Mies oli muutaman tunnin tekemässä polttopuita ja nyt matkaa sohvalla ja valittaa
Jos itse valittaisin aina kun olen pyyhkinyt pölyjä tai siivonnut niin mitään ei tulisi valmiiksi.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölyjen pyyhkiminen onkin rankkaa puuhaa. Vaihtakaapas osia niin huomaat. Ei taida paljon suonta yöllä vetää pölyjen pyyhinnän seurauksena saati sitten olla huomenna todella kipeä, mutta miehesi työstä voi olla aamulla niin kipeä että hyvä kuin sängystä ylös pääsee... Tässä on just se asia, kun nainen ei ymmärrä kuinka fyysisiä ne miesten tekemät kotityöt ovat ja sitten niitä ei pidetä minään.
Vali vali. Teepä naisten metatyöt niin tiedät mitä rankka on.
Naisten metätyöt. Salli mun nauraa BUAHHHAHHHAAHAAHAHHAHHAAA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölyjen pyyhkiminen onkin rankkaa puuhaa. Vaihtakaapas osia niin huomaat. Ei taida paljon suonta yöllä vetää pölyjen pyyhinnän seurauksena saati sitten olla huomenna todella kipeä, mutta miehesi työstä voi olla aamulla niin kipeä että hyvä kuin sängystä ylös pääsee... Tässä on just se asia, kun nainen ei ymmärrä kuinka fyysisiä ne miesten tekemät kotityöt ovat ja sitten niitä ei pidetä minään.
Vali vali. Teepä naisten metatyöt niin tiedät mitä rankka on.
Naisten metätyöt. Salli mun nauraa BUAHHHAHHHAAHAAHAHHAHHAAA!
Ehkä hän tarkoitti metsätöitä?
Olin äsken pari tuntia pihalla puuhommissa ja se oli kyllä aika rankkaa. Säälin sun miestä, kun sillä on noin kamala akka. Ja olen nainen