Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TOUKOKUUN TUHISIJAT** tiistai

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekaksi onnea plussanneilla, ainakin näytti olevan kettu-äiti, Ilenna73 ja Alpukka!

Kiva että Jushkakin sai torjuttua tädin ainakin toistaiseksi, vaikutat olevan aivan entisenlaisessa vireessä taas ; ). Toivotaan että täti ymmärtää pysyäkkin poissa!!!

Nämä on niin ihanan yksityiskohtasia täällä nämä kaikenlaisten vuotojen ja limojen kuvailut! Varmasti voi kaiken kuvitella sielunsa silmillä. Kannan tässä asiassa nyt itsekin korteni kekoon...

Mie kun luulin että mulla ovis oli jo perjantaina, kun sillon tuli sitä venyvää limaa. Mutta mitä vielä. SE LIMA tulikin vasta eilen aamulla eli kp 15. Siitä ei tosiaan voinu erehtyä. Mie olen niin pettyny, kun eilen sitte ei ollukkaan mahdollisuutta käyttää miestä hyväksi, että näinköhän tämäkin kierto meni sitten hukkaan...toivottavasti sunnuntai-aamuiset siimahännät oli vielä elinkelposet, mutta nähtäväksi jää...

Tylsää olla niin alkupäässä kiertoa vielä, kun toiset jo plussailee tai tosissaan ainakin piinailee...vaikka oli täällä onneksi muutamia muitaki jolla se toivottu la menis tuonne toukokuun loppupuolelle.

Mukavaa päivää kaikille toivottaa

Palaga kp 16/29

Vierailija
2/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ainaki odotan illalla alkavaa uutta BB-kautta aivan täpinöissäni. Onko muita? Eilen jo laitoin Subtv:n näkymään, se kun näkyy meillä vaan tavallisen tikkuantennin kanssa, jonka otin pois viime joulukuussa kun edellinen BB päättyi. Hullu oli se tyhjyyden tunne sillon joulukuussa viimisen jakson jälkeen: mitä mie tein iltaisin ennen kuin oli Big Brother??!!

Palaga

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUURONNITTELUT!!!

KETTUÄITI; Ihana uutinen! Kuulostikin todella lupaavilta ne sun oireet. Varsinkin se jalkapohjan kutina. Tässä muuten näkee hyvin sen kuinka paljon merkitsee ns. " omat oireet" eli ne mitä oli edellisellä kerralla.

ILENNA73; ALPUKKA; Rutkasti onnea teille molemmille ja paljon tarrasukkia matkaan!!!

Wintergirl; Toivon ettei se vuoto olis kuitenkaan täti.... Toivoahan on vielä niin kauan kunnes " lorahtaa" . Mutta jos se sitä on niin eiköhän seuraavalla kierroksella onnista ja tulee pieni kesäkuun nyytti!

levinia; Kuvotushan on todella lupaava oire! Niin ja myös se ettei kahvi maistuis! Itselläni on juuri samat oireet olleet edellisillä kerroilla ja plussaa on tullut. Tosin oireethan voi tietenkin eri ihmisillä tarkoittaa eri asioita, mutta peukutan sulle plussaa!!!

Medison; Pahoittelut ): jos se vuoto on tätiä.... mutta samalla voimia uudelle kierrokselle, joka varmasti taas tässä vaiheessa tuntuu ikuisuuden päässä olevalta mutta kohta sitä on taas ovulaatiossa ja sitten piinaviikolla. Jospas sulle kesäkuun nyytti suotaisiin! ( =

Janan; Tervetuloa minunkin puolestani! Mulla myös eka kierto menossa, mutta tässä kun piinailee jännittyneenä joka päivä kanssasisaria niin tuntuu että olis jo kauemminkin yrittänyt (: Täällä onkin nyt aivan ihana plussa-aalto laineillut ja toivotaan että se jatkuu.

Itse tosin jo neljännestä haaveilen, kun ei toi vauvakuume parane näköjään ikinä! Plussaonnea sulle!

Jushka; Kuulostaa ERITTÄIN lupaavalta! Hattua nostan jos pystyt olemaan testaamatta vaikka testit polttelee kaapissa! Itse olen aivan liian heikkohermoinen tässä asiassa. Niin kauan se on helppoa kun testit on apteekissa mutta jos käden ulottuvilla niin... Plussaa peukutan sulle!!!

ON; Alamahakivut suurimmaksi osaksi hellittäneet, jonkin verran kuitenkin niistä jäänyt. Sen verran että havaitsee kun asiaan kiinnittää huomiota. Valkovuoto runsastunut aivan huimasti. Tissit tuntuu edelleen jotenkin täydemmiltä/isommilta. Niin, ja pissaa riittää litratolkulla vaikken ole kuitenkaan juonut sen enempää kuin ennenkään? Tänään tehty testi nega. ( mutta eipä näy vielä tätiäkään, siis kun oletuksena mulla oli että kierto 22 pv, joka tänään) Uskon että olen erehtynyt totaalisesti koko ovisbongailussani ja tätiä saa odotella vielä ainakin 6 päivää. Tai toivottavasti tietenkin seuraavat 9 kuukautta. Mieheni on aivan varma että raskaana " ollaan" . Vaisto kuulemma sanoo niin. Toivotaan että vaisto on erehtymätön (( :

#Sain muuten ihan älyttömän hyvät naurut siitä " koiranpentu pieras" jutusta!!!! Pienet on ilot mulla mutta eikös se ole hyvä vaan!

Paljon plussaviivoja toivottaen emilia kp22/28??

Vierailija
4/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! ja teillekin tarrasukkia mukaan ja paljon!

Eka työpäivä tossa firmassa takana ja pitää toivoa että ois melkein viimeinenkin.. =) työ on ihan yksinkertasta (liiankin kanssa!) mut se ottaa päähän kun siellä on muitakin työntekijöitä (pääasias naisia) ja kukaan ei juur puhu toisilleen mitään! No sen kyl ymmärrän kun on pari ulkomaailmalaista joukossa, jotka ei ymmärrä suomea eikä sitä puhu, että he on lähes hiljaa koko päivän, mut sitä en ymmärrä miks niiden suomalaisten tarttee olla hiljaa koko päivän! =] aika raskasta oli, laitoin sit vaan korvatulpat korviin ja kuuntelin radioo työn ohessa... mut oli pitkä päivä! nooh, toivottavasti löydän koulutustani vastaavia tai edes oman alan töitä pian.. =]

Eipä tänne erikoisempia. Nyt on veto ihan pois, huomen aamulla viel aikasempi herätys, ja kun olen huono heräämään aamuisin.. eilen illalla tuli viel tosi huonosti uni, kun närästi. En tiä onko se raskausoire vai vaan oire, kun viimeaikoina tuntuu et mua on närästäny aikas usein. Rinnat on edelleen arat.. (viimeksi tiesin keskenmenon koittavan kun rintojen arkuus lähti tipotiehen..joten toivottavasti pysyisikin arkoina!) tai en tiedä jos olenkin vain " puoliksi" raskaana kun vaan toinen rinta on arka (tai toinen on sit vaan niin vähän ettei se kipu oo verrattavissa tohon toiseen..) =P joo, kaikkee tulee mietittyä.. =] Jos tää nyt menis loppuunasti niin laskettu aika ois jossain 7-12.5. välisellä ajalla.. näköjään riippuu vähän noist laskureist.. Mut en ota onnitteluja vieläkään, rintojen arkuus voi kadota hetkenä minä hyvänsä.. =]

nyt makaamaan sohvalle! =]

aurinkoista päivänjatkoa!

Vierailija
5/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jushka: Voi kun sulla nyt se täti pysyisi poissa, ihanaa jos tuhrut loppui, kuulostaa hyvältä. Täälläkään ei edellenkään kp 1, mutta huomenna on varmasti, tulee vaalean beessiä tuhruvuotoa. Mutta sovitaan niin, että kun se täti täällä huomenna näyttäytyy niin otan siitä sellaisen niskalenkin, ettei se kerkeä sun luokse huomenna ollenkaan :). Jännään täällä todella sun puolesta, pistähän plussaten!!!!

Emilia 77: Kiitos kannustuksesta! Sulla oireet kuulostavat lupaavilta, tsemppiä vaan vielä piinaviikolle!

Levinia: Tuo pahoinvointi kuulostaa hyvältä, pidän peukkuja pystyssä.

Medison: Osanottoni tuhrusta, tiedän tunteen niin täälläkin. Itselläni siis kolmessa + 1 tuulimunaraskaudessa ei ole tuhrua tullut, itseasiassa olen arvannut raskaudenkin kun tuhruvuoto on pysynyt pois. Joten itse en usko, että nyt olisi jokin toisin. Mutta niinkuin Jushkalle lupasin, että otan niskalenkin tädistä kun sen tapaan, ettei se kerkeä joka paikkaan vierailulle,

ON: Vaalean beessiä tuhrua, hieman jo pikkuhousun suojaan, mutta pääasiassa pyyhkiessä. Menkkojen pitäisi alkaa huomenna,joten jännäilyt alkaaa mun osalta olla jo kohta ohi. Hieman tuntuu pientä hajuherkkyyttä ja pahoinvointia, mutta mulla on sitä usein myös täti-oireena. Juu ja nyt on alkanut myös menkkajuilinta.

kp 27/28 dpo 13

Vierailija
6/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma oon aloittanu vessassa juoksut: ei mitaan hadista tietookaan , vaan tarkastamassa pikkuhoususuojan kuntoa? Argh...arsyttaa. Nyt on maha turvoksissa just niinkuin tatien tuloa ennen ja leuka kukkii; myonnan kylla etta suklaata oon vetany napaani!

Mies sanoo mun olevan ' kummallinen' , mutta ei viela oo laukassu etta olis raskausmeininkia (viimeks huomas ennen testia!) joten toi mun viimenenkin ' oire' tuntuu haviavan vessanpyttyyn?! Kahvia muuten join tanaan, aamusta vaan ei tehny mieli! Ma kun olen kaikista masukeistani juonu kahvia, joutuu vaan hiukan vahentamaan..

Mietin just tuota rintojen arkuutta, kun nyt ei olis ollenkaan; ja just kun sita miettii niin nippaileehan niita heh hee mika vitsi! Ma oon pitkan aikaa ollu aikas outo noitten suhteen, en kesta mitaan koskettelua; siis viime km:n jalkeen jai tallanen psykoosi?! Mutta kai se tasta; alkais nyt noi tatoset jos olis alkaakseen; perjantaina pitais olla kp1? Eli sinne katsellaan

Vierailija
7/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kettu-äiti plussasta!!! Ihanaa kun noita plussia oikein satelee, niitähän tulee melkein joka päivä:)

Sitten omaan napaan. Tänään on ollut vielä enemmän kuin eilen sellanen olo, että menkat ois meneillään tai alkamassa, vatsaa juilii, selkää ja jalkoja särkee, valkovuoto on melko runsasta, painontunne vatsalla. vessassa pitää käydä vähän väliä tarkastamassa tilanne, ettei menkat vaan olisi alkaneet. Jännää on siis täällä suunnalla!

Alunperin aioin testailla vasta perjantaina, mutta luulenpa, että huomenaamulla on ihan pakko kokeilla taas onneaan. Mikähän kumma noissa testeissä oikein vetää puoleensa;)

bambiino kp 31/??

Vierailija
8/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista ja toivon tosiaan että pikkuinen pysyy mukana kevääseen asti. =)

ONNEA Ilenna ja Alpukka!! Odotuspuolella sitten tavataan ja tottahan me täältä vielä monta muuta kaapataan mukaamme,kerta näin hienosti täällä melkein joka päivä joku plussailee! =)

Jushka: Toivottavasti jaksat odottaa aamuun, mullakin eilen poltteli testata, mutta onneksi tuli vieraita kylään niin meni ilta rattoisasti. Piti ehdottaa että nyt liimaannut subtv:n ääreen katsomaan BigBrotheria ja sitten kömmit nukkumaan!

Mä katoin edellisen BB:n ja aion alkaa tätäkin seuraamaan. Netistä päivällä katselin vähän jo niitä kilpailijoita. Kohta se alkaa... Joko PALAGA on telkun ääressä??

Emilia: ensin tietty yritin syyttää miestä, mutta siitä vierestä lattialta se " lemuaalto" nous... ;-) Plussaonnea ja lisää oireita loppupäiviin!!

Tsemppiä kaikille piinailijoille, koettakaa ajatella että rahat vaan menee hukkaan, jos liian aikaisin testailee. Ai paraskin kun 2 päivää itse jakso oottaa ja ekanhan mä testasin sillo viikko sitten maanantaina (nega)... ja entäs edelliset kierrot, on mammaksi ja ne toiset " insinöörit" kyllä kuluneen 7 kk:n aikana rikastuneet sekä ovis- että raskaustesteistä... heh heh...

ILENNA: mä varasin tänään neuvolan, syyskuun 25. pvä menen eli viikkojen 8 - 10 välille eka kerta annetaan. Eka kerralla menee n. tunti ja seuraavilla ei niin kauan, jotain puolta tuntia ja sellaista. Niin oli mulla muutakin asiaa neuvolaan niin samalla sitten varasin itselleni ajan.

Nyt kutsuu jääkaappi ja BB!

MUkavaa illanjatkoa kaikille!!

-kettu-äiti-

Vierailija
9/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sulla on kans jännät paikat. Kerro sit heti meille miten kävi jos nyt testaat. Perjantaihin olis vaan kolme yötä... aika pitkä kierto sulla. ++++++++++++Plussa-säteitä!! ++++++++++

Vierailija
10/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa-aalto vyöryy selvästi. :)

Ja monella piinailijalla tuntui oireet olevan kohdallaan, joten eikun lisää plussia kehiin vaan! :)

Itsellä siis oli eka toivottu la toukokuun alkuun, mutta putosin ja nyt olis toivottu la siellä ihan toukokuun lopulla. Kp nyt 8. Onko muita näillä päivillä liikkuvia?

Personamonitori pyysi antamaan pissanäytteen aamulla, eli se tietää että seuraavina 6 päivänä pitää antaa näyte vielä myös. Toivottavasti ehtii bongata mun oviksen, kun lähti mielestäni aika varhain bongaamaan. No kaipa se koneki jotain tietää mun kierrosta. Päivän valo oli kyllä vihreä, joten ei ole hedelmällinen aika vielä käsillä, vielä tuliki tänään verensekaista valkovuotoa. Lasken tämän vielä siis vuotopäiväksi. 8 päivää vuotoa, tylsän pitkiä nämä minun menkat :/

Ovis on ollu viime kierroissa kp 12-15, joten sillä murehdin tuota että ehtiikö Persona ovista löytämään, no sittenpähän tuon näkee.

Kävin tänään kampaajalla ja tuli oikein nätti pää. Entinnen latta on nyt oikein pöyhöllä (ainakin seuraavat pari päivää). Sitten kun käytiin miehen kanssa kaupungilla, niin mies yllätti haluamalla kävellä käsi kädessä niin kuin joku nuori pari ;) Huvitti suuresti ja sanoinkin että kyllä minä tästä hyvästä rupean useammin kampaajalla käymään, jos se noin miestä virkisti :)

Semmottia, ovista ootellen

Koralli73 kp 8/23-32

Vierailija
11/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pitkästä aikaa vähän erikoisempi kierto. Taisin saada jonkun lievän vatsataudin ja se pisti toiveen korkeelle äklötysoloineen.

Pikaisesti tässä vain kirjoittelen, on vielä työjuttuja tehtävänä. Mutta palailen lukemaan pinon myöhemmin. Kaiken varalta kuitenkin onnea plussista ja pahoittelut tädeistä muille!

Vierailija
12/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmusesti onnea plussanneille ja pahoittelut tippuneille.

Jälkimmäisten kanssa varmaan toivottavasti kesäkuun pinossa tavataan?!

Muistattehan ilmottaa näitä uusia ilouutisia ja tietty muitakin tuonne listan jatkoks, kun en mä aina muista/kerkee kattomaan pinosta kuulumisia!

Sitten saisin onnittelut ainakin kohdalleen!

Ja toki vielä kyselen, että josko joku täältä haluais pinoa alkaa päivittämään niin oispa sellanen joka pysyis kärryilläkin! ;)

T: piipaa

Vierailija
13/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täälläkin haaveillaan vauvasta!

ONNEA PLUSSANNEILLE ja voimia tädin yllättäneille.

Meillä ensimmäistä yritetään ensimmäisellä kierrolla ;) kp 30/28-29.

Oireita oon löytäny: väsy, nippailut mahassa, pahoinvointia parina viime päivänä, ja " suurin" oire varmaan se et melkosen säännölliset menkat myöhässä!

Ja tämä paineentunne alavatsalla!!!

Negan testasin tänä aamuna, jos nyt malttais torstaiaamuun, ni hyvä olis.. Vaikka olen kyllä niin heikko et eiköhän se testitikku oo taas huomenna käytössä....

7.5. olis la, jos se asukki nyt olis tuolla vatsassa. Liityn siis joukkoon tummaan, teitähän oli jo siellä useampi ;) Toivottavasti onnekas päivä.

Synnäri olis KSKS Jyskylässä, olisko muita sinne tulevia?

PLUSSaTUULIA POOOOOOOOHHH

;)

Vierailija
14/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Et hyvinhän noita oireita saa vissiin pienessä päässä keksittyä, jos oikein toivoo....

;)

Vierailija
15/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin avasin uuden pinonkin; ylpeana haaveilen/piinailen nyt sitten kp 28!

Vierailija
16/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälä ollaan herätty hyvissä ajoin...ekan kerran jo 6lta,mutta laiskana otin pojan viereen ja " pakko" nukuttiin hetki ja 7lta herättiin.tää 6-7 alkaa taas tulla tavaks,joten pakko kai tottua.toisaalta kyl kiva kerätäkki aamusta ja onpahan hyvä tulevaisuudenki kannalta sitkun työt alkaa ja poika joutuu hoitoon.toivo vaan elää et se pikkukakkonen tulis eikä tarttis mennä töihin vielä hetkeen....

LEVINIA olikin aloittanut uuden pinon hyvissä ajoin ku päivä vaihtui:) kiva:) hei muuten mä kerran ihmettelinkin et mikä se syystoiveet pino on...kävin kurkkaamassa,mutta en uskaltanut liittyä ku en tiennyt onko se joku teidän " omajuttu" ketju tai joku....mut kiitos tiedosta.

JUSHKA eikai oo täti hyökännyt paikalle?eilisestä pinosta päätellen olit jo luovuttanut....toivotaan nyt että oli väärä hälytys ja kukas sen nyt sanoikaan(en muista nikkiä) että vois olla myös kiinnittymisvuotoa.peukutusta!!!!!!!täti ota pakki päälle hus!!

ja kenelläs vielä....nyt en muista nimiä....mutta onnea testaaville,teitähän on aika monta ihan lähipäivinä testaavia!paljon +++++++++++++++!!!!!!!

Vierailija
17/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaviesti omaa napaa tai pitäskö sanoo omaa mahaa...

Aamulla testasin selkeän plussan. Ei tätä kyllä meinaa uskoa että vihdoin tärppäsi, 7 kk:den yritys palkittiin.

Huomaan hymyileväni kokoajan, varmaan kaikki kohta tajuu minne vaan menenkin.

Oireet vielä pikaisesti: nyt ollu pari päivää metallinmaku suussa ja tissit hirmu kipeet ja sellaset kovat/turvonneet. Siitä jalkapohjan kutinasta viime viikolla jo vähän uumoilin että olisko tämä nyt sitä. etovaa oloa ollu myös pari päivää ja nyt on hajuaistikin terässään. Eilen illalla koiranpentu pieras ku oltiin jo nukkumassa, mulla meinas laatta lentää. ;-)

Pahoittelut tädin yllättämille ja jaksamista! =(

Kommentoin pinoa myöhemmin lisää.

Onko muita testailijoita??? =)

-kettu-äiti -

Vierailija
18/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettu-äiti ONNEAONNEA & VAUVALIIMAA JA TARRASUKKIA!

Olipa kiva päivän aloitusuutinen! Ja vitsi miten iso pinkka oli eilen vielä klo 16 jälkeen kertyny kuulumisia. Mulla menny tässä " tehokasta työaikaa" viimiset puol tuntia eilisen pinon läpilukemiseen. :)

Tädin yllättämille iso tsemppihali ja onnea seuraavaan kiertoon ja peukkuja pidän niille, joilla täti vasta kävi varoittelemassa, että ymmärtäisi olla tulematta. *hus-täti-hus*

Täällä kp 26/27, ei oireita, mitä nyt eilen illalla tapeltiin miehen kanssa oikein lahjakkaasti. Menkkoja edeltävää " lievää" kärttyisyyttä ilmassa siis. :(

S

Vierailija
19/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan Kettu-äiti (onnea!!!) ja muut!

Enpä ole aikaisemmin kuin lueskellut näitä viestejä, mutta nyt on pakko ottaa osaa, sillä..... minäkin testasin plussan tänä aamuna!!! Viime viikon oireet olivat sitä luokkaa, että ajattelin testata aamulla ja selkeä viivahan siinä oli! Ihan uskomatonta :) :) :) Koska ensimmäistä vasta odottelemme, olen melko tietämätön näistä asioista, joten kertoisiko joku, milloinkahan kannattaa/on aika ottaa yhteyttä neuvolaan?

Vierailija
20/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta +++ !!! :)

Mie ku tulin esikoisesta raskaaksi, ni taisin soittaa neuvolaan heti plussausta seuraavana päivänä eli rv oli jotai 4+2 ;) Neuvola-ajan sain kyllä vasta viikolle 9, joten mikään kiire ei kyllä olis ollu sinne soittaa.