Nainen! Voisitko seurustella tämmöisen miehen kanssa?
Elikkäs jos kaikki muut olisi kunnossa, mutta:
-Käytän prepaidia simpukkapuhelimessa
-Käytän visa elektronia
-Käytän nettiä vain pöytäkoneen kautta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
En voisi seurustella miehen kanssa, joka aloittaa kommenttinsa sanalla Elikkäs.
Miksi?
En voisi seurustella miehen kanssa joka kysyy moista palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa minulle ole hyvä.
En voisi seurustella miehen kanssa, joka kyselee av- palstalla, että.voisitko nainen seurustella miehen kanssa, joka.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa minulle ole hyvä.
No???
Visa elektronia ei ole olemassakaan enää. Se vaihtui pankin kautta automaattisesti kun kortti vanheni. Ei ole niin nökön nuukaa, mutta nämä kysymykset oli outoja joten en tiiä sitten, ehkä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa minulle ole hyvä.
OMG
Vierailija kirjoitti:
- Kirjoittaa vauvapalstalle
= en
Kaikkihan täällä on.
Hieman epäilen, että kaikki muu olisi kunnossa.
Viestisi huokuu sekä tyyliltään että sisällöltään sitä, että meillä on aika iso ero koulutuksessa ja työasemassa.
Vierailija kirjoitti:
Visa elektronia ei ole olemassakaan enää. Se vaihtui pankin kautta automaattisesti kun kortti vanheni. Ei ole niin nökön nuukaa, mutta nämä kysymykset oli outoja joten en tiiä sitten, ehkä ei.
Mulla kyllä on edelleen. Vaihtuu varmaan sitten kun seuraava kortin vaihto ajankohtainen. En tarvitse pankkikorttia mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kyllä on edelleen. Vaihtuu varmaan sitten kun seuraava kortin vaihto ajankohtainen. En tarvitse pankkikorttia mihinkään.
luottokorttia siis :(
En, sillä hänellä ei taida olla kunnossa mikään muukaan asia, koska ei mainitse niistä mitään.
Siis häh? Mikä tuossa nyt oli outoa. Tietysti voisin seurustella.
Voisin seurustella myös sellaisen miehen kanssa, joka käyttää farkkuja ja juo kahvia aamulla.
Pst, kannattaa päivittää trollisi. Visa electron ollaan lakkauttamassa ja tilalle tulee Visa Debit.
Mikä pointti on kysellä, voisiko joku toinen tehdä sitä taikka tätä?
Jos ei yksilö osaa itse tehdä elämässään valintoja, niin parempi olla lisääntymättä niin karsiutuu heikompi aines pois.
Mun Visa electron on voimassa vuoteen 2024