Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Nopeasti! Ystäväni ja lääkkeet + viina!

Vierailija
04.09.2014 |

Ystäväni laittoi juuri lyhyen viestin, että on kerännyt 300kpl 15mg Opamoxia, aikoo juoda viinaa ja hei hei ja anteeksi. Enkä tiedä missä hän on tällä hetkellä!! Onko Opamox millainen lääke? Miten reagoi alkoholin kanssa?? En ymmärrä psyykenlääkkeistä juurikaan! On suuri hätä! Kiitos jo etukäteen avusta!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita 112

Vierailija
2/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamox on rauhoittava. Viinan kanssa läträtessä ei hyvä heilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita 112 ja kerro toi. Toivottavasti sun ystävä ei oo kerenny huitasta noit lääkkeit alas

Vierailija
4/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut, mutta on mahdoton saada ystävääni yhteyttä! Ei puhelin päällä, ei mitään tietoa sijainnista. :( Onko tuollainen määrä kuolettava?? Olen todella todella peloissani ihan tosissaan!
ap

Vierailija
5/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti oksentaa tajuttomana ja tukehtuu omaan oksennukseensa. niin noissa lääkkeillä tehdyissä itsemurhissa yleensä käy

Vierailija
6/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi, ystäväsi on hengenhädässä ja kysyt av-palstalta neuvoa! 112 on paras neuvoja nyt.

Minun paras ystäväni kuoli vahingossa lääkeiden ja alkoholin yhteisvaikutukseen. Olisinpa saanut tekstarin häneltä :(

Vierailija
7/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin minä pääsin huiputtamaan ; ) yes !

ap

Vierailija
8/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau kuinka nokkelaa.

Vierailija
9/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:17"]

Oletko tosissasi, ystäväsi on hengenhädässä ja kysyt av-palstalta neuvoa! 112 on paras neuvoja nyt.

Minun paras ystäväni kuoli vahingossa lääkeiden ja alkoholin yhteisvaikutukseen. Olisinpa saanut tekstarin häneltä :(

[/quote]

Minä soitin ja montakin kertaa!!! Mutta kun hänen yhteenkään puhelimeen ei saa yhteyttä, eikä kukaan tiedä missä hän on! Olen soittanut joka ikiselle ihmiselle joka vain mieleen juolahtaa! :(((( Sydän hakkaa hulluna ja pelottaa. AV on minulle kuin Google ja koska edellä mainittu ei tarjonnut vastausta levitin paniikin tänne. Anteeksi.... ja olen todella pahoillani ystäväsi puolesta!! Olen itse vain nyt shokin sekaisessa epätoivossa!!!
ap

Vierailija
10/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:17"]

[/quote]

Minä soitin ja montakin kertaa!!! Mutta kun hänen yhteenkään puhelimeen ei saa yhteyttä, eikä kukaan tiedä missä hän on! Olen soittanut joka ikiselle ihmiselle joka vain mieleen juolahtaa! :(((( Sydän hakkaa hulluna ja pelottaa. AV on minulle kuin Google ja koska edellä mainittu ei tarjonnut vastausta levitin paniikin tänne. Anteeksi.... ja olen todella pahoillani ystäväsi puolesta!! Olen itse vain nyt shokin sekaisessa epätoivossa!!!
ap

[/quote]Joka itsensä tappaa on hänen oma ongelma

Vierailija
11/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap mikä numero on 112? Numeroon 112 sinua on neuvottu soittamaan ei sille ystävälle. 

Vierailija
12/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:01"]

Ystäväni laittoi juuri lyhyen viestin, että on kerännyt 300kpl 15mg Opamoxia, aikoo juoda viinaa ja hei hei ja anteeksi. Enkä tiedä missä hän on tällä hetkellä!! Onko Opamox millainen lääke? Miten reagoi alkoholin kanssa?? En ymmärrä psyykenlääkkeistä juurikaan! On suuri hätä! Kiitos jo etukäteen avusta!

[/quote]

Olen itse käyttänyt ko. lääkettä paniikkihäiriöön. Ja olen käyttänyt sitä myös viinan kanssa, myös tarkoituksessa saada siitä boostia känniin. Normaali sekakäytössä, jossa käyttäjä tietää mitä tekee, eikä ole itsemurha-aikeita, yhdistelmä ei käytännössä ole vaarallinen. 

Mutta toki bentso+viinakombolla itsensä hengiltä saa jos sitä yrittää, tai jos joku jolla ei ole yhtään toleranssia ottaa saman setin kuin joku vuosia noita käyttänyt... Ongelmahan noissa on se että sekä alkoholi että rauhoittavat on hermostoa lamaavia, ja jos ottaa ihan liikaa, voi olla että lamaantuu hengitystkin nukkuessa tai sammuneena. 

Vierailija
13/13 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:01"]

[/quote]

Olen itse käyttänyt ko. lääkettä paniikkihäiriöön. Ja olen käyttänyt sitä myös viinan kanssa, myös tarkoituksessa saada siitä boostia känniin. Normaali sekakäytössä, jossa käyttäjä tietää mitä tekee, eikä ole itsemurha-aikeita, yhdistelmä ei käytännössä ole vaarallinen. 

Mutta toki bentso+viinakombolla itsensä hengiltä saa jos sitä yrittää, tai jos joku jolla ei ole yhtään toleranssia ottaa saman setin kuin joku vuosia noita käyttänyt... Ongelmahan noissa on se että sekä alkoholi että rauhoittavat on hermostoa lamaavia, ja jos ottaa ihan liikaa, voi olla että lamaantuu hengitystkin nukkuessa tai sammuneena. 

[/quote]

paljonko pitäs sitte vetää jos haluis boostia? eiks noi vaan väsytä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme