Max. 60 euroa kuukaudessa vaatteisiin
Tarvisii uusia koko vaatekaappi kun en ole juuri ostanut vaatteita noin 10 vuoteen ,mutta rahaa ei ole käytössä kuin n. 60 euroa kuukaudsesa, . en asua paikkakunnalla jossa olisi isoja kirppitoreja, ainoastaan pari pientä ja siellä ei löydy kokoa minulle koskan olen tosi pitkä. Mitä kannattaa ostaa ensimmäisenä kun kaikki vaatteeni tarvitsi uusia, ja on vain 60 euroa kuukauessa rahaa laittaa vaatteisiin
Kommentit (10)
Riippuu ihan tyylistä ja vanhaan aikaan kun miehet oli miehiä ja naiset naisia, sukupuolesta.
Mulla on parit hyvät farkut ja iso rivi t paitoja.
Ei tartte vuosiin ostella muuta kuin uusia sukkia ja kalsareita.
Mulla varmaankin max 60 euroa vuodessa vaatteisiin
Vierailija kirjoitti:
Enkä edes käy kirppiksillä.
Vierailija kirjoitti:
joo,mutta luitko aloituksen, AP ei ole ostanut vaatteita 10 vuoteen ja pitää uusia kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo,mutta luitko aloituksen, AP ei ole ostanut vaatteita 10 vuoteen ja pitää uusia kaikki
Miksi kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juuri minäkään, paitsi alusvaatteita ja sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki?
Varmaan kuluneita ja rikki
Ehkä ap on laihtunut tai lihonut reilusti ja siksi pitää pistää koko look uusiksi.
60 eurolla ei aikuinen ihminen kovin kummoista uutta vaatetta osta. Mutta jos laitat sen 60 € säästöön niiltä kuukausilta, jolloin et vaatteita osta, voit ostaa seuraavassa kuussa jotain vähän laadukkaampaa vaatetta.
Jos nyt alat säästämään, sinulla on talven tullessa jo 240 euroa talvivaatehankintoihin.
Toki kannattaa aloittaa vaatevaraston uusiminen siitä heikoimmasta kohdasta. Eli jos ne talvivaatteet toimivat vielä, mutta alusvaatteet ovat reikiä täynnä, investoi ensin alusvaatteisiin.
Kyllä tuolla rahalla ylläpitää vaatevarastoa, mutta tyhjästä jos aloittaa niin vuosia menee kunnon kamppeiden keräämiseen.