Olkaa valmiita nyt! Saatan laittaa paljastuksia nimillä tänne palstalle! Ne katoavat pian!
Kommentit (19)
mutta muista, että voit saada syytteen kaikenlaisesta paljastelusta.
yksinäinen, mene seurakuntaan niin löydät JUMALAN ja lähimmäisiä jotka välittävät. Siunausta
ensin jonkin tapauksen, josta väitellään, kenties jopa haukutaan ja kiinnostutaan ja sitten niitä paljastuksia. Jonka jälkeen kaikki haukujat ovat tehneet kunnianloukkauksen eli rikoksen. Vai miten se meni.
Miksi, oi miksi olemme niin uteliaita..
yksinäinen, mene baariin niin löydät HUMALAN ja lähimmäisiä jotka välittävät sinusta.
Tiina, Mikko, Saija, Anu, Sari, Teija, Leena, Mari, Mira, Sanna, Jaana, Mervi, Meeri. Mitäs nyt sanotte!
Ja osoitteet tai vähintään s-postiosoitteet!
Ihan vain uteliaisuuttani katsoin tänne :D
Kyllä mä voisin laittaa jokaiseen viestiini nimen perään, eikä ketään silti kiinnostais kuka mä oon... Vai mahtaako täälä käydä vaikka itse Timo Soini tai Mari Kiviniemi? Jos käy joku jostain bb:stä nii sit nimet ei kerro mulle mitää:)
Anne! Mari! Risto! Hilkka! Mikko! Lauri! Antero! Tellervo! Piia! Hulda!
Onko sulla ap tiedossa jotain kiinnostavampia nimiä?
vaikka mä jo ihan täpinöissäni odotin jännittävää uutista että M.S. Heinolasta on pettänyt Luostolla vaimoaan AP:n kanssa, ja että jos miehesi nimikirjaimet ovat P.D. niin kannattaa käydä testeissä sukupuolitautien varalta, ai niin joo ja joku on pussannut Ville Valon kanssa ja sen henki haisi pahalta.
Menikö edes yhtään oikein?
Tiina, Mikko, Saija, Anu, Sari, Teija, Leena, Mari, Mira, Sanna, Jaana, Mervi, Meeri. Mitäs nyt sanotte!
"Tiina, Mikko, Saija, Anu, Sari, Teija, Leena, Mari, Mira, Sanna, Jaana, Mervi, Meeri. Mitäs nyt sanotte!"
voi ei, mut on paljastettu.. onkohan kytät kohta oven takana :O
pasin sukunimi? missä asuu? oletko varavaimo?
"Tiina, Mikko, Saija, Anu, Sari, Teija, Leena, Mari, Mira, Sanna, Jaana, Mervi, Meeri. Mitäs nyt sanotte!"
voi ei, mut on paljastettu.. onkohan kytät kohta oven takana :O
Raastuvassa nähdään tuo meidän yksityisyydenloukkaaja. :(
...hanki elämä. Säälin sinua, elämäsi on todella köyhää. Kannatan: hanki ensni se humalayhteys ja sitten se jumalayhteys, kokeile kaikkea koska ilmeisestikään et ole kokeillut juuri mitään elämäsi aikana. Terapiaan sitten viimeiseksi ja siellä kannattaa pysyäkin.