Antaisitteko tosi ihanan miehen nussia kondomilla?
Jos saisitte treffeiltä seuraa tosi herkusta miehestä (ei mikään pelimies) ja olisitte aika varma että ootte terveitä niin antaisitteko te vaan kondomilla nussia? Ite en kyllä voi vastustaa sitä kiusausta minkä tunne paljaasta kullista antaa. Ja se ryöppy sisään. Aah :) välillä olen sanonut miehelle, että jos ei anna luomua niin ei saa mitään. Yleensä toimii :)
Miksi vaan paljaalla antaa jos uskoo ihmiseen ja on tapaamassa häntä uuudestaankin?
Kommentit (29)
Olen varmaankin todella ihana kun lähes aina minun annetaan nussia paljaalla. Kyllä luomupillu on ihan erituntuinen kun kumisukalla.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 19:55"]
Jos saisitte treffeiltä seuraa tosi herkusta miehestä (ei mikään pelimies) ja olisitte aika varma että ootte terveitä niin antaisitteko te vaan kondomilla nussia? Ite en kyllä voi vastustaa sitä kiusausta minkä tunne paljaasta kullista antaa. Ja se ryöppy sisään. Aah :) välillä olen sanonut miehelle, että jos ei anna luomua niin ei saa mitään. Yleensä toimii :)
Miksi vaan paljaalla antaa jos uskoo ihmiseen ja on tapaamassa häntä uuudestaankin?
[/quote]
Hehheh, voisit edes yrittää muotoilla tekstiäsi niin, ettei siitä näkisi tuhannen kilsan päähän, että "naisen mielipide" on miehen kirjoittama. Et sä kyllä näin kököllä tekstillä edistä unelmaasi päästä panemaan baaripanoja paljaalla :p
Näin miehen silmään totuus paistaa liian kornisti läpi, että jutussa olisi keskusteluainesta edes hippusen vertaa.
Joo tietty, mut yleensä se kundi on niin ihana että unohdan mainita sen ihanan kundin viime viikolta ja sen vielä ihanamman edellisviikolta jotka on myös vedelleet mua paljaalla. Ahh haluisko joku ihana tulla koittaa? Mä en niistä kortsuista nipota, oon ihan äärimmäisen leppoisa. <3
Minä otan pelkät kondoomit.