Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin TE-toimistosta iäksi eroon 1.8.2021

~ mummo ~
14.08.2021 |

Nostan sille maljan vasta nyt, kun mahdollista on!
Olen eläkkeellä.
Kippis sille.
🍹

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti minimieläkkeellä kituuttekusta. Kelasta et varmaan päässyt eroon: asumistuki ja toimeentulotuki.

Kelahan sen minimieläkkeenkin maksaa

Jos työeläke jää pieneksi niin Kela maksaa vähäsen lisää. Ja mahdollisesti myös eläkkeensaajan asumistukea.

Vierailija
22/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis ja onnea, nauti eläkepäivistä!! Hieman olen kateellinen, itsellä vielä 10v eläkeikään ja työkyvytön, eikä ketään kiinnosta hoitaa sairauksia ja kuntouttaa työkykyiseksi.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti minimieläkkeellä kituuttekusta. Kelasta et varmaan päässyt eroon: asumistuki ja toimeentulotuki.

Meillä mummoikäisillä on aika monella oma asunto jo maksettuna (plus perintöjäkin). Joskus kun vielä oli sitä kokopäivätyötä, ja vakinaista ennen kaikkea. Itselläni ammatista johtuen pätkätyötä tehtynä, mutta kämppä alla ja pärjään kyllä takuueläkkeelläkin, vaikka kertymääkin on. En ole Kelan muita tukiaisia vailla.

Yhdeksän euron orjana olin  ensin, kun sairastuin vakavasti, ja nyt sairauspäivärahalla. Seuraavana etappina varmaan taas leikkaa, liimaa ja askartele -kurssit edessä. Välillä juostaan (kontataan) arvauskeskuksessa labroissa ja muissa tutkimuksissa.

Eläkkeelle kahden vuoden päästä.

Onnea ap! Täältä tullaan perässä! Loppuu kyykytys ja orjuus.

Vierailija
24/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mummoikäisillä on aika monella oma asunto jo maksettuna (plus perintöjäkin). Joskus kun vielä oli sitä kokopäivätyötä, ja vakinaista ennen kaikkea. Itselläni ammatista johtuen pätkätyötä tehtynä, mutta kämppä alla ja pärjään kyllä takuueläkkeelläkin, vaikka kertymääkin on. En ole Kelan muita tukiaisia vailla.

Yhdeksän euron orjana olin  ensin, kun sairastuin vakavasti, ja nyt sairauspäivärahalla. Seuraavana etappina varmaan taas leikkaa, liimaa ja askartele -kurssit edessä. Välillä juostaan (kontataan) arvauskeskuksessa labroissa ja muissa tutkimuksissa.

Eläkkeelle kahden vuoden päästä.

Onnea ap! Täältä tullaan perässä! Loppuu kyykytys ja orjuus.

Just näin. Itse ostin asunnon käteisellä enkä ilman isäni perintöä olisi voinut sitä tehdä.

Kiitos ja tosiaan ei ole kaukana enää sinullakaan eläköityminen.  Hyvää vointia sinne. Itsekin sairastuin vakavasti 4-kymppisenä, enkä ilman tuota miestäni enää olisi tässä.

Vierailija
25/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon

Vierailija
26/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita eläkeläisiä? Onko vapaa-ajan ongelmia?

Pitäiskö tässä oikeen hävetä, kun mulla ei ole mitään harrastuksia?

Eikä ole yhtäkään ystävää ja en ole siitä pahoillani.

Vierailija
27/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkkaria tässä juon.

Vierailija
28/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta olen eläkettä nauttinut ja tämä on ollut aikuisiän parasta aikaa! Olen aina inhonnut kellon kanssa tekemistä ja nyt voin puuhailla kaikenlaista ihan omaan tahtiin...eikä kukaan tule keskeyttämään. Mies on vielä työelämässä, mä teen kotona melkeimpä kaiken, mulla on aikaa ja halu tehdä.

Vierailija
29/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä ollaan juu. Ainut hämäävä seikka tää, kun päivät tahtoo olla yhtä viikonloppua vaan. Nytkin lötköttelen ja samaa teen arkiviikolla. Viikonloppu ei tunnu enää mitenkään poikkeavan juhlalliselta. Ennen oli yhtä panostusta ja stressiä siihen kahteen la-su päivään. Sunnuntai iltana alkoi ahistaa maanantain työhön meno. Nyt vaan hölläillään ja nautiskellaan tasaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan