Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin TE-toimistosta iäksi eroon 1.8.2021

~ mummo ~
14.08.2021 |

Nostan sille maljan vasta nyt, kun mahdollista on!
Olen eläkkeellä.
Kippis sille.
🍹

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea oikein paljon! Mukavia eläkepäiviä!

Vierailija
2/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeelle siis. Onnea. Koittakaa muutkin päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti minimieläkkeellä kituuttekusta. Kelasta et varmaan päässyt eroon: asumistuki ja toimeentulotuki.

Vierailija
4/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti minimieläkkeellä kituuttekusta. Kelasta et varmaan päässyt eroon: asumistuki ja toimeentulotuki.

Kukaan työtön ei mielestäsi koskaan ole tehnyt töitä? 

Vierailija
5/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍👍👍

Vierailija
6/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole hakenut toimeentulotukea vuoteen vaikka saan työmarkkinatukea.

En kyllä saisikaan kun on tilillä numeroita.

Vierailija
7/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Ikäni tein töitä, mutta viimeiset viisi vuotta olin työtön.

TE-toimisto tarjosi minulle mm. jakeluautonkuljettajan työtä vaikka mulla ei ole ajokorttia.  ㋛

Vierailija
8/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Onnea!

Vierailija
9/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faijan jäädessä eläkkeelle hän suorastaan alkoi tienata, koska oli muistanut yrittäjänä ollessaan maksaa itselleen kunnon eläkettä. Ennen eläköitymistään teki 12 vuotta ns paskahommia (koska firma meni konkkaan, onneksi jäi ns nollille) jossa tulot olivat vaatimattomat, enemmän kuitenkin kuin työttömyyskorvaukset.

Nyt 10 vuotta oltuaan eläkkeellä, rahaa jää säästöön koska elintaso mukautui vaatimattomaksi ja elämä silti hymyilee.

Vierailija
10/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tertti kirjoitti:

Onnea oikein paljon! Mukavia eläkepäiviä!

Kiitos.

Vierailija
11/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein just ihan saman! Olin koronan alusta asti te-toimiston kirjoilla, kun oli muutamaan otteeseen lomautettuna ja nyt muistin, että minunhan pitää lopettaa "työnhaku", kun eläkkeeni alkoi muutama kuukausi sitten. 

Vierailija
12/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Vierailija
13/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. eläkevirka ajaa saman asian. Silloin ei tarvitse asioida TE-toimistossa.

Vierailija
14/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein just ihan saman! Olin koronan alusta asti te-toimiston kirjoilla, kun oli muutamaan otteeseen lomautettuna ja nyt muistin, että minunhan pitää lopettaa "työnhaku", kun eläkkeeni alkoi muutama kuukausi sitten. 

Niin pitää tosiaan tehdä. Itse kun lopetin työkkärin asiakkaana olon niin sieltä tuli oikeen tekstari, että onnea eläkepäiville. Vissiin olivat mielissään, kun tilasto siistiyty edes yhden johdosta. 😁

Vierailija
15/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

~ mummo ~ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pitää tosiaan tehdä. Itse kun lopetin työkkärin asiakkaana olon niin sieltä tuli oikeen tekstari, että onnea eläkepäiville. Vissiin olivat mielissään, kun tilasto siistiyty edes yhden johdosta. 😁

Laitoin syyksi "muu syy". Oliko siinä jossain kohta, missä olisi voinut ilmoittaa syyksi eläköitymisen? :) No sinänsä samantekevää. 

Vierailija
16/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan työtön ei mielestäsi koskaan ole tehnyt töitä? 

Yleensä kuitenkin on tilit aika lailla nollilla, jos on ollut pitkään työttömänä. Ei kaikilla, turha nillittää.

-ohis

Vierailija
17/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelahan sen minimieläkkeenkin maksaa

Vierailija
18/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

~ mummo ~ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin syyksi "muu syy". Oliko siinä jossain kohta, missä olisi voinut ilmoittaa syyksi eläköitymisen? :) No sinänsä samantekevää. 

Ei ollut sellaista kohtaa. Pistin viestin, että jään vanhuuseläkkeelle ja sitä vaihtoehtoa ei ollut valita.

Vierailija
19/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

~ mummo ~ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

~ mummo ~ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut sellaista kohtaa. Pistin viestin, että jään vanhuuseläkkeelle ja sitä vaihtoehtoa ei ollut valita.

Okei, en sitten ollut puusilmä. :) Hyviä eläkepäiviä! 

Vierailija
20/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. Nyt aion olla tällä foorumilla joka päivä ja jakelen teille hyviä neuvoja. Kysykää mitä tahansa niin minä osaan neuvoa. ☺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi