Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihastus

Vierailija
03.09.2014 |

Okei eli tääl kirjottaa 12 murrosikäinen tyttö... ja mä oon ihastunut ihan hirveesti sellaseen poikaan meidän luokalta. Olen puhunut hänelle tunteistani mutta hän vain oli sillee et ok?? Kysyin häneltä sitten tuona päivänä tekstarilla whatsapil, että vihaatko mua hän laitto jotain vihasii naamoi siis niit emojei ja esti mut sit olin sillee et ok :'( seuraavana päivänä koulussa me välteltiin toisiamme mut sitten ku alko kesäloma niin se ihastus "kuume" vähän meni ohi mut nyt taas ku alko koulut ni se kuume tuli takas nyt se o ruvennu vähä sillee olee kiva mul ja hymyileeki sillee hieman ja sit kääntyy nopeesti pois päi must...mitä tehdä, että hän kiinnittäis muhubki huomioo? Odotan kivoja ja asiallisia vastauksia!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse hänestä eroon hän on niin ihana
Ap

Vierailija
2/3 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 23:52"]

Okei eli tääl kirjottaa 12 murrosikäinen tyttö... ja mä oon ihastunut ihan hirveesti sellaseen poikaan meidän luokalta. Olen puhunut hänelle tunteistani mutta hän vain oli sillee et ok?? Kysyin häneltä sitten tuona päivänä tekstarilla whatsapil, että vihaatko mua hän laitto jotain vihasii naamoi siis niit emojei ja esti mut sit olin sillee et ok :'( seuraavana päivänä koulussa me välteltiin toisiamme mut sitten ku alko kesäloma niin se ihastus "kuume" vähän meni ohi mut nyt taas ku alko koulut ni se kuume tuli takas nyt se o ruvennu vähä sillee olee kiva mul ja hymyileeki sillee hieman ja sit kääntyy nopeesti pois päi must...mitä tehdä, että hän kiinnittäis muhubki huomioo? Odotan kivoja ja asiallisia vastauksia!

[/quote]

se on niin nuori ja kokematon poika ettei osaa sanoa vielä mitään.  

jotkut voi olla ujoja eikä osaa sanoa mitään, tai tiedä mitä sanoa jos tunne ei ole samanpuolinen koska ei tiedä miten nainen reagoisi.  

kokeile olla vaan kaveri ja kysele ja tutustu siihen... ehkä se kertoo jotain ja opitte molemmat. ihastuksesta kertominen voi viedä asiat liian nopeasti eteenpäin jos toinen ei olekaan valmis.   

t. mies 40  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuo ja löydät paremman :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme