Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Miten SINUN aamusi on käynnistynyt?

Vierailija
04.09.2014 |

Itse en olisi millään jaksanut nousta ylös, kurkkuakin hieman kivistelee..:/ 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Heräsin mielettömään kakkahätään.

Vierailija
2/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Tässä juon aamukahvia ja maksoin juuri laskut pois. Olen normaalisti todella aamu-uninen, mutta tänään heräsin puoli kuudelta ilman kelloa! Ulkonakin alkaa paistaa aurinko :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia!
Täällä ei olla edes nukuttu vielä, mutta voisi sitä pian sänkyyn kömpiä. Arjen ahertajille tsemppiä päivään!

Vierailija
4/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simahdin illalla klo 19 ja heräsin aamuviideltä...

Vierailija
5/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, en ole vielä mennyt nukkumaan. Katselen vanhoja poliisisarjoja internetin kautta, naukkalen viskiä ja menen nukkumaan. Aloitan työt vasta illalla.

Vierailija
6/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni!

Vierailija
7/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen 5ttä heräsin. Käveltiin kissani kanssa nuuhkimassa vähän merta ja opeteltiin uusien valjaiden käyttöä. Nyt hyvää aamiaista ja siivoamista. Hyvä aamu :)

Vierailija
8/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just heräsin.. Pätkissä nukuttu yö ja en ole varma nukuinko ollenkaan loppujen lopuksi :/ noh eiköhän se tästä!

Vierailija
9/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole saanut yhtään nukuttua, tunnin päästä lähdettävä lääkäriin, ei huvittaisi pätkääkään :(

Vierailija
10/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 6.10. Laitoin valmiiksi ladatun kahvinkeittimen päälle ja tutkailin netistä uutiset yms. Kävin suihkussa ja nyt hörppäilen vielä kahvia, ennen kuin alan pukea. Lähden töihin noin puolen tunnin päästä, ajomatka kestää kolmisen varttia. Lähtiessäni herätän koululaiset aamutoimiinsa.

Ihan hyvä aamu.

Vierailija
11/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 4:30 ja lähdin kuntosalille joka aukesi klo 5. Nyt on tultu suihkusta ja olen kahvia hörppimässä. Ihana olo ja ihana päivä tulossa. Hyvää päivää kaikille muillekin.

Vierailija
12/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 06:44"]

Migreeni!

[/quote]

Otan osaa. Toivottavasti menee ohi.

Vierailija
13/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, kun verhojen raosta alkoi paistaa aurinko. Keitin kahvia, laitoin hyvän musiikin soimaan. Istuin hetken villapaidassa ja -sukissa kirpeässä syysaamussa parvekkeella kissojemme kanssa. Tänään en mene töihin, joten ajattelin kohta lähteä kauppaan ostamaan tarvikkeita leivontaan.

Vierailija
14/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että työvuoro päättyy ja pääsen nukkumaan.

Vierailija
15/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kuuloisia aamuja joillakin! itse heräsin miehen herätyskelloon 5.30, sitten heräsi meiän vauvakin, esikoinen jatkoi uniaan. 

Juotiin aamukahvit miehen kanssa yhessä ja ihasteltiin meiän 9kk vanhaa aurinkoista vauvaa kun se konttaili ja naureskeli meille, mietittiin että ompa elämä ihanaa, tälläistä kylläkin joka aamu. Sitten toivotin miehelle hyvää työpäivää ja annoin suukon. Kasilta mulla hampilääkäri, sielä lapset mukana olisi jotenkin selvittävä :)

Hyvää torstaita kaikille! Tänään tulee seiska :D

Vierailija
16/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden takia herään monta kertaa yössä pissalle ja nyt on alkanut käymään niin että aamuyöstä ei enää vessareissun jälkeen tule uni. Nousin siis ylös vähän viiden jäkeen, ulkona oli vielä hämärää joten laitoin keittiön pöydälle kynttilät palamaan ja hörpin niiden valossa kahvia tabletin äärellä. Mies nousi juuri ylös ja kun hän lähtee töihin, kömmin itse vielä peiton alle koiran kanssa köllimään.

Vierailija
17/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ap, kysymästä. Ihana, että joku välittää! Ikävä aamu mulla. Valvoin aamuyöhön, kunnes nukahdin ja 6.00 heräsin. Jouduin keittämään yöllä vettä rähmäisen, tulehtuneen silmäni puhdistukseen ja juodakseni kuumaa kovaan kurkkukipuuni, joten mies heräsi valoihin. Aamulla hän rähisi, että nukkui huonosti. Ei puhettakaan, että olisi ymmärtänyt, miten paha olo mulla on. Oon ollu nyt 2 vkoa kipee, kova flunssa tuli toisen sairastelun päälle. Mies lähti töihinsä. Minä itken, mikä ei kyllä yhtään paranna mun oloa nyt. Voin vaan arvata, että kun viikonloppu tulee ja miehellä vapaata, hän itse tekeytyy kipeäksi. Alkaa koskea hartioihin ja päähän, ja minä hoivaan ja hieron, vaikka itse olisin oikeasti hirveän sairas. Hänen työnsä ja asiansa menevät aina etusijalle. Kunpa saisin kuolla tähän! 

Vierailija
18/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa. Ekaluokkalainen heräsi juuri. Syö nyt aamupalaa Itse keitän kohta kahvit ja odottelen eskarilaisen heräämistä. On kipeä, joten ollaan vaan kotosalla. Koirat päästän kohta pellolle juoksemaan. Omppuja meinasin kerätä ja tehdä uuniomenahilloa. Sillä aikaa kun hillo valmistuu, jatkan villasukkien neulomista.Niitä pitäisi vielä muutamat tehdä ennen talvea. Kävin jo aiemmin ruokkimassa kanat ja keräämässä munat. Mies ruokki tänä aamuna possut ja hevosen. Ihana rauhallinen aamu ja pientä kivaa puuhailua.

Vierailija
19/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 07:01"]Heräsin, kun verhojen raosta alkoi paistaa aurinko. Keitin kahvia, laitoin hyvän musiikin soimaan. Istuin hetken villapaidassa ja -sukissa kirpeässä syysaamussa parvekkeella kissojemme kanssa. Tänään en mene töihin, joten ajattelin kohta lähteä kauppaan ostamaan tarvikkeita leivontaan.
[/quote]

mitä leivot?

Vierailija
20/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kun kello soi 6.30. Koin kahvit ja söin leivän. Siinä välissä herätin koululaisen ja puin päälle.
Ahdistus nostaa taas päätään ja olo on kaamea. Mäin melkein joka aamu. Pakko vaan mennä töihin.
Tekis vaan mieli kömpiä miehen kainaloon ja itkeä tätä pahas oloa.
Ei siis mikään hyvä aamu.
Kohta pakko lähteä.