Mikä elämässäsi on pielessä koska olet tällä palstalla
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä voin keskustella asioista, joista en tosielämässä voisi.
Jaa miksi et voisi?. Mitä oikein pelkäät. Häipyykö ns. ystävät.
Asemani ja ammattini vaativat yleisen mielipiteen myötäilyä.
Masentaa ihmisten välinpitämättömyyttä ja käytöstapojen puutetta.
Eniten käyn "koronavirus on juuri niin" ja laitan välillä kommenttia. Ihan hyvä olo, nautitaan elämästä ja pvällä ollut mukavan lämmin ilma ja tuli fillaroitua enemmän ku tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä voin keskustella asioista, joista en tosielämässä voisi.
Jaa miksi et voisi?. Mitä oikein pelkäät. Häipyykö ns. ystävät.
Asemani ja ammattini vaativat yleisen mielipiteen myötäilyä.
No nyt ymmärrän niin että ei saa olla yhtään eri mieltä. Kyllähän tuo syö ihmistä ajan mittaan. Minä en ainakaan jaksaisi.
Yksinäisyys ja mielenterveysongelmat, kuten nähtävästi monella muullakin.
Tylsä sadepäivä. Jos ois kunnon kelit, niin ajaisin prätkällä enkä väittelisi täällä mammojen kanssa. Ei mulla mielestäni mitään ole elämässä pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys ja mielenterveysongelmat, kuten nähtävästi monella muullakin.
Ei ole ainakaan minulla vaan tämä on ajan kuluttamista viikonloppuna kun ei viitsi muutakaan tehdä nyt tällä hetkellä ja kohta menen nukkumaan. Minulla on yhdeksältä nukkumaan menoaika ja vähän aikaa katselen telkkaria sängystä kunnes nukahdan. viikolla en ehdi täällä seurustella.
Sen kun tietäisi. Terveydenhuollon ihmisiä toimintaterapeutista sosiaalityöntekijän kautta neuropsykiatriin on miettinyt asiaa viimeiset viisi vuotta, mutta vastausta ei vaan onnistuta löytämään. Puhumattakaan, että keksittäisiin jotain josta olisi jotain apua tilanteeseeni. Melkoista paskaa alkaa olemaan koko homma suoraan sanottuna.