Äitiysfarkkujen koko
Jos mun koko on normaalisti 28 tuumaa niin otanko saman koon äippähousuissa myös?
Kommentit (4)
Ehkä otat, ehkä et:) Riippuu paljon paljonko muuten tulee painoa, minne se kertyy ja millainen vatsan malli on. Minä menin raskauden aikana äitiyshousuissa koosta S kokoon L. Alkuraskauden housuja oli loppuraskaudesta turha kuvitalla kiskovansa jalkaan ja loppuraskauden housut taas olisivat tippuneet päältä alkuraskaudessa. Pelkät jalat turposivat niin, ettei S-koon housuja voinut kuvitellakaan viimeisinä kuukausina.
Hä. Musta ainaki hm äitiysfarkut oli niiiin pillit ettei mun rimppapohkeet mahtunu koossa 38, vaikka painoin 50kg. Masrnsi niin että käytin verkkareita puolvuotta.
Riippuu niin housuista. Itse olen kokoa 36 tai 38 ja lähes kaikki äitiyshoustut tuntuvat liian isoilta. Yhdet hyvät löysin kokoa xs mutta saa nähdä mahtuvatko vatsan kohdalta enää ihan loppuraskaudessa. Ja riippuu tietysti miten lihoat. Itse olen aina hoikistunut reisistä ja takapuolesta kun raskaus kuluttaa niin paljon energiaa.
Joo näin se menee. Olin kokoo 29" ja ostin ne mutta olivat kauhean isot. Kokeile harkiten pienempääkin kokoa