Kyllä musta vielä mies tulee
Nyt on alkanut vahvasti vaikuttaa siltä, että olen homo. Miesten jäykät siittimet kiihottavat kovasti. Oikeastaan enemmän kuin vaimon tussu. Olen lukenut jostakin, että homoille on kehitetty eheytysmisohjelmia. Jotkut väittävät, että homous on Saatanan syytä. En tiedä, mutta haluasin parantua alkavasta homoudestani pian. En ole vielä pannut ketään miestä silleen. Vähän runkannut vain penistä ja hieronut palleja.
Kommentit (7)
Toteutunee toisessa muodossa:Kyllä musta mies vielä tulee!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:32"]
Olen lukenut jostakin, että homoille on kehitetty eheytysmisohjelmia. Jotkut väittävät, että homous on Saatanan syytä. En tiedä, mutta haluasin parantua alkavasta homoudestani pian. En ole vielä pannut ketään miestä silleen. Vähän runkannut vain penistä ja hieronut palleja.
[/quote]
Ota yhteyttä mielenterveystoimistoon ja varaa aika asiantuntijalle. Persoonasi voi olla jakautumussa, mutta kyllä siihen apu löytyy, kun lähetään liikkeelle tarpeeksi varhaisessa vaiheessa. Homot eivät enää "parane", he ovat sellaisia kuin ovat eivätkä itse asiassa ole sairaita.
Joku sanoi joskus että se puoli ihmisessä kasvaa, jota ruokitaan. Katsele nyt vain naisten toosia.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:32"]Olen lukenut jostakin, että homoille on kehitetty eheytysmisohjelmia. Jotkut väittävät, että homous on Saatanan syytä. [/quote]
Olen homo. Tarvitsisin tuollaista eheytymisohjelmaa sikäli, että viime aikoina myös naiset ovat alkaneet kiinnostaa seksuaalisesti. Olenko menettämässä eheyteni homona ja onko minusta mahdollisesti tulossa hetero?
Tilanne on minulle uusi ja hämmentävä. Onko jotain paikkaa missä voisi "parantua" sekaannusta aiheuttavista heterotuntemuksista?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:32"]Olen lukenut jostakin, että homoille on kehitetty eheytysmisohjelmia. Jotkut väittävät, että homous on Saatanan syytä. [/quote]
Olen homo. Tarvitsisin tuollaista eheytymisohjelmaa sikäli, että viime aikoina myös naiset ovat alkaneet kiinnostaa seksuaalisesti. Olenko menettämässä eheyteni homona ja onko minusta mahdollisesti tulossa hetero?
Tilanne on minulle uusi ja hämmentävä. Onko jotain paikkaa missä voisi "parantua" sekaannusta aiheuttavista heterotuntemuksista?
[/quote]
Haluatko todella olla homo? Tässä yhteiskunnassa on paljon helpompaa olla hetero. Teitä homoja syrjitään ja homotellaan. Joissain paikoissa tulee turpiinkin.
Dorka, ei se todellakaan tarkoita että on homo, jos kiihottuu visuaalisesti erektioista. Homo olet jos ihastut ja rakastut ja kiihotut niistä miehistä joissa se erektio on kiinni.