Mikä elämässäsi on pielessä koska olet tällä palstalla
Jokuhan on.
Kommentit (50)
Mä oon niin onnellinen, kun on Aihe vapaa ja näköjään taas keskustelujen osoitteetin näkyvät osoitekentässä niin kuin pitää! Olen yksinäinen, mutta aika onnellinen sellainen. Luulen, että parisuhteessa olisin onnettomampi, ainakin ennen vanhaan olin. Jos siihen päälle olisi vielä ollut lapsia huollettavana, niin huh huh. Tykkään olla ihmisten kanssa tekemisissä tällä tavalla kaukaa ja AV antaa siihen loistavan mahdollisuuden. Joten kiitos AV!
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä ei oikeastaan olisi. Raskaana, paha päihdeongelma, väkivalta, hyväksikäyttö, huoraaminen, velat. Oikeastaan ainoa positiivinen ajatus on viime aikoina ollut että joku joko tappaa tai yliannostus. Tai teen itsarin mutta siihen tuskin vielä kykenen.
Jos tämä kaikki on totta niin yritä saada jostain apua sinulle ja syntymättömälle lapsellesi, että pääsisitte pahan kierteestä pois. Joku ensikoti tai jotain, missä aloittaa alusta.
Ärsyttää noi ääripersut ja vihervasurit niin paljon et trollaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa mennä ulos hampaat köyhä ei rakkautta
Tykkään myös kirjoitella osuvia kommentteja ja saada tykkäyksiä. Ja vaikuttaa asioihin.
Odotan Gravity-elokuvan alkamista, alkaa 5 minuutin kuluttua.
Sadra Bullocks ja George Clooney, yes.
Neljä lasta joista vanhin 6v ja seuraava tulossa. Lapsen isää ei ole näkynyt vaan asuu kylällä toisen kanssa. Sama kuvio kuin viime raskauteni kanssa. Synnytyksen jälkeen tulee taas varmaan panemaan paksuksi ja minä idioottina levitän jalkani kuten aina ennenkin. Tai jollekin toiselle. Kyllä minulla on pahoja mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Neljä lasta joista vanhin 6v ja seuraava tulossa. Lapsen isää ei ole näkynyt vaan asuu kylällä toisen kanssa. Sama kuvio kuin viime raskauteni kanssa. Synnytyksen jälkeen tulee taas varmaan panemaan paksuksi ja minä idioottina levitän jalkani kuten aina ennenkin. Tai jollekin toiselle. Kyllä minulla on pahoja mielenterveysongelmia.
Ei hyvää päivää!? Voiko vielä tuollaista ollakkaan!? Oletko ehkäisystä kuullut koskaan? Ja siitä ettei tarvitse edes mt-ongelmissa olevat levitellä yhtään mitään. Tsiisus millaista porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Täällä kokoontuu kaikki mt ongelmaiset ainakin.
Kuten sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin onnellinen, kun on Aihe vapaa ja näköjään taas keskustelujen osoitteetin näkyvät osoitekentässä niin kuin pitää! Olen yksinäinen, mutta aika onnellinen sellainen. Luulen, että parisuhteessa olisin onnettomampi, ainakin ennen vanhaan olin. Jos siihen päälle olisi vielä ollut lapsia huollettavana, niin huh huh. Tykkään olla ihmisten kanssa tekemisissä tällä tavalla kaukaa ja AV antaa siihen loistavan mahdollisuuden. Joten kiitos AV!
Pienestä se jollekkin ilo irtoaa. Voiko pienempää piiriä enää ollakkaan?
Vierailija kirjoitti:
Täällä voin keskustella asioista, joista en tosielämässä voisi.
Jaa miksi et voisi?. Mitä oikein pelkäät. Häipyykö ns. ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienestä se jollekkin ilo irtoaa. Voiko pienempää piiriä enää ollakkaan?
:D Tästä kommentista näkee ainakin sen, mikä SUN ongelma tässä elämässä on...
Koska neekeirt ja trasnut ärsyttää.
Ja Hutisalo.