Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiäääääää :)

Vierailija
04.09.2014 |

Hei!
Käytän nyt rumaa kieltä, olen pahoillani siitä. Panettaa niin, että pimpulini saa ärsykettä jo ihan farkkujen saumasta... Oma mies on suvainnut panna minua kolme viikkoa sitten. Fb:n kautta vanha hoito otti yhteyttä pari vkoa sitten. Sanoin ei, mutta nyt harmittaa.

Olen täynnä mieheni tekosyitä. Häntä väsyttää AINA, milloin on pää tai kurkku kipeä. Ja stressiä on jatkunut viimeiset kolme vuotta :D. En kestä häntä enää, selkärangaton vätys. Haluaisin rakastaa häntä, mutta tunteet hiipuu pikku hiljaa.

Ei kiitos on suoraan ja täysin minun elämästäni. En ole pettänyt, vielä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehelle voi sanoa suoraan, että tyydytän tarpeeni muualla jos kotona ei saa? Jos ei tule mitään muutosta, niin hyvällä omalla tunnolla menisin.

Vierailija
2/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettiin ilmotus että kiimanen rouva kaipaa munaa, osote ilmotukseen ja ovi raolleen ja makaat sängyllä perse pystyssä. Siinä sitä sitten käy paikkakunnan mopopojat ja muut kiimaset urokset pumppaamassa paineet pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mieluusti tulla helpottamaan oloasi!

itseäni panettaa myös niin että naispuoliset työkaveritkin katsoo jo kummissaan kun katselen heitäkin silmät kiiluen.

Panettaa aivan törkeesti!

T: M40

Vierailija
4/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä ettei miestä kiinnosta. Käyköhän se itse vieraissa?

Vierailija
5/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mies vastaavassa tilanteessa, tavattaiskos ;)

Vierailija
6/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisko teitä kiimaisia miehiä, jos vastapuolella olisikin 150 kiloinen nainen? Aina miettinyt tätä...

Vierailija
7/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma, aseksuaaliksi paljastunut mies. Stressi ym. jatkui vuosia ja seksiä oli lopulta kerran vuodessa. Sitten lähdin. Harmi vaan, ettei ole seksiä nytkään, kun ei ole miehiä. Mutta parempi tämä tilanne kuin elää haluttoman miehen kanssa, rakkaus kuoli valitteluun ja toisen huomioimattomuuteen. Kestin liiankin kauan.

Vierailija
8/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:13"]

Haittaisko teitä kiimaisia miehiä, jos vastapuolella olisikin 150 kiloinen nainen? Aina miettinyt tätä...

[/quote]

Ei mitään väliä kaikki nussitaan ja orgasmi nuollaan ikään ja painoon katsomatta. Jos oikeasti kunnolla panettaa on paino, ikä, yms täysin epärelevantteja seikkoja.

Vierailija
9/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Minä olen normaalipainoinen, harrastan liikuntaa ja myös alakerta on treenattu. En vain kelpaa miehelleni. Minussa ei kuulemma ole MITÄÄN vikaa. Silti hän välttelee kahdenkeskeisiä hetkiä kanssani, etten vain innostuisi... Mies ei halua myöskään erota :D. Minä olen tehnyt mielessäni määräajan, jonka jälkeen talomme lähtee myyntiin. Minulla on vain yksi elämä :(

Vierailija
10/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken laisten vässyköiden kanssa te naisetkin aina pariudutte :(

Vierailija
11/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kuin hunajapurkkia raottaisi epäilyttäville peräkammarin pojille. Montakohan tällaista viestiä tulee: "Mä oon varattu mies ja panettaa ihan törkeästi - autetaan toisiamme".

Menkää baariin, sieltä saa vastakappaletta värkeillenne ihan riittävästi - ronkelit sitten runkkaa(minä mm.)

Vierailija
12/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on uskoton, on hän sika. Tottakai. Mut jos nainen on uskoton, on hän sitä siksi, että miehensä on sika. Aiemmin täällä kysyttiin, voiko kiltti nainen olla uskoton. No ei voi!!. Uskottomuus ei ole kilttiä naisellekaan! Silti olis munkin vaikea rakastaa, jos en voisi rakastella, ollenkaan.

M48

Vierailija
13/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:01"]

Hei! Käytän nyt rumaa kieltä, olen pahoillani siitä. Panettaa niin, että pimpulini saa ärsykettä jo ihan farkkujen saumasta... Oma mies on suvainnut panna minua kolme viikkoa sitten. Fb:n kautta vanha hoito otti yhteyttä pari vkoa sitten. Sanoin ei, mutta nyt harmittaa. Olen täynnä mieheni tekosyitä. Häntä väsyttää AINA, milloin on pää tai kurkku kipeä. Ja stressiä on jatkunut viimeiset kolme vuotta :D. En kestä häntä enää, selkärangaton vätys. Haluaisin rakastaa häntä, mutta tunteet hiipuu pikku hiljaa. Ei kiitos on suoraan ja täysin minun elämästäni. En ole pettänyt, vielä.

[/quote]

Hoidatko kotia tarpeeksi, annatko miehelle omaa aikaa ja hellitkö ilman munanhimoa?

Näin vastataan aina jos nainen ei anna miehelle. Lisäksi et ehkä osaa tyydyttää miestäsi, miksi mies haluaisi huonoa seksiä?

T. mies

Vierailija
14/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoidan kotia. Kainaloon en enää uskalla tunkea, kun tuo vässykkä saattaa pelästyä.

Mitä tulee taitoihini, sitä en osaa sanoa. Mutta ex-mieheni ainakin tykkäsi, kun tykkään kuulemma munasta hänen mielestään. Ja huomaa nyt mies, mieheni on sanonut, että minussa ei ole mitään vikaa :Dd. Ap

Vierailija
15/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hoikkaa kyllä haittaa. Koen lihavuuden luotaantyöntäväksi, mutta onhan onneksi niitäkin jotka haluaa ihravuorta. Joskus tulee kyllä mietittyä että miten mies on voinut saada edes seisokin aikaan kun nuorikin nainen on jo valtaisan ylipainoinen eikä muutenkaan huolehdi ulkonäöstään

ihailen suunnattomasti hyvävartaloisia naisia, siihen vielä pitkät hiukset, kaunis peppu, timmit reidet ja säihkysääret, huhhhhh, kauneimpia taideteoksia mitä maan päällä kantaa

Vierailija
16/16 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kyllä tarjoitua avuks, jos oma miehes ei auta. 

M-23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi