit on mut löytänyt ja millä ihmeellä tunnistavat tämmösen täysin tavallisen suomalaisen ja mikä tarve niillä on 3 viikkoa myöhemmin tulla joukolla uhkailemaan mua kaverin puolesta. Ihan sairasta menoa. Kaikki vielä ilman maskia tulivat iholle. Pelkään että keksivät vielä nimeni ja tarkan osoitteeni kun jo tietävät missä asun ja alkavat joko seurata tai tekevät tekaistun lasun tai rikosilmoituksen. Tässä on kuitenkin nyt vain minun sanani vastaan 2 pyörän kyydissä ollutta teiniä ja nämä ehkä 7kpl teinejä jotka tulivat minua ahdistelemaan. voivat selittää ihan mitä haluavat eikä mun sana paina vaakakupissa yhtään mitään. Ovat vielä alle 15 vuotiaina täysin koskemattomia. 

Vierailija
19/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuoden kuluttua oma teinisi on samanlainen.

Vierailija
20/24 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänitä uhkailut tai ota videolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi